Luxemburgquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Precies, dat wensen zou mezelf in mijn vingers snijden zijn. Ik ga "maar" naar Luxemburg. Als het hier shitweer is, is het daar niet veel beter.
Luxemburg-stad is mooi! Ooit op een camping in Mersch geweest, was leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
We gaan naar Septfontaines.
Een plaatsje niet ver bij Luxemburg-stad vandaan.
ehm.. nee ??quote:
Alles in Luxemburg is toch niet ver van Luxemburg-stad?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
We gaan naar Septfontaines.
Een plaatsje niet ver bij Luxemburg-stad vandaan.
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles in Luxemburg is toch niet ver van Luxemburg-stad?
Toen M en ik elkaar een paar weken kenden, gingen we een paar dagen bij zijn ouders op de camping op bezoek. Zijn ouders hadden toen net een stacaravan gekocht en kwamen al ik weet niet hoelang op die camping.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Luxemburg-stad is mooi! Ooit op een camping in Mersch geweest, was leuk
Ja dat klopt wel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles in Luxemburg is toch niet ver van Luxemburg-stad?
Ik ben opgegroeid met kamperen, en ik vond het als kind ook altijd geweldig! Sowieso is het voor kinderen volgens mij de leukste manier om vakantie te vieren.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:14 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Toen M en ik elkaar een paar weken kenden, gingen we een paar dagen bij zijn ouders op de camping op bezoek. Zijn ouders hadden toen net een stacaravan gekocht en kwamen al ik weet niet hoelang op die camping.
Ik ben van huis uit helemaal geen kampeerder, wij huurden altijd een appartement. En wat zijn ouders deden leek mij vreselijk: altijd naar dezelfde camping en daar helemaal niks doen. Omdat wij niet samen in M's koepeltentje pasten, mochten we in de tourcaravan die M's ouders op de camping te koop hadden staan. Ik was direct helemaal verliefd op dat ding en toen onze paar dagen erop zaten, ging de caravan aan onze trekhaak mee naar huis. We mochten hem hebben.
Een jaar later verkasten mijn schoonouders naar hun huidige camping en wij hebben sindsdien vrijwel al onze vakanties daar ook doorgebracht. Een aantal jaar in onze eigen caravan, soms in de caravan van mijn schoonouders en we hebben er ook weleens een stacaravan gehuurd. Onze eigen caravan hebben we inmiddels niet meer. Hij werd te klein en vaak was het een probleem om de stalling te betalen.
Wat me toen altijd zo vreselijk leek, kijk ik nu naar uit: naar de vertrouwde camping en helemaal niks doenEn elk jaar droom ik van een vaste plek daar.
Maar dat heeft natuurlijk ook met de kinderen te maken. Die vinden het ook geweldig om terug te gaan naar dat bekende plekje en te weten dat ze 's ochtends gaan knutselen en 's avonds meedoen met de Mini-Disco.
Ik heb er zo'n zin in!
Qua vriendjes/vriendinnetjes maken zeker!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met kamperen, en ik vond het als kind ook altijd geweldig! Sowieso is het voor kinderen volgens mij de leukste manier om vakantie te vieren.
Als het opzet zou zijn geweest had ze misgegooidquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:24 schreef MissMSX het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_meeuw__.html?p=18,1
Yup.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als het opzet zou zijn geweest had ze misgegooid
Dat sowiesoquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup.
Maar je bent ook wel een mongool om iets van je balkon af te gooien
ohneeee!! wwwr een dooie vogel...quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:24 schreef MissMSX het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_meeuw__.html?p=18,1
Hier moeten we alleen voor De Grote Boodschap naar de openbare toiletten. We zitten nu weer in de stacaravan van mijn schoonouders en daar is natuurlijk een toilet in. De riolering is alleen niet heel goed, dus daar mag je alleen op plassen en je mag er ook geen toiletpapier in gooien.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef MissMSX het volgende:
Kamperen is leuk ja
Zelfs in de regen
Ik vond het alleen altijd stom dat we het draagbare toilet niet mochten gebruiken 's nachts. Dat was alleen voor noodgevallen (ziekte ofzo). M'n pa wilde dat kreng natuurlijk niet elke keer schoon moeten maken, maar toen ik klein was vond ik dat natuurlijk maar een non-argumentEn nu eigenlijk nog steeds. Als ik er nu een zou hebben zou ik'em echt wel gebruiken i.p.v. helemaal naar zo'n fucking toilethuisje te gaan lopen
![]()
Mijn ideequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hier moeten we alleen voor De Grote Boodschap naar de openbare toiletten. We zitten nu weer in de stacaravan van mijn schoonouders en daar is natuurlijk een toilet in. De riolering is alleen niet heel goed, dus daar mag je alleen op plassen en je mag er ook geen toiletpapier in gooien.
Alleen Jongste Dochter slaapt bij ons, de rest gaat in een tent. En juist daarvoor wil ik dus het draagbare toilet mee, dat ze niet 's nachts ons wakker hoeven te maken om naar de wc te gaan.
Missie, ik wil zo dan toch eindelijk eens naar je overbuurman fietsen voor een nieuwe bril. Heb je zin om mee te kijken of een snel kopje thee afterwards?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:37 schreef MissMSX het volgende:
Leuk, al dat nieuws uit Den Haag
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Scheveningen__.html
de telegraafquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:37 schreef MissMSX het volgende:
Leuk, al dat nieuws uit Den Haag
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Scheveningen__.html
zie je je partner als kind?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben voor!!
doe dan ( voor sommigen) ook de partners er bij..
wordt het 1 groot feest!
(en kan het ook weer gewoon op zondag middag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |