Nou ik kan best een tijdje zonder kinderen. Zolang ik maar weet dat ze in echt goede handen zijn en het naar hun zin hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef tuintegel het volgende:
Ik kan echt niet zonder Mini ... Ik vind het dan ook niet erg dat ze hier allemaal spelen zolang ze maar wel mijn regels volgen .
Wat zoveel inhoudt als niet aan grote mensen spullen zitten en niet slopen plus naderhand opruimen.
Ze zitten nu op de schommelbank en weer een ander fietst in de tuin rond de tuinset
Zoiets hoeft helemaal niet onwijs gepland te wordenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geen idee nogZal het tzt wel in de groep gooien, kunnen we altijd nog wat plannen
Nee, onder de 1.35m autostoeltjes/verhogers verplicht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:31 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Allen rond de zes jaar, autostoeltjes/ stoelverhogers verplicht
Logisch dat je je kids niet met een relatief onbekende meestuurtquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ik kan best een tijdje zonder kinderen. Zolang ik maar weet dat ze in echt goede handen zijn en het naar hun zin hebben.
Bedoel, stel dat Flap serieus zou zeggen "Oké, ik ga wel met ze naar de speeltuin" (bij wijze van he...) dan zou ik dat niet doen omdat ze hem niet echt kennen en ik dan ook niet zeker weet of ze het de hele tijd naar hun zin hadden.
Oudste Zoon was de eerste vakantieweek op kamp en ik miste hem niet echt maar vanaf het moment dat ik een kaart van hem kreeg waarop hij schreef dat hij ons heel erg miste, ging ik me wel zorgen maken. Of hij het nog wel genoeg naar zijn zin had om de rest van de week met plezier door te komen.
Ik wilde het dan ook niet strak op de minuut af sturenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:36 schreef Flappekz het volgende:
Zoiets hoeft helemaal niet onwijs gepland te worden
Wat een ideeen hier allemaal ineens eigenlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wilde het dan ook niet strak op de minuut af sturenMaar zodra ik weet wanneer hij komt, zal ik een gil geven
Kunnen we kijken wie er meehelpt zandkastelen bouwen
Dan zijn ze dat ook nog niet..het zijn echte mini's hier . Er loopt ook een onwijs grappig meisje van vier bij en heel wijs voor haar leeftijdquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, onder de 1.35m autostoeltjes/verhogers verplicht.
Ik ben voor!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:30 schreef Flappekz het volgende:
Lijkt me ook een mooie meet, ergens in het weekend met behoorlijk weer (hoeft geen ik-ga-lekker-op-het-strand-liggen-weer te zijn). Met zn allen naar het strand, tassen met eten en drinken mee, alle kinderen mee, en dan lekker hangen, ouwehoeren, voetballen, spelen met de kinderen
Mensen hebben te veel vrije tijd blijkbaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat een ideeen hier allemaal ineens eigenlijk
Oh dat lijk mij tof!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:30 schreef Flappekz het volgende:
Lijkt me ook een mooie meet, ergens in het weekend met behoorlijk weer (hoeft geen ik-ga-lekker-op-het-strand-liggen-weer te zijn). Met zn allen naar het strand, tassen met eten en drinken mee, alle kinderen mee, en dan lekker hangen, ouwehoeren, voetballen, spelen met de kinderen
Vooral tekort aan een beetje leuk sociaal levenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mensen hebben te veel vrije tijd blijkbaar
Van mij mogen partners ook mee. Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben voor!!
doe dan ( voor sommigen) ook de partners er bij..
wordt het 1 groot feest!
(en kan het ook weer gewoon op zondag middag)
Voor een meet als deze zou een graad of 20 al genoeg zijn. Mits droog en niet teveel windquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh dat lijk mij tof!
Ik wil al een hele tijd naar het strand en was stiekem best jaloers met al die "losse pols" meets daar. Dat mijn lief niet van het strand houdt, werkt ook al niet zo mee. Dus dit zou voor mij ideaal zijn.
* Lovechild hoopt heel stiekem dat het pas ná 7 augustus weer echt strandweer wordt![]()
Ja, dacht al zoiets; meestal zijn die meiden zoals jouw Mini en mijn Oudste Dochter nog geen 1.35m op hun leeftijd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:38 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan zijn ze dat ook nog niet..het zijn echte mini's hier . Er loopt ook een onwijs grappig meisje van vier bij en heel wijs voor haar leeftijd![]()
Van mij mogen partners ook mee, dan wil die van mij misschien ook wel eens een keerquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Van mij mogen partners ook mee. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
[..]
Voor een meet als deze zou een graad of 20 al genoeg zijn. Mits droog en niet teveel wind
En wij dan? Wij willen ook mooi weer als je weg bentquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Van mij mogen partners ook mee, dan wil die van mij misschien ook wel eens een keer![]()
Hopen dat het pas ná mijn vakantie weer een graad of 20 en droog en niet teveel wind is, zou mezelf in mijn vingers snijden zijn.
Thanks , dat dacht inderdaad !quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, dacht al zoiets; meestal zijn die meiden zoals jouw Mini en mijn Oudste Dochter nog geen 1.35m op hun leeftijd.
Maar goed, voor het geval je dacht dat het nog tot 12 jaar verplicht is om op een verhoger te zitten, heb ik je even wijzer gemaakt
Strand is altijd leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
mmmm een strandmeet zonder strandweer zeg maar.... ik kom wel als het mooi weer is
Precies, dat wensen zou mezelf in mijn vingers snijden zijn. Ik ga "maar" naar Luxemburg. Als het hier shitweer is, is het daar niet veel beter.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En wij dan? Wij willen ook mooi weer als je weg bent
Of op een zaterdagmiddag/ vrijdagavond wat de meesten uitkomtquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben voor!!
doe dan ( voor sommigen) ook de partners er bij..
wordt het 1 groot feest!
(en kan het ook weer gewoon op zondag middag)
misschien moet je de woorden in de goede volgoorde zetten?!?!?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:55 schreef CaLeX het volgende:
Zo doe je 130 topics over 1 meeting en bij 180 staan ze geloof ik al op 9
Je weet dat je op mij kan rekenen als er meerder kinderen zijn. Ben stapelgek op kinderen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels zes. Ik voel me niet geroepen om op zes kinderen op het strand te letten , plus dat past niet in de auto
Zo goed beviel het dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:55 schreef CaLeX het volgende:
Zo doe je 130 topics over 1 meeting en bij 180 staan ze geloof ik al op 9
Het helpt natuurlijk ook dat er twee stelletjes zitten & en wat broederliefdequote:Op woensdag 21 juli 2010 12:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zo goed beviel het dus.
Volgens mij zijn er intussen al allemaal onderlinge vriendschappen onstaan ook.
Je snapt het toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien moet je de woorden in de goede volgoorde zetten?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |