een goede italiaan of tapas eten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:41 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil dus vanavond zo uit eten met mijn vriendin, maar ik heb geen idee waarikheen wil.
True. Maar op zn tijd best lekker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij de Mac is het ook gewoon voer, geen eten.
Ik weet wat er morgen in je kofferbak ligt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef Salatrel het volgende:
ook wel klachtwaardig trouwens. zit al de hele dag naar wulpse dames te kijken op weg naar het zwembad. het is dat er een grote boom in de weg staat anders zou ik zo op het buitenterrein kunnen kijken
Dan maar niet. Toch? Magnetron maaltijdje dan maar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:48 schreef Silentalarm het volgende:
Ik stelde al de mac voor, maar dat wou ze weer niet. Verwend nest.
Ja ze is dus net een week in italie geweest, daarom gaan we ook uit eten, soort van vieren dat ze terug is. En tapas heb je hier nergens in de buurt. En toen dacht ik nog sushi, maarja, die is dus dicht op dinsdag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
een goede italiaan of tapas eten.
De mac of bk voorstellen. leuk als je 15 bent misschien.
salatrel met een verrekijker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik weet wat er morgen in je kofferbak ligt.
griek? bij sommige cafe's hebben ze ook lekkere specialiteiten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja ze is dus net een week in italie geweest, daarom gaan we ook uit eten, soort van vieren dat ze terug is. En tapas heb je hier nergens in de buurt. En toen dacht ik nog sushi, maarja, die is dus dicht op dinsdag.
En de mac was een grapje.![]()
Maar nu zijn mijn indeeen op.
Perfect, op de nootjes na.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef Salatrel het volgende:
er stond inderdaad een ijsboer bij het zwembad![]()
bakje met een bolletje chocolade, stracciatella en pistache met een dot slagroom, nootjes en een wafel![]()
ijsbelgen
Nog beter sletjes die je vervolgens stuk voor stuk neukt in je kamer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beter eerst een kettingzaag om de bomen weg te halen
Ik heb echt nooit zin in eten wanneer het warm is... tis dat mijn maag na lange tijd gaat tegenstribbelen anders zou ik alleen maar drinken in de zomerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:56 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb ook totaal geen honger, dan is het altijd zo moeilijk om iets uit te kiezen want ik heb nergens echt zin in.
zZomg :drool:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Salatrel het volgende:
ik eet lekker door ook als het warm is hoor
vanavond tortelini's met saus
nee gewoon gehakt in de pan met een lading kruiden en een pot grande italia saus van de basquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:08 schreef wise het volgende:
[..]
zZomg :drool:
van de creme kleurige saus met champignons en spekjes
Het is meer mijn hoofd die gaat tegenstribbelen, wordt altijd een beetje draaierig enzo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit zin in eten wanneer het warm is... tis dat mijn maag na lange tijd gaat tegenstribbelen anders zou ik alleen maar drinken in de zomer
in Hoorn?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb gereserveerd bij restaurant Bar en Boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |