Ja hallo, de weg naar Duitsland is een slecht onderhouden karrenspoor daar! Lopend ben je nog sneller dan met de auto...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou dat zou je zeggen maar ik ben met de auto eerder in Utrecht dan dat ik de grens over ben tenzij ik naar de Eemshaven ga en met de boot naar Borkum ga. maar daar wil ik niet dood willen gevonden
Nu is het achtennegentig puntje negen FTW!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je kan het nauwelijks Nederland meer noemen, daar waar hij woont.
Zesennegentig puntje acht FTW!
De Tour de Frats bedoel je.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu is het achtennegentig puntje negen FTW!
Ik had eigenlijk deze combinatie ook niet verwacht.quote:
PVV kan zeker nooit op een stem van mij rekenenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk deze combinatie ook niet verwacht.
Ik ga de volgende keer wel stemmen, maar wel met enige achterdocht.
* Ofyles2 nooit op de PVV zal stemmen, volgens zijn definities moet een politieke partij een interne democratie hebben...
Hopelijk gooit Job Cohen zijn aversies tegen de combi VVD + PvdA + CDA weg, anders kunnen we vrij zeker weer stemmen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
PVV kan zeker nooit op een stem van mij rekenen. De combinatie die ze nu gaan proberen zal ook heel lastig worden, maar ik geef het wat meer kans als er een kleinere partij bij komt. Ben benieuwd hoe nu verder.
Of opnieuw stemmen zin heeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk gooit Job Cohen zijn aversies tegen de combi VVD + PvdA + CDA weg, anders kunnen we vrij zeker weer stemmen.
De politiek trekt sowieso mensen aan die geen greintje realiteitszin in hun hoofd hebben. Vooral op ICT-gebied...quote:
Die kans is dan denk ik best groot aanwezig en dat moet je niet willen, denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk gooit Job Cohen zijn aversies tegen de combi VVD + PvdA + CDA weg, anders kunnen we vrij zeker weer stemmen.
Ik dacht net dat we van het CDA af waren...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die kans is dan denk ik best groot aanwezig en dat moet je niet willen, denk ik.
Maricha!!
Nou idd, maar ben nog steeds erg blij dat de PVV er niet bij wordt betrokken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht net dat we van het CDA af waren...
133quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:56 schreef alors het volgende:
Wat is het record achterelkaar posten van Hans?
Nee joh, da's z'n spam-record.quote:
Nee, want Ilse is tof. En lief. En leuk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
blegh, kan Ilse de Lange niet naar Radio 2 of Sky? *zucht*
Wat De Grote Sersj zegt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want Ilse is tof. En lief. En leuk.
Eens.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
blegh, kan Ilse de Lange niet naar Radio 2 of Sky? *zucht*
Haar accentquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
het meiske zelf wel, maar haar liedjes niet imhoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |