Heb (had eigenlijk) het toestel 4 maanden geleden al. Het was een HTC, wat een k*tding. Gelijk verkocht en mij weer een iPhone 3GS gekocht. En abbo ging dus pas afgelopen vrijdag in dus dat gaat niet meerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:10 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je kan toch binnen 15 dagen je toestel terug inleveren (en dus ook het abonnement)?
Ik heb geloof ik 500 gulden betaald voor m'n eerste CD-ROM spelerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog 's als kleine gup meer dan 200 gulden neergelegd voor 32Mb EDO-Ram
Nou. Vernieuwend zeg. Dat kon nog niet met bijvoorbeeld Skype ofzo.quote:Facetime rocks. Net hebben @adamcurry en ik beelden van respectievelijk Los Angeles en Hilversum uitgewisseld. Briljant. #iphone4 #facetime
Was er al een Skype app voor een mobiele telefoon waarmee je kon videobellen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/19001294179
[..]
Nou. Vernieuwend zeg. Dat kon nog niet met bijvoorbeeld Skype ofzo.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog 's als kleine gup meer dan 200 gulden neergelegd voor 32Mb EDO-Ram
Nee, maar dat ie nou doet alsof dit zo ont-zet-tend uniek is...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Was er al een Skype app voor een mobiele telefoon waarmee je kon videobellen?
Vernieuwend niet, maar het proces om het op gang te krijgen is allemaal een stuk makkelijker. Computer hoef je niet aan te zetten, Skype hoef je niet te installeren, laat staan nog een username en ww registreren en wachten totdat je partner online is. Nu is het gewoon bellen, hey wil je face-timen, aanklikken klaar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/19001294179
[..]
Nou. Vernieuwend zeg. Dat kon nog niet met bijvoorbeeld Skype ofzo.
Met welke telefoon kun je dan videobellen (waarmee het beeld ook nog enigszins herkenbaar is, zodat je bv beelden van je stad kunt laten zien)?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, maar dat ie nou doet alsof dit zo ont-zet-tend uniek is....
Ja, dat laatste is dan wel 'nieuw'.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met welke telefoon kun je dan videobellen (waarmee het beeld ook nog enigszins herkenbaar is, zodat je bv beelden van je stad kunt laten zien)?
Ik vrees overigens wel dat het tot het eerste jaar nog even een nutteloze functie blijft. Veel mensen die ik ken hebben nu een 3GS, die zullen nog niet meteen overstappen met die prijzen van T-Mobile. Dus ik denk dat ik maar weinig mensen in m'n omgeving ga kennen met een iPhone 4 om te Face-Timenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met welke telefoon kun je dan videobellen (waarmee het beeld ook nog enigszins herkenbaar is, zodat je bv beelden van je stad kunt laten zien)?
FaceTime is iets voor in het begin. De eerste paar dagen is het leuk om voor je zelf te doen en de eerste paar weken om aan andere te laten zien. Daarna heb je het wel gezien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vrees overigens wel dat het tot het eerste jaar nog even een nutteloze functie blijft. Veel mensen die ik ken hebben nu een 3GS, die zullen nog niet meteen overstappen met die prijzen van T-Mobile. Dus ik denk dat ik maar weinig mensen in m'n omgeving ga kennen met een iPhone 4 om te Face-Timen
Borderlinx heeft ook een Brits depot.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:02 schreef Brawler het volgende:
[..]
Maar Borderlinx zit in de USA, dus waarom dan via de Apple UK online store?
[..]
De A4 in de iPhone 4 is een 1GHz als ik het goed heb.
Waarschijnlijk kan je bij retailers nog wel inschrijven, zeker weten doe ik het niet (moet morgen weer werken dus dan weet ik hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:00 schreef Winski05 het volgende:
De voorinschrijving is gestopt? Ai...dus dat betekent dat ik, als aanstaande klant, morgen geen kans maak om me in te schrijven? Dat wordt dan wachten tot 30 juli....
Vandaar ook mijn tweede berichtje, waar je waarschijnlijk overheen gelezen hebtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Borderlinx heeft ook een Brits depot.
Overigens was ik net bij de T-Mobile Shop Nijmegen Dukenburg om mijn 3G in te leveren (problemen met hoofdtelefoonuitgang): daar hadden ze slechts 7 vooraanmeldingen.
Maar slechts 7 vooraanmeldingen? Dat valt nog mee! Of tegen, ligt er maar net aan hoe je het bekijktquote:Vergeet mijn eerdere postIk zie net dat je ook een adres in de UK kunt krijgen met Borderlinx.
Bedankt voor de tip trouwens! Wat een ideale uitvinding dit
Nou lijkt me ideaal voor als je vriend/innetje in het buitenland zit voor een langere tijd en jij thuis in NL.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef WSquater het volgende:
[..]
FaceTime is iets voor in het begin. De eerste paar dagen is het leuk om voor je zelf te doen en de eerste paar weken om aan andere te laten zien. Daarna heb je het wel gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |