Je stelt me niet teleur!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef oh-oh het volgende:
VOL!
quote:
vlg. Mij stinkt dat als de hel, kun je beter wierook nemen.quote:
nee,wel mij eiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Wil jij ook je chi kwijt Qut?
neequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, zou er nog vlaai zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja om bij jou de schredder Sjon in te gaan zeker
nou, lekker is daquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Whehe, die Vanez, waar Maes eerst dr pup van zou krijgen, die heeft me geblockt om msn.
En ze heeft al twee jaar een boek van me te leen waar ik al duuzend keer om gevraagd heb, nu ben ik t ff zat dus ik mail:
Vanez, ik weet niet waarom alles zo stom gelopen is en ik vind het ook jammer en zo, maar ik heb geen zin om er energie in te steken.
Zou je aub mijn boek eindelijk eens terug willen sturen?
Ik heb je dat al es gevraagd toen mn zusje met zwangerschapsverlof ging, dat kind is inmiddels al ruim een jaar.
Thnx,
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
dat doet me er aan denken, ik zal de murakami's maar eens terugsturen
Zwabber, oh-oh wil dat je d'r doosje maakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, je mag dr nog meer lenen als je wil, zal ik dr nog een sturen!
Tis veel slimmer als je ze allemaal leest en dan een doosje maakt.
Met haar heb ik verder helemaal geen contact, ze had dr zelf wel es op mogen komen om het terug te sturen he.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zwabber, oh-oh wil dat je d'r doosje maakt.
't Is wat. die warmte.............quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij kan dr mss meteen wat zaad bij doen ja!
En Qwea, er is mooi wel nog bijna een halve kersenvlaai
Ik zou erbij zetten : en anders stuur ik pizza's, hoeren, zand, loodgieters en spareribs!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dr naar kan fluiten, maar ze kan niet zeggen dat ik t niet gevraagd heb he.
Stom wief
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou erbij zetten : en anders stuur ik pizza's, hoeren, zand, loodgieters en spareribs!
En dat er dan 4 loodgieters staan die het dan maar gezellig met de hoeren gaan maken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou erbij zetten : en anders stuur ik pizza's, hoeren, zand, loodgieters en spareribs!
Lekker koud.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje, dr ligt dr hier eentje alweer uren aan de metalen kast te likken en er in te bijten
quote:
Ik moest die zin 2x lezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Bij deze stuur ik u mijn sollicitatiebrief en mijn CV. Ik hoop dat mijn leeftijd geen probleem zal zijn. Ik ben 46 jaar maar ik zie er niet uit als 46 maar ik heb wel de ervaring en wijsheid van 46 jaar.
Dat staat er in een sollicitatie die wij net binnenkrijgen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Bij deze stuur ik u mijn sollicitatiebrief en mijn CV. Ik hoop dat mijn leeftijd geen probleem zal zijn. Ik ben 46 jaar maar ik zie er niet uit als 46 maar ik heb wel de ervaring en wijsheid van 46 jaar.
Dat staat er in een sollicitatie die wij net binnenkrijgen
Ik heb die O nooit begrepen. Personeel en?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest die zin 2x lezen.
Als ik later groot ben wil ik ook op P&O werken.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb die O nooit begrepen. Personeel en?
quote:
quote:
quote:
quote:
Zit je op een sybian ipv een bureaustoel?quote:
hmmmmmmmmmmmmmmmmm ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zit je op een sybian ipv een bureaustoel?
Ik weet niet of het rechtstreeks uitgezonden wordt. Op de site van de RVD staat ook niets.quote:
En volgens geheel twitter ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:50 schreef Pagan het volgende:
Volgens Geenstijl is paars+ van de baan en volgt er om 18:15 een persconferentie.
Straks wil het CDA ineens wel meedoen, krijgen we PVV+VVD+CDAquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:01 schreef JJH het volgende:
[..]
En volgens geheel twitter ook.
Ik lees dat elke partij afzonderlijk persco's gaat geven vanaf 18:15?
Ik ga het sowieso belachelijk vinden als het CDA opeens weer mee mag doen. Zijn ze in Den Haag alweer vergeten hoe ze op hun flikker heeft gekregen tijdens de verkiezingen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Straks wil het CDA ineens wel meedoen, krijgen we PVV+VVD+CDA![]()
![]()
![]()
* Pagan is linksdragend en denkend
Fijn is dat hé!quote:
Leuk! Dat Bertje topic!quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Fijn is dat hé!
Alles valt nu voor je op z'n plek, nieuw huis, baan, heerlijk!![]()
Strega kijkt nu heel lief, heb je nog eens tijd en zin om een little Kitty te haken?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Fijn is dat hé!
Alles valt nu voor je op z'n plek, nieuw huis, baan, heerlijk!![]()
Strega kijkt nu heel lief, heb je nog eens tijd en zin om een little Kitty te haken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Tijd maakt niet uit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]ik wil wel maar ben bang dat t daar deze week iig niet van komt, maar zodra ik sávonds weer wat energie heb, wil ik dat best voor je doen
Ligt eraan in welke branche je werkt.quote:
Nieuwe verkiezingen. Dat kun je aan voelen komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef Strega het volgende:
Nou, dat word een bak ellende, met dat kabinet.
Ik denk niet dat het nieuwe verkiezingen wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen. Dat kun je aan voelen komen.
En als dan de PVV de grootste wordt, laten zij het zootje dan maar proberen te formeren. Kunnen ze iig stoppen met huilen over een cordon sanitaire.
Die van Califorinication?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh lord, hoe kan zo een sexy en slimme vent als David Duchovny toch altijd van zulke hele slechte films maken?
quote:
Ik ken de X-files niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar de films die hij maakt zijn echt stuk voor stuk slecht.
Hijs natuurlijk first of all Mulder van de X-Files
Echt een serie acteur, geen film acteur...
Ja nee, dat zien we.quote:
Ik ben niet zo'n syfy-fan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
X-Files, de beste serie ooit!
Pst, als ze dr niet is moeje ook nie zwaaien, dat staat zo raar!
Troof!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:06 schreef trovey het volgende:
Sasha heeft de keyfinder aan haar halsbandje hangen. Eens afwachten wie het morgen wint.
2x ochtenden achter elkaar in huis ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Troof!
Ik heb niet alles teruggelezen, was je een chiwallie kwijt/
Dat lijkt me niet heel prettig inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:15 schreef trovey het volgende:
[..]
2x ochtenden achter elkaar in huis ja.Mevrouw Sasha vindt het blijkbaar leuk om zich voor mij te verstoppen (en nergens op te reageren) zodat ik me een ongeluk loop te zoeken door het hele huis heen met zweet op het voorhoofd en kloppend hart, bang voor wat ik aantref.
Nu heeft ze een keyfinder om zodat ik haar sneller terug ga vinden, Zwab kwam met het idee
.
Dan fiets je best wel door met dit weer!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:52 schreef trovey het volgende:
Vanavond 1,5 uur gefietst (ruim 27 km) waarom....gewoon omdat ik het tegenwoordig weer kan met die nieuwe fiets.Natuurlijk zit ik dit voor de kat z'n viool te typen omstreeks dit tijdstip maar dat maakt me niets uit dan maar een monoloog houden in de nachtchat.
Buiten of binnen gefietst? Best veel hoor!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:52 schreef trovey het volgende:
Vanavond 1,5 uur gefietst (ruim 27 km) waarom....gewoon omdat ik het tegenwoordig weer kan met die nieuwe fiets.Natuurlijk zit ik dit voor de kat z'n viool te typen omstreeks dit tijdstip maar dat maakt me niets uit dan maar een monoloog houden in de nachtchat.
Buiten uiteraard.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Buiten of binnen gefietst? Best veel hoor!
Vechtdal is inderdaad mooi.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:28 schreef trovey het volgende:
Fiets met trapondersteuning wil ook wel helpen om lekker door te fietsen. Helpt me net genoeg om weer te kunnen fietsen, zonder trapondersteuning haal ik 500 meter, dan lig ik naar adem happend naast de fiets.Tja die medicijnen voor die hartritmestoornis werken goed maar dat is een nadeel.
Nu zet ik een lage ondersteuning (2 op een schaal van 5) aan en fiets ik als een zonnetje, soms is er maar heel weinig voor nodig om weer te kunnen fietsen.
Ben erg blij met mijn fiets want ik heb altijd een fietser geweest maar dat lukte dus al jaren niet meer.
Ik ben trouwens ook nog door jouw wijk heen gefietst.
, maar ga toch eens kijken naar een leuke fietsroutekaart van Zwolle, achter Berkum was het heel leuk fietsen, zo tussen de weilanden
. ANWB en/of VVV zullen wel kaarten hebben neem ik aan?
Behoorlijk uitgestorven rond 21.30 uurquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Vechtdal is inderdaad mooi.
En hoe was het in de Pierik?
Toen nog? Lekker hè? Lange zomeravonden. Volgende keer maar een bakkie komen doen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Behoorlijk uitgestorven rond 21.30 uurmaar genoeg mensen tegengekomen op de fiets of wandelend/joggend in andere delen van Zwolle.
Het is nog opmerkelijk druk op een zomeravond op fietspaden om en in Zwolle.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen nog? Lekker hè? Lange zomeravonden. Volgende keer maar een bakkie komen doen!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:39 schreef JJH het volgende:
Bedtijd trouwens, er is vast wel een kitten wakker om een uur of 7 en ik mag morgen ook weer aan het werk.
Ja, lekker hoor!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Buiten uiteraard.Was net het goede weer voor, niet te koud en niet te warm.
Ja, JJH slaap ze, Knuffel voor Geer en Bertje!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier zijn de katten nog eerder wakker maar ik heb geleerd om me daar niet aan te storen....een schep brokjes met een zwaai richting de keuken en probleem opgelost.Slaap ze en werk ze morgen.
Nee, helaas, morgen foto's en gesprek met de chirurg, maar zie het nu al somber in.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:14 schreef trovey het volgende:
Nooit leuk ziekenhuisbezoek...al wat eerder gelezen dat het nog steeds niet lekker gaat met je?
Ik vond Evolution wel geinigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh lord, hoe kan zo een sexy en slimme vent als David Duchovny toch altijd van zulke hele slechte films maken?
quote:
We hebben besloten toch niet te kopen. We hebben ons ingeschreven, en ik heb al op 3/4 huizen gereageerd maar niks gehoord gvdquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Ga dan ook in een echt huis wonen!
Hoe zit t daarmee trouwens?
Nou, over het algemeen valt het hier best mee.... maar alle leuke woningen daar staat bij "Voorkeur 3 pers of meer "quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Inschrijven voor huur neem ik aan?
Nou ik weet niet hoe dat in den Helder zit maar hier mag je dan wel een paar jaar wachten
ja, maar om nou een kind te nemen voor een woning? no thnxquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Of je moet een baby bakken Qut, dan krijg je vaak voorrang!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar om nou een kind te nemen voor een woning? no thnx
Goed idee! Gewoon bij de vuilnisquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan loos je dat kind weer als je je huis hebt!
quote:
te koop! Dan vang ik er zelfs nog poen voorquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of te koop, of ter adoptie, mensen zat die wel een blaag willen, zelfs als ie van jullie is!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
te koop! Dan vang ik er zelfs nog poen voor
Denk aan je!quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, helaas, morgen foto's en gesprek met de chirurg, maar zie het nu al somber in.
Maar goed, maar ff afwachten.
Slaap lekker!
geloof het niet. Alhoewel bink gisteren avond in bad heeft geplonstquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
We hebben niet meer vernomen hoe het met Binkie is of wel?
Ja, jij sterkte. Dat vreet altijd energie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes vandaag Strega.
Mijn energie is alweer op voor vandaag. Ik wil vanavond echt nog even gaan hardlopen als we niet naar de wake hoeven te gaan.
Ben je al in ziekenhuis geweest?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, jij sterkte. Dat vreet altijd energie.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
We hebben niet meer vernomen hoe het met Binkie is of wel?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:40 schreef Strega het volgende:
Zo, wij gaan zo weg bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet goed.![]()
Tot straks.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de Bink ging het gisteravond en vanmorgen goed
Ze is onder een natte doek in slaap gevallen die ik daarna gewoon weggehaald heb.
Geen getril of gekkigheid gezien!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
voor de Bink!
En doe es uit je eigen updaten please
Bentotime hier
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Hans zie ik nog wel es ja , maar hijs wel steeds moeilijker te herkennen.
Blegh, zaterdag was ineens zomaar het mopsje van de mama van een goede vriendin van me dood. 2.5 jaar, lag dood in de keuken toen ze thuiskwam van ff een boodschap doen, niks aan de hand van te voren. En nu heeft die vriendin een hele mooie in memoriam voor Lola geschreven en zit ik me hier toch weer een partij te janken.
Om een mops notabene!
Ik ben echt emotioneel incontinent sinds Frits dood is.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Jawel er is een autopsie gedaan zaterdag meteen, wss gewoon iets mopsigs, vernauwde luchtpijp door de warmte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |