Wakker ?quote:
Voorspellingen zijn nog niet al te best, zie ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:06 schreef nectarientje het volgende:
Vanavond gaat me niet lukkenHeb mezelf deze week een beetje te vol gepland waardoor ik geen enkele avond thuis ben
. Komend weekend heb ik denk ik wel tijd, alleen weet ik niet wat voor weer het dan gaat worden?
Goede tijd om wakker te worden dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Wakker ?. Hier is ook een klein mini mensje wakker ... we gaan zo maar eens wat doen
Toevallig ook gelezen dat we een bbq-meet aan het plannen zijn? Zo nee: als je wilt deelnemen, even je e-mailadres pm-en, dan krijg je zo'n uitnodiging via datumprikker.nlquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
![]()
Ik lees meestal niet terug maar deze zag ik en daar MOEST ik op reageren
Oe! bbq! Ik stem voor natuurlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:09 schreef Lovechild het volgende:
Toevallig ook gelezen dat we een bbq-meet aan het plannen zijn? Zo nee: als je wilt deelnemen, even je e-mailadres pm-en, dan krijg je zo'n uitnodiging via datumprikker.nl
Er komt zo een vriendinnetje van haar hierheen , die blijft bij mij vandaag omdat haar moeder en vader moeten werken . Ik denk dat ik een speeltuin ga opzoekenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Goede tijd om wakker te worden dusWat gaan jullie allemaal doen vandaag?
Gezelligquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Er komt zo een vriendinnetje van haar hierheen , die blijft bij mij vandaag omdat haar moeder en vader moeten werken . Ik denk dat ik een speeltuin ga opzoeken.
Nou klink je als een kinderlokkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef GotC het volgende:
[..]
GezelligSpeeltuinen doen het altijd goed!
Strand!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee waar ik nu ergens anders met ze heen moet, pretparken zijn net even te ver weg om nu nog te vertrekken (Duinrell of Drievliet maar die kunnen ze dromen inmiddels) .
Binnen zitten met dit weer is ook zo flauw de hele dag voor een kind.
Zwembad heb ik even geen zin in , dus maar saai de speeltuin waar ze het inderdaad altijd wel naar hun zin hebben
Soms kan t effe niet andersquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wou dat ik ook naar strand kon enzo
* SolidasRock zich nu echt ff losrukt van FOK!
Ik moet me ook losrukken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wou dat ik ook naar strand kon enzo
* SolidasRock zich nu echt ff losrukt van FOK!
PM ff je emailadres naar LC, voor de datumprikker voor de BBQ-meetquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
En net wakker geworden maar DAMN!!!! wat voel ik me brakverkouden, hoofdpijn, keel zit dicht, hoest slijm op
![]()
Maar het zonnetje schijnt![]()
![]()
Wie klinkt er nu als een kinderlokker?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz wil ook wel bij tuintegel in de achtertuin spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |