mja.. jij hebt 10 kinderen gebaard..quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. jij hebt 10 kinderen gebaard..
en jij dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nou hallo...10...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is nog maagdelijkquote:
23,7 en 1234quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ok, topic neemt een wending...iedereen gaarne zijn of haar BMI en PIN noteren!
Ik zit al lang weer onder mijn 'start'gewicht. En daal nog steedsquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou hallo...10...![]()
Maar dat wil niet zeggen dat je daar perse dik van blijft hoor.
Ik ben eigenlijk 5 kilo zwaarder dan toen ik zwanger werd van m'n oudste. Dat is na al die kinderen eigenlijk best knap.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit al lang weer onder mijn 'start'gewicht. En daal nog steeds
jajaquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is nog maagdelijk
ofzo.....
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is nog maagdelijk
ofzo..... <--- lezen.. (x2)
Nee ik doe niet aan 'vissen' haha maar toch bedanktquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
party-poeperd..
je wil gewoon horen dat je buikje best prima is..
gaat het nou gebeuren dat we in 24 uur een topic vol blaten?quote:dinsdag 20 juli 2010 @ 15:15 (#1)
Volgens mij is dat echt niet de eerste keer...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gaat het nou gebeuren dat we in 24 uur een topic vol blaten?
( of ben ik nu een nieuweling, want " vroegaaaaaah.... " )
Dat tussendoortje vergeten we voor het gemakquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk 5 kilo zwaarder dan toen ik zwanger werd van m'n oudste. Dat is na al die kinderen eigenlijk best knap.
Maar ja, ik heb tussendoor ook 29 kilo minder gewogen dan dat eerste startgewicht.
Ik geloof dat 2 op een dag zelfs al een keer gebeurt isquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt niet de eerste keer...
Ah da's liefquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat tussendoortje vergeten we voor het gemak
Dus je hebt er een steen doorheen gegooid?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:29 schreef Flappekz het volgende:
Zo, ff ons kantoor hier verbouwd. Werken met een raam in mn rug vond ik toch niet fijn
Soms zou ik dat weleens willen doen jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus je hebt er een steen doorheen gegooid?
Volgens mij zijn er een stuk of 2 serieus geinteresseerd, maar vinden ze Den Haag te ver....althans, dat denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef Marvelous het volgende:
Wtf, zo veel aandacht voor die oude volvo van me... maar niemand die een bod doet
Niks in NL is te ver... klein kut landje van ons!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een stuk of 2 serieus geinteresseerd, maar vinden ze Den Haag te ver....althans, dat denk ik
Lees deze zin nou nog eens terug.... het is een oude volvo manquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef Marvelous het volgende:
Wtf, zo veel aandacht voor die oude volvo van me... maar niemand die een bod doet
jij hebt zeker nog nooit in een 340 gereden?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lees deze zin nou nog eens terug.... het is een oude volvo man![]()
Weet je wat je moet doen..... ga naar een willekeurige tuinder en verkoop hem aan een pool (of het Polenhotel bij ons).
Zoals het er nu naar uitziet wel he?!quote:
Ik heb wel interesse, zit alleen met de korte APK-duur en of de kosten van de APK te hoog zullen uitvallen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef Marvelous het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:57 schreef Marvelous het volgende:
[..]
jij hebt zeker nog nooit in een 340 gereden?
kosten van een apk zijn een paar tientjes, maar de meeste mensen vergeten wel even dat deze auto verder weinig kost.. binnenkort wegenbelastingvrij, verzekering van 75 euro per jaar!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, zit alleen met de korte APK-duur en of de kosten van de APK te hoog zullen uitvallen.
Ik denk overigens dat RB wel wat gelijk heeft, je moet het zo kunnen kwijtraken aan polen.
Het is juist wel mijn probleem.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:07 schreef tuintegel het volgende:
Niet jouw probleem ? wat ontzettend flauw.
Ik weet dat het kan, ik vind het alleen onbehoorlijk dat ze zeuren over "ja zo is het beleid" als ik hun wat moet betalen, maar als zij kosten moeten maken voor mij ineens zeggen dat het hun beleid niet is.quote:In mijn vorige woning moest ik alles wit en behangklaar opleveren (gedaan ook) en deze woning kreeg ik ook wit en behangklaar.
Je krijgt het wel wit hoor , je moet het alleen een paar keer doen .. . De deuren licht opschuren en met een lakroller lakken en het plafond .. tja .. dat wordt een lastige maar ik denk dat die met een goede witsel ook wel na twee keer dekt.
Ja tuurlijk!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:02 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
@ Lovechild , als het 11 september wordt , gaan we dan van te voren afspreken wie wat meeneemt , voordat we allemaal met kipfilet aankomen.
Oh en voor de mensen die in de buurt wonen en wat willen drinken , wil ik best de bob zijn
foutquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:57 schreef Marvelous het volgende:
[..]
jij hebt zeker nog nooit in een 340 gereden?
Als jij zijn auto koopt......quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:08 schreef Lovechild het volgende:
Oh Marv, ik ga bijna op vakantie; kun je me nog blij maken met m'n missende dvd? ->insert met wimpers wapperende smiley
Ik heb geen rijbewijsquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:08 schreef Lovechild het volgende:
Oh Marv, ik ga bijna op vakantie; kun je me nog blij maken met m'n missende dvd? ->insert met wimpers wapperende smiley
Ik wil geen autoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |