En vervolgens blijkt de moeder van je vriendin mee te lurken..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:30 schreef nelisb het volgende:
Je bedoelt.
Het voegt een extra dimensie toe aan telefoonseks.
vrienden? ik heb een aaifoon, ik heb geen vrienden nodigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Markster het volgende:
Ow ik heb het geld toch, laat ik het dan maar wegsmijten aan iets wat technisch eigenlijk helemaal niet meer zo hoogstaand is, maar hey dan vinden me vriendjes en de omgeving me tenminste hip/
ik vind ze allebei even lelijk, maar ik wil een foon met 32 GB, en mijn collega's willen mijn 3G overnemenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Wie vind die witte mooi? Ik vind m echt afschuwelijk!
Haha, jij hebt die iPhone 4 promo spoof ook gezien zeker?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:30 schreef nelisb het volgende:
Je bedoelt.
Het voegt een extra dimensie toe aan telefoonseks.
Nee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:27 schreef Omnifacer het volgende:
Effe een waarschijnlijk domme vraag: kun je aan je iPhone 3 maar 1 mailaccount koppelen?
Zou jij misschien kunnen uitleggen hoe je dan een tweede en derde account toevoegt? Als het niet te veel moeite is? Ik kom er zelf niet uit, maar ik ben dan ook een n00b.quote:
Je zou zeggen dat de iPhone idiot-proof is, maar dat valt nog vies tegen blijkbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:32 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zou jij misschien kunnen uitleggen hoe je dan een tweede en derde account toevoegt? Als het niet te veel moeite is? Ik kom er zelf niet uit, maar ik ben dan ook een n00b.
Fuckie, dat is logisch. Bedanktquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:36 schreef Brawler het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat de iPhone idiot-proof is, maar dat valt nog vies tegen blijkbaar
Instellingen --> Mail --> Voeg account toe...
Tada!
Moest iedereen 50 euro aanbetalen? Of alleen als je in de winkel was? Dus als ik het goed begrijp krijgen reserveringen in T-Mobile Shops voorrang, of wat?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:23 schreef Felon het volgende:
Net een medewerker van T-Mobile aan de lijn gehad. Ik had vanochtend een iPhone 4 besteld, als bestaande klant van T-Mobile zijnde. Echter hebben ze weer flink lopen kloten waardoor de meeste bestellingen moeten worden nagebeld omdat ze verkeerd zijn ingevoerd/fout zijn doorgekomen. Mijn bestelling werd gelukkig wel bevestigd!
Ze gooien de reserveringen vanaf 20:00 voor minimaal 2 weken dicht, vanwege de enorme belangstelling enerzijds en de enorme tekorten aan iPhones anderzijds. Een snelle schatting van vandaag was dat er 10.000 bestellingen per uur zijn geplaatst, uitsluitend dus door huidige T-Mobile klanten. Apple heeft in eerste instantie een aantal van tussen de 5 en 10.000 iPhones naar NL verschipt, welke nu onderweg zijn. Die zullen allen gaan naar mensen die als allereerst hebben gereserveerd (en daarvoor ¤50 hebben aanbetaald). Omdat er op dit moment zo'n 600.000 aanvragen binnen de USA zijn is er niet veel te zeggen over de levertijd voor de rest van de aanvragers in NL. Die schatten ze op 6-8 weken, maar dat kan nog oplopen.
FaceTime naar iChat lijkt me tof.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef WSquater het volgende:
[..]
FaceTime is iets voor in het begin. De eerste paar dagen is het leuk om voor je zelf te doen en de eerste paar weken om aan andere te laten zien. Daarna heb je het wel gezien.
Alleen in de winkel inderdaad. En die krijgen inderdaad voorrang op de vandaag gereserveerde iPhones via internet en telefoon.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:53 schreef WSquater het volgende:
[..]
Moest iedereen 50 euro aanbetalen? Of alleen als je in de winkel was? Dus als ik het goed begrijp krijgen reserveringen in T-Mobile Shops voorrang, of wat?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:54 schreef sophie24 het volgende:
Mag ik hier een vraag stellen over mijn iPhone 3Gs die tijdens het herstellen vast loopt of moet ik dan ergens anders zijn?
Is denk ik ook een kwestie van de communicatie tussen Apple en T-Mobile. Je moet je voorstellen dat Apple vrijwel alle informatie en hoe te handelen, gisteren aan T-Mob heeft doorgegeven. De grote vraag vervolgens correct afhandelen is best een lastige opgave.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
T-Mobile blijkt dus weer niks geleerd te hebben van het verleden. Ik heb gehoord dat het vandaag erg rommelig was qua reserveringen. Mensen werden niet terug gebeld, T-Mobile site was opeens in onderhoud waardoor mensen niet konden inloggen. Geen acute lijsten bekend van mensen die al 50 euro hadden gegeven en voor besteld. Mensen die afgepeigerd worden door de klanteservice. Late en stugg informatie- voorzieningen.
Alsof de procedure voor T-Mobile nu heel anders zou zijn dan bij vorige introducties. Wat T-Mobile van Apple moet weten is hoeveel voorraad ze wanneer krijgen. Verder is het helemaal hun eigen zaakje. En dat hebben ze dus blijkbaar weer/nog steeds niet goed voor elkaar. Alsof ze eergisteren ineens te horen kregen dat ze de nieuwe iPhone mogen verkopen.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is denk ik ook een kwestie van de communicatie tussen Apple en T-Mobile. Je moet je voorstellen dat Apple vrijwel alle informatie en hoe te handelen, gisteren aan T-Mob heeft doorgegeven. De grote vraag vervolgens correct afhandelen is best een lastige opgave.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:19 schreef Brawler het volgende:
[..]
Haha, jij hebt die iPhone 4 promo spoof ook gezien zeker?
"It's going to change the way we think.... of phonesex."
Wehe, charming!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
De Chinezen hebben er weer wat moois van gemaakt..
[..]
[ afbeelding ]
Buffermomentje van Youtube..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |