Ah, las ik overheenquote:
Misschien leren mensen dan dat je je bij wegwerkzaamheden áltijd aan de snelheid moet houdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:06 schreef EMCioran het volgende:
Precies, als het daar een drukte van belang is met wegwerkers is zo'n boete absoluut terecht. Echter, 9 van de 10 keer dat ik daar langs rijd wordt er geen flikker gedaan (daarom zal het ook wel zo lang duren). Naja, prima verder, ik calculeer altijd wel een paar boetes per jaar in
Maar toch, zo'n hoog percentage overtreders zegt ook wel iets over de situatie aldaar.
Dat zei m'n vriendin ook alquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien leren mensen dan dat je je bij wegwerkzaamheden áltijd aan de snelheid moet houden
Sorry, mijn zij-knipperlicht is al weken stuk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:08 schreef Koeketrommel het volgende:
Grootste irritatie trouwens:
Geen knipperlichten gebruiken
*kuch*quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Vrouwen, die rijden het liefst 10 km/u te langzaam
Bewust of onbewust?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee juist niet, ik rij steeds veel te hard
Hmmquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onbewust. 'Kut ik rij veel te hard' is geen onbekende uitspraak
Zeg maar niksquote:
Idemquote:Ik ben me er altijd wel van bewust van dat ik te hard rij, eigenlijk rij ik vaak bewust te hard.
Al weet ik over het algemeen waar het wel en waar het niet kan, aangezien ik vaak dezelfde routes rij.
Waarom mag je niet van baan wisselen in een bochtquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, aan de andere kant ben ik al een paar keer afgesneden, overhoop gereden terwijl ik van rechts kwam en heb ik er al een paar voor me door rood zien kachelen of even in een bocht van rijbaan zien wisselen, want die mogen dat ofzo, dus dan vallen die beginnersfoutjes van mij wel mee.
Eh, dat mag over het algemeen niet? Tenminste, dat werd keihard afgestraft door m'n rij-instructeur, ik kreeg nog net niet met de liniaalquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom mag je niet van baan wisselen in een bocht
Oh, ik dacht op de snelweg ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh, dat mag over het algemeen niet? Tenminste, dat werd keihard afgestraft door m'n rij-instructeur, ik kreeg nog net niet met de liniaalOf ik bedoel, bij een kruising en zulks.
Ga jij nog iets van de verkeersregels doornemen ofzo? Er is als het goed is een snelweg aangelegd nu, die is wel redelijk veiligquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
2 augustus vertrek ikwat ik me er van kan herinneren is het inderdaad niet al te best maar dat was 10 jaar geleden.. ben benieuwd in hoeverre het veranderd is!
Ik ga met een maat die al vaker door Duitsland gereden heeft. We wisselen natuurlijk ook wel afquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ga jij nog iets van de verkeersregels doornemen ofzo? Er is als het goed is een snelweg aangelegd nu, die is wel redelijk veilig![]()
Vind je dat niet eng dan zo'n lang stuk? Ik heb gelukkig mijn zusje naast me, anders had ik niet gedurft
Vooroordelenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Vrouwen, die rijden het liefst 10 km/u te langzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |