Hoe komt het?quote:
maw, geilheidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Zonlicht, stofjes in hersenen die worden aangemaakt, etc.
Vroeg ik jou wat?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Zonlicht, stofjes in hersenen die worden aangemaakt, etc.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:20 schreef Salatrel het volgende:
http://jobs.apple.com/index.ajs?BID=1&method=mExternal.showJob&RID=55849&CurrentPage=1
Oh okee.quote:
Is het echt warm ja? Ik kan verdorie niet naar buiten tot half 5.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:24 schreef L0t.. het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag. Er is geen werk en in de tuin zitten is te warm
quote:
Ja het is echt superheet, en er staat hier ook echt geen zuchtje wind dus dat is wel jammerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Is het echt warm ja? Ik kan verdorie niet naar buiten tot half 5.
Dat heb ik nu ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:25 schreef Salatrel het volgende:
ik zit me al sinds 8:32 dood te vervelen maar kan geen vrij nemen omdat ik de laatste leidinggevende ben die aanwezig is
Bah.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het is echt superheet, en er staat hier ook echt geen zuchtje wind dus dat is wel jammer
Anders ga je met vriendinnen wat leuks doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:24 schreef L0t.. het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag. Er is geen werk en in de tuin zitten is te warm
samequote:
HAHA grappig. Maar toevallig voor jou ga ik dat dus wel doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders ga je met vriendinnen wat leuks doen.
Jij morgen al, mazzelpik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:29 schreef jagga het volgende:
[..]
sameen morgen laatste werkdag...laatste loodjes enz...
Sorry, ben in een pestbui vandaag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HAHA grappig. Maar toevallig voor jou ga ik dat dus wel doenWant een vriendin smst net of ik naar Nijmegen kom, jeej
over 5 minuten smst ze dat ze toch niet kanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HAHA grappig. Maar toevallig voor jou ga ik dat dus wel doenWant een vriendin smst net of ik naar Nijmegen kom, jeej
Nee, pestbui als in pesten. Niet rothumeur.quote:
Ja maar is L0t he, die plaagt mij ook.quote:
Echt nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, pestbui als in pesten. Niet rothumeur.![]()
[..]
Ja maar is L0t he, die plaagt mij ook.
Wel waar. Plaaggeest.quote:
We kunnen wel even naar de tinychat gaan?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:37 schreef Salatrel het volgende:
nieuwe layout ontbreekt en het is 13:37
met wie?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef Dqod het volgende:
Ik zit te wachten op hevige cyberseks
Whohoho naughty boy, go to my roomquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We kunnen wel even naar de tinychat gaan?
Met een chicky.. Maar Bobby bied zichzelf ook al aan.. Dat kan misschien ook wel als ie 't een en ander verstoptquote:
maar je bent een meisjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met een chicky.. Maar Bobby bied zichzelf ook al aan.. Dat kan misschien ook wel als ie 't een en ander verstopt
Ey what happened to "voor jou zou ik hetero worden"?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met een chicky.. Maar Bobby bied zichzelf ook al aan.. Dat kan misschien ook wel als ie 't een en ander verstopt
Dat doe ik tochquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ey what happened to "voor jou zou ik hetero worden"?
quote:
Bobby zie ik ook een beetje als een meisjequote:
Ja, maar dat hoort er dan ook bij hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat doe ik toch.. Als je maar t een en ander verstopt
Oh.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niets gemist. hij was er niet vandaag
quote:
Wat is dat met die dames hier? Beland ik niet in de friendzone, dan zien ze me wel als een meisje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bobby zie ik ook een beetje als een meisje
huge ass hond in je foboquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bobby zie ik ook een beetje als een meisje
Sorryquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dat met die dames hier? Beland ik niet in de friendzone, dan zien ze me wel als een meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |