Betaling in natura?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij bent hier nog niet zo lang, maar hoe zullen we het zeggen..Ik 'deed' mijn instructeur, dat dekt de lading wel
Nee joh, juist hartstikke leuk!quote:Op zondag 25 juli 2010 16:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Daarom neemt m'n instructeur z'n telefoon niet meer op als ik belMijn opmerkingen zijn af en toe iets te aanwezig geweest geloof ik..
Nou, ik betaalde keurig aan de rijschool hoorquote:
Had ik toch jou moeten hebben als instructeurquote:
Vriendin van me zette tijdens het lessen 's avonds per ongeluk het groot licht aan. Instructeur in paniek. Had ze blijkbaar gezegd: 'Ik wilde even checken of je nog oplette!'quote:Op zondag 25 juli 2010 18:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
Had ik toch jou moeten hebben als instructeurDie van mij vond het bijvoorbeeld niet leuk als ik hem wakker maakte door hard te remmen en dan te zeggen 'Sorry, ik heb je toch niet wakker gemaakt?' Terwijl jij sowieso niet in slaap was gevallen
Als ik uit mijn kelder wil komen hoef ik daarvoor nog geen rijlessen te nemenquote:
Haha af en toe moet je die mensen even alert maken, ze verslappen nogal snelquote:Op zondag 25 juli 2010 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me zette tijdens het lessen 's avonds per ongeluk het groot licht aan. Instructeur in paniek. Had ze blijkbaar gezegd: 'Ik wilde even checken of je nog oplette!'
Wat ervan waar is...
Jah, verdorie, hadden we dit maar eerder geweten.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
Had ik toch jou moeten hebben als instructeurDie van mij vond het bijvoorbeeld niet leuk als ik hem wakker maakte door hard te remmen en dan te zeggen 'Sorry, ik heb je toch niet wakker gemaakt?' Terwijl jij sowieso niet in slaap was gevallen
Denk dat bijna het hele verhaal kan kloppen, heb alleen een beetje moeite met de "paniek" van de instructeur.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me zette tijdens het lessen 's avonds per ongeluk het groot licht aan. Instructeur in paniek. Had ze blijkbaar gezegd: 'Ik wilde even checken of je nog oplette!'
Wat ervan waar is...
Nou..........................misschien moet je toch eens naar je instructeur gaan luisteren dan. Hij leert je hoe je moet rijden volgens CBR normen. CBR, CBR.............Oh wacht! Die geven toch de rijvaardigheidsbewijzen af?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:30 schreef BasementDweller het volgende:
Mijn instructeur vindt ook dat ik te hard door bochten ga, voornamelijk na een afslag, maar ik vind dat ik die bochten gewoon altijd lekker strak neem
Haha, wel een goede eigenlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jah, verdorie, hadden we dit maar eerder geweten.En in slaap vallen bij jou?
<= neuh....
Ik heb altijd de grootste lol gehad met m'n leerlingen en soms was zelf de dupe van geintjes.
Zo vermoedde ik ooit eens een kleine storing aan de motor dus ff snel checken. Ik met de kop onder de motorkap en zij drukt ineens op de claxon.
Ik schrikken natuurlijk en stoot m'n harses aan de motorkap. Quasikwaad naar binnen kijken en dan zien dat ze helemaal in een deuk ligt. Probeer dan zelf maar es niet te lachen.![]()
Nondejuu, waarom ben ik eigenlijk gestopt?
minder remmen => minder brandstofverbruik => het nieuwe rijden = CBR-normquote:Op zondag 25 juli 2010 19:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou..........................misschien moet je toch eens naar je instructeur gaan luisteren dan. Hij leert je hoe je moet rijden volgens CBR normen. CBR, CBR.............Oh wacht! Die geven toch de rijvaardigheidsbewijzen af?![]()
Dit is niet de tijd om eigenwijs te gaan doen.
Hoe je rijdt als je eenmaal je rbw hebt moet je helemaal zelf weten mits je het veilig houdt natuurlijk.
Maar studeer dat toneelstuk voor het CBR ajb goed in, wordt anders alleen maar onnodig duur.
Het nieuwe rijdenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
minder remmen => minder brandstofverbruik => het nieuwe rijden![]()
Tja, ik ben een erg eigenwijs persoon dus ik moet me vreselijk inhouden om aan de soms nogal overdreven CBR eisen te voldoen.
Haha, halverwege je poot van het gas, en dan rollen maar, al zingend 'We zijn er bijna, maar nog niet helemaal.'quote:Op zondag 25 juli 2010 19:53 schreef Catch_me het volgende:
Ja dat nieuwe rijden is leuk en aardig maar zodra er geen LES meer op je auto staat beginnen mensen zich flink te ergeren als je je auto laat uitrollen als je ziet dat het licht rood is![]()
Je brandstof verbruik is dan inderdaad nul, inclusief een stoet boze weggebruikers achter je
Dat valt wel mee. Als je hem laat uitrollen en hij springt op groen ben je veel sneller weg. Dus uitrollen voor een stoplicht heeft nog een goede reden.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:53 schreef Catch_me het volgende:
Ja dat nieuwe rijden is leuk en aardig maar zodra er geen LES meer op je auto staat beginnen mensen zich flink te ergeren als je je auto laat uitrollen als je ziet dat het licht rood is![]()
Je brandstof verbruik is dan inderdaad nul, inclusief een stoet boze weggebruikers achter je
Niet alleen omdat het brandstof scheelt, maar vooral omdat het sneller is. En natuurlijk wel zolang het veilig kan.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het nieuwe rijdenDaar veegt elk zelfrespecterend beginnend bestuurder zijn kont mee af..
Pardon my french
Als je moet remmen voor een bocht, moet je dat toch wel. Ik ga niet als een krankzinnige door een bocht omdat dat zo lekker in de brandstof scheelt.
Deze was gewoon geniaal! Helaas ten koste van mij maar dat doet niks af aan de humor.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, wel een goede eigenlijkIk had het zo zelf kunnen doen
Wel een keer toen we gingen tanken, en hij ging afrekenen de auto een stukje verplaatst naar voren in een parkeervak, ik geloof dat hij toen wel redelijk tegen een nervous breakdown aan zat toen hij buitenkwam
![]()
Ik vind het ook nog steeds onbegrijpelijk dat je geen instructeur meer bent, het lijkt mij een hartstikke leuk beroep moet ik eerlijk zeggen. Verdiende het eigenlijk een beetje? Aangezien je voor rijles ook best veel betaald..
Hahahahahaaa, ik ken het!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
minder remmen => minder brandstofverbruik => het nieuwe rijden = CBR-norm![]()
Tja, zoals je ziet ben ik een erg eigenwijs persoon dus ik moet me vreselijk inhouden om aan de soms nogal overdreven CBR eisen te voldoen.
Dat is wel blijven hangen van de tv reclame's van 't nieuwe rijden: 't licht op rood, van 't gas de poot!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:53 schreef Catch_me het volgende:
Ja ik, en ik had 'm 3 dagen later in de pocket.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef twiFight het volgende:
Pfffffff is er uberhaupt nog wel iemand hier die zijn rijbewijs NIET met spoed aangevraagd heeft![]()
Zij was indd helemaal niet liev tegen mijquote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja ik, en ik had 'm 3 dagen later in de pocket.Gewoon erheen gaan na 2/3 dagen en dan ligt 'ie er in de meeste gevallen. Of je hebt een bitch bij de balie zoals Purdey had ervaren, of haal ik nu dingen door de war?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |