Dat is wel een beetje verwijfd hoor, als iedereen mee moet lopen. Net als van die vrouwen die naar het toilet moeten en dat al die vriendinnen mee moeten...quote:Iedereen even mee
Dat, + stel je portemonnee word gejat/raakt zoek.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nee want dan geef je het geld gemakkelijker de rest van de maand aan andere dingen uit !
ja waarom krijgen we niet gewoon ons salaris cash, dan is die hele bank nergens meer voor nodig...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:26 schreef Socios het volgende:
Iedere keer als je met een groepje ergens naartoe gaat, moet er wel weer iemand ´even pinnen´. Het is gewoon wachten totdat iemand zegt "wacht even, ik moet even pinnen"Iedereen even mee, pinnen ze een tientje of soms 20 euro zodat ze de avond door kunnen komen.
Iedere keer weer, wat heeft het voor zin om steeds zo een klein bedrag te pinnen? Pin gewoon voor heel de maand in één keer en betaal alles cash.
Klacht: zie TT
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
Ik snap dat het irritant voor je is, het gaat natuurlijk allemaal van de zuivere treinspotterstijd af.
Dan moet je wat aan je discipline doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nee want dan geef je het geld gemakkelijker de rest van de maand aan andere dingen uit !
Normaal mag ik je niet zo, maar dit is de beste post in het topic.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef porsche1 het volgende:
Ja leuk man, met 500 euro contant lopen. En dan ga je uit wordt het gejat of je raakt het kwijt.
Waarom kun je niet alles overal pinnen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
ja waarom krijgen we niet gewoon ons salaris cash, dan is die hele bank nergens meer voor nodig...
Jij gaat nooit stappen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Uitlaat het volgende:
ik pin overal en altijd, als ik ergens niet kan pinnen koop ik daar gewoon niets!
Helaas? Denk niet dat het in een drukke kroeg zal werken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ik betaal altijd met PIN. Helaas hebben de meeste horeca nog geen PIN.
Hoe naief ben jij?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
dat doen ze nu toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dan moet je wat aan je discipline doen.
Je kan dan toch op zo een avond een paar tientjes meenemen? Je hoeft niet 500 euro steeds bij je te hebben. Maar beetje onzin om weer met z´n allen in de rij te staan omdat één iemand zonodig weer ´moet pinnen´.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef porsche1 het volgende:
Ja leuk man, met 500 euro contant lopen. En dan ga je uit wordt het gejat of je raakt het kwijt.
Chippen gaat snel. Dat levert een kroeg ook nog veel meer op, want horeca ondernemers krijgen een hoop vals geld binnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Helaas? Denk niet dat het in een drukke kroeg zal werken.
Ze is een vrouw. Wanneer ze ook maar een beetje geld te besteden hebben is het binnen een dag weg.quote:
"O, ja ik heb te weinig mee genomen. FF pinnen jongens."quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Je kan dan toch op zo een avond een paar tientjes meenemen? Je hoeft niet 500 euro steeds bij je te hebben. Maar beetje onzin om weer met z´n allen in de rij te staan omdat één iemand zonodig weer ´moet pinnen´.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |