Psies, het huren van dure ruimte is lang niet altijd nodig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Voor een eerste keer kan je ook goed op een pleintje ergens afspreken. Als je je beperkt tot het vervangen van olie + filter, boegies en luchtfilter lijkt me zo'n garage aardig overbodig.
Ik kom uit de buurt van ede.
Bij een automaat gaat dat ook leuk hoor, als hij een kickdownfunctie heeftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:28 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Vanwaar de keuze van een automaat? Ik vind juist de mogelijkheid om terug naar z'n 2 te gaan en dan vol vermogen de snelweg op de knallen één van de leukste bezigheden van het hele autorijden
Toch heb ik liever zelf de controle, niet dat ik moet wachten totdat de auto zin heeft om aan de lat te gaan. Maarja, verschil moet er wezenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Bij een automaat gaat dat ook leuk hoor, als hij een kickdownfunctie heeft
Maar handbak heeft toch echt wel mijn voorkeur.
Bij mij gaat invoegen af en toe veel te traag naar mijn zin, maargoed, ik doe mijn best
Heb je al iets op het oog?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Toch heb ik liever zelf de controle, niet dat ik moet wachten totdat de auto zin heeft om aan de lat te gaan. Maarja, verschil moet er wezen![]()
Ik heb onwijs zin om m'n eigen auto op te gaan halen. Hopelijk gaat het niet te lang duren...
Zo'n loods is ideaalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb nog wel een grote loods te leen?En volgens mij staat er nu ook een brug in.
En na mailtje van vanavond ben ik blij dat ik een auto heb, mailtje over vrijgezellenfeest... Van mij uit naar A, vandaar uit naar B, dan weer naar C, weer naar D en dan weer naar huis. En ik hoef het niet meer met het ov te doen of met anderen mee te rijden
geen bewuste keuze, maar kwam toevallig op mn pad. Aangezien ik vanuit utrecht kom zal het veel filerijden worden en dan is een automaat zo gek nog nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:28 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Vanwaar de keuze van een automaat? Ik vind juist de mogelijkheid om terug naar z'n 2 te gaan en dan vol vermogen de snelweg op de knallen één van de leukste bezigheden van het hele autorijden
Koop is al rond zelfs, als je het een koop mag noemen. Mijn oudste broer koopt een gloednieuwe auto en verkoopt zijn oudere aan de middelste hier. En de middelste verkoopt zijn auto weer aan mijquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:25 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Koop is al rond zelfs, als je het een koop mag noemen. Mijn oudste broer koopt een gloednieuwe auto en verkoopt zijn oudere aan de middelste hier. En de middelste verkoopt zijn auto weer aan mijMaar moeten nog een paar dingetjes gebeuren voordat ik hem mag gebruiken. Eerst moet hij opnieuw gechipped worden omdat er nieuwe nokkenassen in gaan. Ook moet er een nieuwe fuseekogel op. Gelukkig wordt dat allemaal geregeld aangezien mijn broer zelf monteur is dus daar hoef ik me geen zorgen over te gaan maken.
Het wordt een Alfa Romeo 155 2.0 16v echt een plaatje van een auto
He, das in de buurt. Pas maar op voor een zwarte saxo mocht je een x de rijn over gaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Voor een eerste keer kan je ook goed op een pleintje ergens afspreken. Als je je beperkt tot het vervangen van olie + filter, boegies en luchtfilter lijkt me zo'n garage aardig overbodig.
Ik kom uit de buurt van ede.
Hehe, ik zal goed oppassenquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:46 schreef Puala het volgende:
[..]
He, das in de buurt. Pas maar op voor een zwarte saxo mocht je een x de rijn over gaan
Bennekom eigenlijk, maar dat moet je toch altijd uitleggen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Ede? Ik zou maar uitkijken voor grijze Nissans als ik jou was.
Bennekom is hier de brug over dus daar rij ik ook weleensquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Bennekom eigenlijk, maar dat moet je toch altijd uitleggen.... Grijze nissans staan genoteerd
.
Nog even, dan kan er een 'fokker gespot' topic worden geopend
Ah, das super! geweldige auto, alleen niet heel economisch ben ik bang...quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:25 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Koop is al rond zelfs, als je het een koop mag noemen. Mijn oudste broer koopt een gloednieuwe auto en verkoopt zijn oudere aan de middelste hier. En de middelste verkoopt zijn auto weer aan mijMaar moeten nog een paar dingetjes gebeuren voordat ik hem mag gebruiken. Eerst moet hij opnieuw gechipped worden omdat er nieuwe nokkenassen in gaan. Ook moet er een nieuwe fuseekogel op. Gelukkig wordt dat allemaal geregeld aangezien mijn broer zelf monteur is dus daar hoef ik me geen zorgen over te gaan maken.
Het wordt een Alfa Romeo 155 2.0 16v echt een plaatje van een auto
Haha, om nu als een zit naar elke grijze Nissan te zwaaien vind ik ook weer zo watquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bennekom is hier de brug over dus daar rij ik ook weleens
Nou dat valt nog reuze mee eigenlijk! Als je het niet te gek maakt kan je zo 1 op 10 of misschien zelfs 1 op 12 halen! En dat voor zo'n rappe auto die nou niet bepaald licht isquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Ah, das super! geweldige auto, alleen niet heel economisch ben ik bang...
Snelweg op met een 0,8? Ik zou het persoonlijk niet durvenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef Purdey het volgende:
Even een typische vrouwenvraag, want ik heb er simpelweg geen verstand/gevoel voor:
Wat voel je als je een auto koopt met een 0,8 motor? Ik had rijles in een 1.8 auto, momenteel zelf een 1.6
Maakt het meer herrie? Is het meer een stadsautootje, kun je er mee de snelweg op, of begint ie dan hard te lachen?
Je moet het natuurlijk wel taktisch aanpakken. Als je geen vermogen hebt moet je dus al vol de bocht nemen bij de oprit van de snelweg. Dan kan je met een beetje geluk met 100 invoegenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:49 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb een 1,4 en betwijfel het van die al of ik daar de snelweg mee op kom
En als ik er op kom denk ik dat veel mensen zich er aan ergeren (en ik ook want ik hou van doorgassen)
Je voelt weinig. Top van dat soort dingetje ligt vaak op 140/145.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef Purdey het volgende:
Even een typische vrouwenvraag, want ik heb er simpelweg geen verstand/gevoel voor:
Wat voel je als je een auto koopt met een 0,8 motor? Ik had rijles in een 1.8 auto, momenteel zelf een 1.6
Maakt het meer herrie? Is het meer een stadsautootje, kun je er mee de snelweg op, of begint ie dan hard te lachen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |