quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik natuurlijkDat is vrouw eigen toch
Nee geen idee zal wel op zijn werk besproken zijn door zijn collega's ofzo!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar welke goeie bron had hij dan, een forum?
Do is mooier als die andere dame.Wie is die andere vrouw?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:24 schreef rubje het volgende:
nee, hoor niks Do! Hij ging met haar.
andere vraag: wie is mooier?
[ afbeelding ]
of
[ link | afbeelding ]
Omg..ik herkende ze niet..blijf ik Do toch mooier vinden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Haaibaaike dat is Vivian zijn ex-vrouw
Maar een mindere foto hoor
Ik heb ik geloof in het vorige deel wel een keer aangekaart dat John eigenlijk gewoon fout is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de eerste delen hoorde je er niemand over en was iedereen team John, ipv Vief
Of bedoel je John-fout in z'n algemeenheid?
In het artikel wat net geplaatst is, staat dat John ZONDER Viev en Day op Ibiza is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef Starlie het volgende:
Maar John en Viv zitten nu dus wel samen op Ibiza! Maar ja wel BNer zit niet op Ibiza... ik zou me trouwens echt niet prettig voelen op dat eiland tussen al die (beroemde) mooie mensen!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
In het artikel wat net geplaatst is, staat dat John ZONDER Viev en Day op Ibiza is.
Grote vraag is: MET WIE DAN WEL???!!!
Ik zie naast witte strepen ook allerlei gele vlekken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Op die strandfoto is het net alsof hij de dag ervoor in een hoog opgesneden bikini'tje heeft liggen zonnen![]()
Of zie ik witte strepen waar jullie ze niet zien?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Op die strandfoto is het net alsof hij de dag ervoor in een hoog opgesneden bikini'tje heeft liggen zonnen![]()
Of zie ik witte strepen waar jullie ze niet zien?
Nee het is Vivian en Wendy staat rechts van het blad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef Starlie het volgende:
Zag eerst alleen Vivian op de foto... dacht toen in de eerste instantie dat het Wendy was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |