abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84274706
Goede middag,

Werd vandaag gebeld door KPN over allemaal mooie aanbiedingen omdat mijn Abbo afloopt.
Nou ga ik mijn Abbo verlengen en omdat ik al heel lang klant ben, en vaak genoeg over mijn bundel heen ben gegaan mag ik zo een beetje elke telefoon kiezen die ik wil.
Alleen wil ik ga de Iphone 4, en deze is niet te verkrijgen bij KPN.

Daarom denk ik er over na om een telefoon aan te schaffen bij mijn Abbo en gelijk te verkopen.

Dus wil jij nog een gloednieuwe telefoon kopen, laat het hier weten welke je wilt en hoeveel je ervoor wilt betalen.
Dan kan ik die telefoon kiezen bij mijn Abbo en gelijk weer verkopen aan jou, zonder dat hij uit de verpakking is geweest of iets dergelijks.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:41:56 #2
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_84274764
Waarom neem je dan geen goedkoop abo. Die tleefoon krijg je niet gratis daar betaal je gewoon voor Dus veel schiet je er niet mee op.
pi_84274911
Sorry TS dit mag niet . Open maar een nieuw topic als je een telefoon gekozen heb.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_84275267
Ik bied dan 5 euro voor een HTC Desire.
The Real Life Begins With Sex
pi_84275380
Ooh das een beetje jmmr, dan zal ik andere oplossing zoeken.

En een goedkopere abbo is ook minder Minuten.
En Sims-only van KPN is ook niet wat ik wil oa omdat je dan geen onbeperkt sms kan nemen
pi_84275551
kun je dan niet beter over gaan stappen naar een provider die de iPhone wel heeft?
pi_84276027
T-mobile vind ik maar kut, en heb nu volop korting opgebouwd omdat ik al jaren bij KPN zit + ze hebben goede service vind ik.

Koop de Iphone zowieso in Belgie (simlock vrij)
D8 alleen wat doe ik met mijn telefoon van me Abbo, dus ik bedacht dit.
pi_84276367
Je kan via www.phoneshop.nl ook een iPhone 4 bij KPN krijgen. De prijs die er staat voor bij betalen gaat wat af als je even belt en verteld dat je al klant bent bij KPN, zo ging het bij mij in iedergeval. Het is hier volgens mij ook niet toegestaan om iets te verkopen wat je nog niet hebt!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:24:00 #9
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_84276407
200 voor blackberry bold
pi_84276732
De Blackberry staat genoteerd.

Ik heb nog even in reglement gekeken en kon niks vinden waar stond dat dit niet mag.
Ik verkoop namelijk gewoon een product, alleen dat heb ik nog niet.
Maar je kan altijd iets verkopen als je het nog niet hebt, alleen nu hebben ze zelf de keuze nog.

Ook bedankt voor de tip
pi_84277460
Financieel gezien is dit natuurlijk gewoon dom, je hebt gewoon niet genoeg spaargeld voor een Iphone zeker?
pi_84277847
Open maar een topic als je daadwerkelijk een telefoon aan te bieden hebt, dit is niet de bedoeling van V&A!

Slotje.