Dat is wel een beetje man-eigen volgens mij, dat gedoe als ze ziek zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die van mij is wel 1 groot kind jah
(zeker als ie ziek is!! pfffff..)
Daarentegen schaar ik me graag bij de (aanwezige) prinsesjes!
Meekijken niet (voel me nog niet op en topquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Missie, ik wil zo dan toch eindelijk eens naar je overbuurman fietsen voor een nieuwe bril. Heb je zin om mee te kijken of een snel kopje thee afterwards?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:59 schreef MissMSX het volgende:
Meekijken niet (voel me nog niet op en top), maar kopje thee gaat zeker goedkomen!!
Jij slechte vrouwquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje man-eigen volgens mij, dat gedoe als ze ziek zijn![]()
Ik had die van mij een keer aangestoken met keelontsteking. En hij was me beroerd, piepen en weet ik het en ik ergerde me kapot. Heb ongetwijfeld echt uitgestraald dat ik hem een ongelofelijke aansteller vond.
Tot hij de volgende dag naar de huisarts ging en vanuit daar werd afgevoerd met de ambulance en ik hem kon volgen naar afdelling cardeologie. Was de ontsteking overgeslagen naar een hartzakje
Wat is je BMI?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:02 schreef Flappekz het volgende:
Vanavond heel hard werken op de sportschool. Ben op mn zwaarste punt ooit beland
en jijzelf?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
BMI zegt niets,quote:
huh..ik zit op 22 ofzo.... tenminste..dat zegt mijn Wiiquote:
86kg, 1m80quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
huh..ik zit op 22 ofzo.... tenminste..dat zegt mijn Wii
jij bent even zwaar als ik benquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
huh..ik zit op 22 ofzo.... tenminste..dat zegt mijn Wii
edit..een ander tooltje zegt het ook: Uw BMI is: 74 : 1.83² = 22
dan valt mijn buikje toch wel mee
quote:
wel blijven lezen he!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Daarentegen schaar ik me graag bij de (aanwezige) prinsesjes!
ergo BMI : 28quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
86kg, 1m80 1m76
en het zijn geen spieren, echt niet
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aan je pompomsmilie en je avatar te zien zijn dat vast een boel spieren
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij mij zijn het de vrouwelijke vormen![]()
OK, genoteerd. En nu?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ok, topic neemt een wending...iedereen gaarne zijn of haar BMI en PIN noteren!
party-poeperd..quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ok, topic neemt een wending...iedereen gaarne zijn of haar BMI en PIN noteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |