Whehe dat zegt me vriendin ook altijd, even naar de bankcontact, pinnen is wat makkelijker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:52 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
pinnen klinkt echt wel heel janetterig"ooh sjeg schaaat, ik moet even pinnen hé"
![]()
het vlaamse " efkes nor den bankcontact" is toch veel cooler
ik loop altijd standaard met 1000-2000 euro op zak.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef porsche1 het volgende:
Ja leuk man, met 500 euro contant lopen. En dan ga je uit wordt het gejat of je raakt het kwijt.
Waarom zou je met 1000-2000 euro op zak lopen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:54 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik loop altijd standaard met 1000-2000 euro op zak.
nog nooit 1 briefje kwijtgeraakt of bestolen.
als je ervanuit gaat dat je spullen kwijt gaat raken, dan kan je net zo goed helemaal niks meenemen.
oja ik hoef nooit te pinnen![]()
Of alles kwijtrakenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Ensaf het volgende:
Overigens: mensen die geld kwijtraken als ze op stap zijn.
Is mijn nog nooit overkomen.
Let overigens op het verschil tussen 'kwijtraken' en 'uitgeven'.
Ik een keer student-OV + bankpas, niet de leukste combinatie om kwijt te raken als je nog thuis moet komenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Of alles kwijtrakenKen een meisje die haar ID en rijbewijs is kwijtgeraakt op één avond
Normaal geeft ze alles al af aan ons, maar dan nog raakt ze het overige kwijt
MEt de trein gaat hijquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Alsof TS de stad ingaat met vrienden
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:50 schreef 5688 het volgende:
ik pak altijd de bolderkar met geld erin
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |