Ja de hoofdprijzen voor het aankopen van matige spelers van andere clubsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
Een prachtig seizoen. Alle prijzen zullen worden gepakt door AFC Ajax.
Ik heb nog een kaartje te koop, 33 euroquote:
Nee dat is gratis, maar daarna is Ajax-Chelsea.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:09 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Vrijdag is de open dag. Moet je daarvoor een kaartje hebben dan?
Voor 25 euro maak ik het direct over.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje te koop, 33 euro
BBC is over het algemeen toch vaak redelijk betrouwbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:08 schreef IceCreamm het volgende:
Wat een paniek weer, nu melden BBC en de Daily Mail ineens dat Jol toch naar Fulham gaat. Hij heeft toch zelf gezegd dat hij bij Ajax blijft?
Zal ff vanmiddag aan die ouwe vragen van mij, hij heeft de kaartjes gekocht.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor 25 euro maak ik het direct over.
Primaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal ff vanmiddag aan die ouwe vragen van mij, hij heeft de kaartjes gekocht.
Ik pm het je wel zodra ik het weet.
Zowww. dan gaat het een duur daggie worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee dat is gratis, maar daarna is Ajax-Chelsea.
Precies zeer prachtig weer 2e met Jol erbij hoop ik!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
Een prachtig seizoen. Alle prijzen zullen worden gepakt door AFC Ajax.
30 euro voor iedere plaats in het stadion. Valt mee joh. En het is niet verplicht om daar naartoe te gaan als je naar de open dag gaat hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:14 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Zowww. dan gaat het een duur daggie worden.
Bron: BBCquote:Martin Jol has told Ajax he wants to become Fulham boss but the Dutch club are refusing to discuss a compensation package, BBC Sport understands.
Jol is said to be "excited" about joining the Premier League side and has informed them of his intention to sign.
Toch niet de minste bron.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef Zwansen het volgende:
WTF. Gaat ie nu wel of niet weg? Telegraag zegt dat ie blijft, maar als je dit leest:
[..]
Bron: BBC
Kaartje is voor op de middentribune, 1e ring.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
30 euro voor iedere plaats in het stadion. Valt mee joh. En het is niet verplicht om daar naartoe te gaan als je naar de open dag gaat hoor.
Ooh ik vind het best hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kaartje is voor op de middentribune, 1e ring.
Je zal alleen wel bij mij in de buurt moeten zitten dan
Niet verplicht okay.. maar als ik wel naar de open dag ga en niet naar de wedstrijd heb ik wekenlang een chagrijn in huis.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
30 euro voor iedere plaats in het stadion. Valt mee joh. En het is niet verplicht om daar naartoe te gaan als je naar de open dag gaat hoor.
Hee, ga met je piel spelen als je niets beter weet om met je vingers te doen.. i.p.v. hier onzin te typenquote:
CL 2004 volgens mij. Met van der Vaart enzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:41 schreef Supersoep het volgende:
Als leek even een vraagje: is er een jaar in het afgelopen decennium geweest waar jullie enorm trots waren op de ploeg, vanwege opstelling/prestaties en aanzien in het buitenland? Of zijn het nu echt alleen maar opbouwjaren geweest?
Seizoen 2002-2003 met Koeman als coach en spelers als v/d Vaart nog idd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
CL 2004 volgens mij. Met van der Vaart enzo
Dat was een hoogtepunt, de rest was ook wel overleefbaar.
Dit seizoen eindelijk weer is de schaal ! (! )
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:41 schreef Supersoep het volgende:
Als leek even een vraagje: is er een jaar in het afgelopen decennium geweest waar jullie enorm trots waren op de ploeg, vanwege opstelling/prestaties en aanzien in het buitenland? Of zijn het nu echt alleen maar opbouwjaren geweest?
quote:De soap rondom Martin Jol en zijn mogelijke overgang naar Engeland leek ten einde, maar dit blijkt nu toch niet het geval. Volgens het doorgaans goed geïnformeerde BBC wil de Ajax-trainer wel degelijk naar Engeland.
De Engelse omroep is op de hoogte van de berichtgeving in de Nederlandse media, waarin dinsdagochtend gemeld werd dat Jol in principe in Amsterdam blijft. Tegenover Fulham zou de oefenmeester echter hebben aangegeven dat hij de nieuwe trainer van de Londense club wil worden.
Ajax is voorlopig niet bereid om met Fulham te praten, waardoor de overgang zich in een impasse bevindt. Fulham-directeur Alistair Mackintosh is daarom naar Amsterdam afgereisd om de ban te breken. Jol had het plan om donderdag te debuteren als trainer van Fulham, dat het dan opneemt tegen Halmstads BK. Door de houding van Ajax lijkt dit echter een lastig verhaal te worden.
Na de concrete interesse van Fulham hebben financieel directeur Jeroen Slop en algemeen directeur Rik van den Boog een kleine koerswijziging doorgevoerd. Jol mag van de leiding met een bescheiden zakje geld de markt op, waarna hij zou hebben besloten om de club trouw te blijven. Volgens de BBC is dat verhaal echter niet op waarheid berust.
Fijn, ik heb dr zin inquote:Jol: Ajax kan niet om de prijzen spelen
Martin Jol maakt zich ernstige zorgen over de kwaliteit van de selectie van Ajax. "Zoals het er nu voorstaat, vind ik niet dat we om de prijzen kunnen spelen", zei de trainer van de Amsterdammers vanavond.
Een vertrek van de Nederlandse succescoach naar het Engelse Fulham lijkt dan ook aanstaande. Jol zou het bij Ajax niet meer naar zijn zin hebben na onder meer het vertrek van Dennis Rommedahl en Marko Pantelic. Bovendien is er weinig geld om te investeren.
"Ik ben zelf donderdagavond benaderd door Fulham. Die club heeft interesse en dan nemen ze contact op met Ajax", zegt Jol in Het Parool. De Hagenaar zegt dat we zullen moeten afwachten of de verloren wedstrijd tegen FC Porto zijn laatste was als trainer van Ajax.
"Ik maak me al weken zorgen over de staat van de selectie. Dat we niet kunnen investeren in de spelersgroep is een erfenis uit het verleden. Toen heeft de club veel te veel geld gespendeerd."
Nou dat is dus duidelijk die gaat weg.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:26 schreef dnzl het volgende:
Jol haakt zelf in op de topictitel:
[..]
Fijn, ik heb dr zin in![]()
gelukkig was het geen overtreding van cruz, volgens mij kon ik pas een week later praten zo hard heb ik die Stark verrot gescholden....Het sportmoment van Skittelmanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Seizoen 2002-2003 met Koeman als coach en spelers als v/d Vaart nog idd.
IK was er toen bij in Milaan toen die kakkerlak in de laatste seconde scoorde, toen moest ik gewoon huilen
Ik heb het over Ac Milan in 2002 hahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
gelukkig was het geen overtreding van cruz, volgens mij kon ik pas een week later praten zo hard heb ik die Stark verrot gescholden....Het sportmoment van Skittelman
quote:UPDATE (13:41 uur):
Mike Verweij, welbekend sportverslaggever van de Telegraaf, Twittert op zijn pagina dat Daniël de Ridder mogelijk vandaag nog wordt aangetrokken door Ajax. Eerder vandaag werd al bekend dat Jol de selectie met één van de oud-Ajacieden De Ridder of Tom de Mul zou willen versterken.
We apologise for the inconvenience, but Cottage Corner is currently undergoing maintenance.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:16 schreef IceCreamm het volgende:
Het Fulham forum stroomt vol met eindhovense onruststokers. Heerlijk om te lezen
Die heeft er zin in als die blijftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:26 schreef dnzl het volgende:
Jol haakt zelf in op de topictitel:
[..]
Fijn, ik heb dr zin in![]()
Ik verwacht na al die jaren een kampioenschap om eerlijk te zijn....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef Torrio het volgende:
Misschien is het wel goed dat dit allemaal gaande is.. Voor ons in ieder geval, het is altijd beter zonder enige verwachtingen een seizoen in te gaan.
Als het zo doorgaat ben ik al blij als we Europees voetbal halenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik verwacht na al die jaren een kampioenschap om eerlijk te zijn....
en dan lekker over een jaartje of wat net zo armlastig zijn als Feyenoordquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef IceCreamm het volgende:
Joehoe meneer Coronel, wordt nou eens wakker en zeg hem het geld toe
Gek is dat he, ik was er best kapot van toen NL de finale van het WK verloor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Seizoen 2002-2003 met Koeman als coach en spelers als v/d Vaart nog idd.
IK was er toen bij in Milaan toen die kakkerlak in de laatste seconde scoorde, toen moest ik gewoon huilen
zijn we gewoon 2x genaaidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het over Ac Milan in 2002 haha
quote:Ajax wint met 7-0 van Rijnsburgse Boys
Ajax heeft de oefenwedstrijd tegen Rijnsburgse Boys met 7-0 gewonnen. Bij rust stonden de Amsterdammers met 2-0 voor. De 19-jarige centrale verdediger Bruno Andrade speelde de tweede helft mee bij Ajax.
Suk (2), Kappelhof, Aissati, Bodul (2) en Zeegelaar scoorden. Aissati miste nog een penalty. Ajax speelde met voornamelijk reservespelers. De eerste keus speelt vrijdag in de ArenA tegen Chelsea.
Scoreverloop:
0-1 Suk (14')
0-2 Suk (27')
0-3 Kappelhof (47')
0-4 Aissati (50')
0-5 Bodul (55)
0-6 Bodul (58)
0-7 Zeegelaar (77')
Opstelling Ajax:
Verhoeven; Blind, Kappelhof, Bonevacia, Zeegelaar; Donald, Aissati, Van der Heijden; Sarpong (Bruno Andrade), Suk, Ozbiliz (Bodul).
Wisselspelers:
Kenneth Vermeer, Darko Bodul, Bruno Andrade, Toby Alderweirald, Jan Vertonghen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Rasmus Lindgren, Christian Eriksen, Siem de Jong
quote:Stagiair Andrade week op proef
Bruno Andrade is een week op proef bij Ajax. De verdediger staat in de tweede helft tegen Rijnsburgse Boys in het veld. Later meer.
Ik denk dat Jol dat ook wel snapt, daarom snap ik ook niet waar hij mee bezig is. Geef gewoon duidelijkheid, er is al genoeg om je zorgen over te makenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef peaceman het volgende:
Laat die soap rond Jol maar snel afgelopen zijn. Liever snel weg, dan op het laatste moment.
Het schijnt een 18-jarige Braziliaanse centrale verdediger te zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Torrio het volgende:
Verdediger? Rechtsback?
En Suk wordt gewoon onze held dit seizoen
Zolang hij gratis is..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het schijnt een 18-jarige Braziliaanse centrale verdediger te zijn.
Komt de sfeer niet echt ten goede imo, dus niet bepaald een goede onderhandelingstactiek. Denk ook eerder dat Fulham niet aan zijn salariseisen wil voldoen en hij daarom terugkrabbelt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef KoningKlabanus het volgende:
Jol gaat wel blijven denk ik, allemaal onderhandelingstactiek. Was net een interviewtje op het sportjournaal. Volgens mij gebruikt Jol gewoon de interesse om Ajax onder druk te zetten, op zich niet verkeerd.
Mwoah, dat denk ik niet. Denk niet dat men in de EPL moeite heeft om het salaris van Jol te betalen, zeker Al Fayed niet. Het lijkt er meer op dat dit een opzetje van Jol is. Ach, dat het de sfeer niet ten goede komt boeit me niet zo. Als er versterkingen komen ben ik blij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt de sfeer niet echt ten goede imo, dus niet bepaald een goede onderhandelingstactiek. Denk ook eerder dat Fulham niet aan zijn salariseisen wil voldoen en hij daarom terugkrabbelt.
Start een tegenbeweging op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk dat nou weer zo'n supportersvereniging als AFCA gaan lopen drammen op het bestuur. Dan snap je d'r toch heel erg weinig van hoor. Als je al je hele leven dom bent, dan moet je dat op een gegeven moment toch zelf ook gaan inzien? Kunnen die gasten niet gewoon 'wij snappen er niks van' koppen?
En geen tijd meer overhouden om te Fok!ken? Lijkt me nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef dnzl het volgende:
[..]
Start een tegenbeweging op zou ik zeggen.
Ibrahimovic ( Fc Barcelona)quote:
quote:#Fulham managerial situation should become much clearer Wed morn when #ffc meet #ajax in Am'dam to discuss #Jol deal. Fulham confident #fb
Je vergeet Litmanen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:23 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ibrahimovic ( Fc Barcelona)
Van der Vaart (Real Madrid)
Maxwell (Fc Barcelona)
De Jong (Manchester City)
Pienaar (Everton)
Chivu (Inter Milan)
Met nog deze middelmaat eronder:
Mido
Van der Meyde
quote:Martin Jol verwacht woensdag te weten waar zijn toekomst ligt. De trainer gaat dan om de tafel met de clubleiding van Ajax om de ontstane situatie te bespreken.
Het Engelse Fulham zocht al contact met Ajax en Jol zelf, maar moet voorlopig in de wachtkamer plaatsnemen omdat Jol en Ajax eerst willen praten. "Woensdag praten we verder. Dan komt er meer duidelijkheid", aldus de trainer op de clubsite van Ajax.
Jol zou van Ajax graag de financiële ruimte krijgen om enkele aankopen te doen. Zo wil hij een spits en een rechtsbuiten willen kopen. "Ik ben met Ajax in gesprek over de toekomst en over de spelersgroep. Ik maak me zorgen en Ajax maakt zich zorgen. Wat gebeurt er bijvoorbeeld als Gregory van der Wiel vertrekt? En komt er een spits en een rechtsbuiten bij?"
Voorlopig houdt Ajax de hand op de knip en dat zou voor Jol een reden kunnen zijn om naar Fulham te vertrekken. De Londense club is op zoek naar een nieuwe manager nu Roy Hodgson naar Liverpool is vertrokken en kent in Mohammed Al-Fayed een steenrijke en ambitieuze eigenaar.
quote:Miralem Sulejmani is uiterst verbolgen over het besluit van Ajax-trainer Marin Jol een transfer naar West Ham United te blokkeren.
De Servische aanvaller was met de Premier League-club akkoord over een huurcontract, maar de Amsterdammers laten hem niet gaan. ''Jol wil mijn carrière vernietigen'', sprak een woedende Sulejmani woensdag in AD Sportwereld.
''Ik begrijp het niet. West Ham United zou voor mij een nieuwe start bij een nieuwe club kunnen zijn'', sprak de 21-jarige Serviër. ''De coach daar, Avram Grant, is een trainer die mij als een groot talent ziet.''
Ajax kocht Sulejmani in 2008 voor 16,25 miljoen euro van sc Heerenveen. De afgelopen seizoenen kon hij echter niet overtuigen in Amsterdam. (ANP)
quote:Ajax lijkt te beseffen dat het niet langer om Fulham heen kan. De Amsterdammers zijn volgens de BBC bereid om woensdag met de Engelse club om de tafel te gaan.
Volgens de doorgaans goed geïnformeerde Engelse omroep is directeur Alistair Mackintosh inmiddels gearriveerd in Amsterdam, waar hij woensdag een afspraak heeft staan met een delegatie van Ajax. Inzet is het losweken van Jol, die zelf al zou hebben aangegeven graag naar Londen te willen verhuizen.
De trainer leek in eerste instantie niet op het aanbod in te gaan, maar krabbelde dinsdag terug. Op dat moment was Ajax echter niet bereid om met Fulham te praten. In de hoofdstad van Engeland ligt voor Jol een lucratief contract klaar. Woensdagavond speelt de club een oefenwedstrijd tegen Halmstads BK en het is nog altijd niet uitgesloten dat Jol daar al bij aanwezig is.
quote:Spannend dagje in en rond Toekomst en ArenA. Stuurt Jol aan op een breuk of is hij Ajax, dat aan zijn eisen voldoet, trouw? #Ajax #Jol
Update:quote:
quote:Laatste informatie: Ajax en Jol gaan uiterste poging doen. Intentie om er toch samen uit te komen. Maar eerst trainen. #Ajax #Jol
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:46 schreef PaRaR het volgende:
Sulejmani, is dat niet die papzak die de straftrainingen deed op de trappen van de arena? Wat een lef heb die vent...
verhuur die mafkees met optie tot koop aan westham, in het ergste geval speelt ie verkkerd en komt ie terug zonder dat we de frustratie van een vetklep die niet presteerd in het beste geval speelt ie goed en verkoop je hem voor een flinke som of komt ie terug in vorm.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:04 schreef Solman het volgende:
Wat moet Ajax dan doen met die papzak?
-Verkopen, je krijgt echt niet meer dan 5 miljoen voor hem. Heeft twee jaar helemaal niks laten zien.
-Verhuren voor een jaar met de hoop dat hij het goed gaat doen en daarna verkopen.
-Hopen dat hij het dit seizoen bij Ajax gaat laten zien.
We maken er sowieso flink verlies op.
Dus hem coke laten snuiven en dan een boete geven van een paar miljoen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:10 schreef Torrio het volgende:
Als hij zo'n grote bek blijft hebben moeten ze een straf á la Mutu verzinnen.
Zoiets jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus hem coke laten snuiven en dan een boete geven van een paar miljoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |