quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dat met die dames hier? Beland ik niet in de friendzone, dan zien ze me wel als een meisje.
Huh? Wat heeft dat met Bobby te maken?quote:
Ach whatever, voor jou ben ik wat je wil dat ik ben.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar ik heb gewoon zo'n ideaalbeeld voor me van jou als meisje.. Ik weet niet waarom.. De gedachte doet mij deugd u_u
die kan ook likken als lassie. (.red)quote:
Geil.. Ik ga op je soppen terwijl ik mezelf een langdurige douche-sessie gunquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach whatever, voor jou ben ik wat je wil dat ik ben. [ afbeelding ]
Daar ga ik over fantaseren idd u_uquote:
quote:
Nee hoor, ik heb geen hulpmiddelen nodig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:58 schreef Salatrel het volgende:
gewoon een pot pindakaas erop en bobby gaat helemaal los
je doet de Nijmeegse 4 minuten dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Salatrel het volgende:
denk dat ik zo maar eens buiten een rondje ga lopen
Haha.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef Salatrel het volgende:
ook wel klachtwaardig trouwens. zit al de hele dag naar wulpse dames te kijken op weg naar het zwembad. het is dat er een grote boom in de weg staat anders zou ik zo op het buitenterrein kunnen kijken
het zal je maar overkomenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:41 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil dus vanavond zo uit eten met mijn vriendin, maar ik heb geen idee waarikheen wil.
naar de burger king natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:41 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil dus vanavond zo uit eten met mijn vriendin, maar ik heb geen idee waarikheen wil.
Inderdaad. Maar dan wel de drive in natuurlijk.quote:
quote:
Bij de Mac is het ook gewoon voer, geen eten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:48 schreef Silentalarm het volgende:
Ik stelde al de mac voor, maar dat wou ze weer niet. Verwend nest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |