dat dus. leuke meid, maar heb weinig met haar muziek.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het meiske zelf wel, maar haar liedjes niet imho
QFT!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want Ilse is tof. En lief. En leuk.
quote:
zeg ook niet dat het erg isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]Fantastisch weer
. Zag net bij BodW weer de vreselijke beelden van sneeuw en regen.. Nou, dan is dit toch wel het paradijs
.
Jij bent echt niet goed bij je hoofd...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]Fantastisch weer
. Zag net bij BodW weer de vreselijke beelden van sneeuw en regen.. Nou, dan is dit toch wel het paradijs
.
Scherpquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeg ook niet dat het erg is
kou is ook leuk trouwens zoals afgelopen winter
Haha, tsja dat hoor ik vakerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je hoofd...
Ben jij dan geen Kesha liefhebber??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:14 schreef alors het volgende:
Nou dit is weer een ware aanwinst voor de muziek hoor
Hoi! Ja (muziekwise danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoi! Paolo Nutini is leuk. En ik dacht, hoi.
ja, leuk! en ook hoi!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
was oud nieuws, al zeker een dag of 3 geleden al gezien volgens mij en toen vond ik het ook al niet boeiendquote:
dat klinkt iig beter dan Annemiek...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week een week lang Rudy @ 3voor12. Zin in!
jottem, al heb ik ook niks tegen Annemiek, maar dan moet ze wel de cam op haarzelf richten uiteraardquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doet ze idd te weinigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
jottem, al heb ik ook niks tegen Annemiek, maar dan moet ze wel de cam op haarzelf richten uiteraard
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk is een understatement. Hoiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
was annemiek maar een split-meisje....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Tijd voor een Split ijsje
Gefeliciteerd mien jong!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was oud nieuws, al zeker een dag of 3 geleden al gezien volgens mij en toen vond ik het ook al niet boeiend
Ja, ik dacht ik kom weer eens kijken. Ben druk geweest de afgelopen tijd maar nu heeft mijn baas me nauwelijks ingepland en verveel ik me de tering.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |