Je stelt me niet teleur!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef oh-oh het volgende:
VOL!
quote:
vlg. Mij stinkt dat als de hel, kun je beter wierook nemen.quote:
nee,wel mij eiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Wil jij ook je chi kwijt Qut?
neequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, zou er nog vlaai zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja om bij jou de schredder Sjon in te gaan zeker
nou, lekker is daquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Whehe, die Vanez, waar Maes eerst dr pup van zou krijgen, die heeft me geblockt om msn.
En ze heeft al twee jaar een boek van me te leen waar ik al duuzend keer om gevraagd heb, nu ben ik t ff zat dus ik mail:
Vanez, ik weet niet waarom alles zo stom gelopen is en ik vind het ook jammer en zo, maar ik heb geen zin om er energie in te steken.
Zou je aub mijn boek eindelijk eens terug willen sturen?
Ik heb je dat al es gevraagd toen mn zusje met zwangerschapsverlof ging, dat kind is inmiddels al ruim een jaar.
Thnx,
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
dat doet me er aan denken, ik zal de murakami's maar eens terugsturen
Zwabber, oh-oh wil dat je d'r doosje maakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, je mag dr nog meer lenen als je wil, zal ik dr nog een sturen!
Tis veel slimmer als je ze allemaal leest en dan een doosje maakt.
Met haar heb ik verder helemaal geen contact, ze had dr zelf wel es op mogen komen om het terug te sturen he.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zwabber, oh-oh wil dat je d'r doosje maakt.
't Is wat. die warmte.............quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij kan dr mss meteen wat zaad bij doen ja!
En Qwea, er is mooi wel nog bijna een halve kersenvlaai
Ik zou erbij zetten : en anders stuur ik pizza's, hoeren, zand, loodgieters en spareribs!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dr naar kan fluiten, maar ze kan niet zeggen dat ik t niet gevraagd heb he.
Stom wief
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou erbij zetten : en anders stuur ik pizza's, hoeren, zand, loodgieters en spareribs!
En dat er dan 4 loodgieters staan die het dan maar gezellig met de hoeren gaan maken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou erbij zetten : en anders stuur ik pizza's, hoeren, zand, loodgieters en spareribs!
Lekker koud.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje, dr ligt dr hier eentje alweer uren aan de metalen kast te likken en er in te bijten
quote:
Ik moest die zin 2x lezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Bij deze stuur ik u mijn sollicitatiebrief en mijn CV. Ik hoop dat mijn leeftijd geen probleem zal zijn. Ik ben 46 jaar maar ik zie er niet uit als 46 maar ik heb wel de ervaring en wijsheid van 46 jaar.
Dat staat er in een sollicitatie die wij net binnenkrijgen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Bij deze stuur ik u mijn sollicitatiebrief en mijn CV. Ik hoop dat mijn leeftijd geen probleem zal zijn. Ik ben 46 jaar maar ik zie er niet uit als 46 maar ik heb wel de ervaring en wijsheid van 46 jaar.
Dat staat er in een sollicitatie die wij net binnenkrijgen
Ik heb die O nooit begrepen. Personeel en?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest die zin 2x lezen.
Als ik later groot ben wil ik ook op P&O werken.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb die O nooit begrepen. Personeel en?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |