quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:41 schreef Flappekz het volgende:
Goede ................morgen........
Hoe motiveer je jezelf?
Hehe. Ik heel hard TTTJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA roepen hier, schrikken ineens mn collega's wakkerquote:
Lekker laten liggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:56 schreef tuintegel het volgende:
Voor mij ook niet en mini wil ook niet echt wakker worden ...
Die heeft het te laat gemaakt gisterenquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:56 schreef tuintegel het volgende:
Voor mij ook niet en mini wil ook niet echt wakker worden ...
Inderdaad, het weer ziet er heerlijk uit. Eigenlijk zou ik GotC wakker moeten bellen zodat ze er nog een beetje van kan genieten op haar vrije dag.... twijfeltwijfel....quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:03 schreef tuintegel het volgende:
Ik laat haar ook lekker liggen en ga een kopje thee voor mijzelf maken, Het zou vandaag slechter weer worden maar de zon schijnt meer dan andere voorgaande ochtenden
DOEN!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad, het weer ziet er heerlijk uit. Eigenlijk zou ik GotC wakker moeten bellen zodat ze er nog een beetje van kan genieten op haar vrije dag.... twijfeltwijfel....
Gaat het zo slecht met de zaken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is zeker zonnig, ik dacht dat het zou gaan vriezen.
Iets heel anders...wie weet wanneer de voedselbank in Den Haag open is?
[..]
DOEN!
Ik heb d'r maar een smsje gestuurd, dan wek ik d'r niet zo bruutquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:07 schreef SolidasRock het volgende:
Als GotC op Summer lijkt zou ik het niet doen...
nog nooit gedaan. moet ik eerst beter leren skatenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:20 schreef Flappekz het volgende:
Ff een ander vraagje:
Heeft iemand van jullie ervaring met http://www.skatetog.nl ? Lijkt me wel geinig
Ik moet eerst uberhaupt skates gaan kopen, maar zoiets lijkt me best leuk om aan mee te doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nog nooit gedaan. moet ik eerst beter leren skaten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:15 schreef Flappekz het volgende:
Doe mij er maar eentje. Met kaas en spek, op wit brood graag.
Shit, nou krijg ik daar meteen weer trek inquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
![]()
Ik lees meestal niet terug maar deze zag ik en daar MOEST ik op reageren
Ik weet nog wel een leuk adresjequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:48 schreef Flappekz het volgende:
Shit, nou krijg ik daar meteen weer trek in
Daar zijn de eieren op. En het witbroodquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk adresje
Jij een beetje mijn shampoo bekritiseren hequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:07 schreef SolidasRock het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Flappekz het volgende:
Daar zijn de eieren op. En het witbrood
Was het een lekker gratis drankje gisteren? Een cocktail, neem ik aan?![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker een biertjeJullie lekker gespeeld?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:57 schreef Flappekz het volgende:
![]()
Ik stortte ineens in, dus lag al om 10 uur op bed
Nee hoor! Ik las je smsje vanmorgen pas, dus ik denk dat ik wel goed heb geslapenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]ik heb je toch niet wakker gemaakt dan he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |