Ja de hoofdprijzen voor het aankopen van matige spelers van andere clubsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
Een prachtig seizoen. Alle prijzen zullen worden gepakt door AFC Ajax.
Ik heb nog een kaartje te koop, 33 euroquote:
Nee dat is gratis, maar daarna is Ajax-Chelsea.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:09 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Vrijdag is de open dag. Moet je daarvoor een kaartje hebben dan?
Voor 25 euro maak ik het direct over.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje te koop, 33 euro
BBC is over het algemeen toch vaak redelijk betrouwbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:08 schreef IceCreamm het volgende:
Wat een paniek weer, nu melden BBC en de Daily Mail ineens dat Jol toch naar Fulham gaat. Hij heeft toch zelf gezegd dat hij bij Ajax blijft?
Zal ff vanmiddag aan die ouwe vragen van mij, hij heeft de kaartjes gekocht.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor 25 euro maak ik het direct over.
Primaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal ff vanmiddag aan die ouwe vragen van mij, hij heeft de kaartjes gekocht.
Ik pm het je wel zodra ik het weet.
Zowww. dan gaat het een duur daggie worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee dat is gratis, maar daarna is Ajax-Chelsea.
Precies zeer prachtig weer 2e met Jol erbij hoop ik!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
Een prachtig seizoen. Alle prijzen zullen worden gepakt door AFC Ajax.
30 euro voor iedere plaats in het stadion. Valt mee joh. En het is niet verplicht om daar naartoe te gaan als je naar de open dag gaat hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:14 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Zowww. dan gaat het een duur daggie worden.
Bron: BBCquote:Martin Jol has told Ajax he wants to become Fulham boss but the Dutch club are refusing to discuss a compensation package, BBC Sport understands.
Jol is said to be "excited" about joining the Premier League side and has informed them of his intention to sign.
Toch niet de minste bron.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef Zwansen het volgende:
WTF. Gaat ie nu wel of niet weg? Telegraag zegt dat ie blijft, maar als je dit leest:
[..]
Bron: BBC
Kaartje is voor op de middentribune, 1e ring.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
30 euro voor iedere plaats in het stadion. Valt mee joh. En het is niet verplicht om daar naartoe te gaan als je naar de open dag gaat hoor.
Ooh ik vind het best hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kaartje is voor op de middentribune, 1e ring.
Je zal alleen wel bij mij in de buurt moeten zitten dan
Niet verplicht okay.. maar als ik wel naar de open dag ga en niet naar de wedstrijd heb ik wekenlang een chagrijn in huis.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
30 euro voor iedere plaats in het stadion. Valt mee joh. En het is niet verplicht om daar naartoe te gaan als je naar de open dag gaat hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |