Hoe komt het?quote:
maw, geilheidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Zonlicht, stofjes in hersenen die worden aangemaakt, etc.
Vroeg ik jou wat?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Zonlicht, stofjes in hersenen die worden aangemaakt, etc.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:20 schreef Salatrel het volgende:
http://jobs.apple.com/index.ajs?BID=1&method=mExternal.showJob&RID=55849&CurrentPage=1
Oh okee.quote:
Is het echt warm ja? Ik kan verdorie niet naar buiten tot half 5.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:24 schreef L0t.. het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag. Er is geen werk en in de tuin zitten is te warm
quote:
Ja het is echt superheet, en er staat hier ook echt geen zuchtje wind dus dat is wel jammerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Is het echt warm ja? Ik kan verdorie niet naar buiten tot half 5.
Dat heb ik nu ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:25 schreef Salatrel het volgende:
ik zit me al sinds 8:32 dood te vervelen maar kan geen vrij nemen omdat ik de laatste leidinggevende ben die aanwezig is
Bah.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het is echt superheet, en er staat hier ook echt geen zuchtje wind dus dat is wel jammer
Anders ga je met vriendinnen wat leuks doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:24 schreef L0t.. het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag. Er is geen werk en in de tuin zitten is te warm
samequote:
HAHA grappig. Maar toevallig voor jou ga ik dat dus wel doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders ga je met vriendinnen wat leuks doen.
Jij morgen al, mazzelpik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:29 schreef jagga het volgende:
[..]
sameen morgen laatste werkdag...laatste loodjes enz...
Sorry, ben in een pestbui vandaag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HAHA grappig. Maar toevallig voor jou ga ik dat dus wel doenWant een vriendin smst net of ik naar Nijmegen kom, jeej
over 5 minuten smst ze dat ze toch niet kanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HAHA grappig. Maar toevallig voor jou ga ik dat dus wel doenWant een vriendin smst net of ik naar Nijmegen kom, jeej
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |