Danny..?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:32 schreef Fapperdefap het volgende:
Ja, maar TS, ik heb maar 50 kB![]()
Oplossing: neem een abbo![]()
Mensen die UI's proberen omhoog te laden van boven de 50 kB terwijl ze FOK!free hebbenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef Kwalberto het volgende:
IK wil wel maar ik kan rammen op die knop wat ik wil hij komt er gewoon niet doorheen
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef Kwalberto het volgende:
IK wil wel maar ik kan rammen op die knop wat ik wil hij komt er gewoon niet doorheen
Wil jij voor mij een abo kopen?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geld dat je bespaart kun je gebruiken voor een cursus zinsbouw.
Ja en? In een relatie hoort er een balans te zijn tussen geven en nemen, maar jij neemt alleen maarquote:
Ik zei toch 1 of andere turk, het kon net zo goed faruq zijnquote:
Ik meld me met de befaamde roze/groene kiwiquote:Op maandag 19 juli 2010 23:47 schreef ukga het volgende:
TS meldt zich met het befaamde blauwe vlindertje
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
show me!!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik meld me met de befaamde roze/groene kiwi
Mooie UI man, dit is de mijne:quote:Op maandag 19 juli 2010 23:47 schreef ukga het volgende:
TS meldt zich met het befaamde blauwe vlindertje
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
waar is de brilquote:Op maandag 19 juli 2010 23:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb jij die eigenlijk zelf verzonnen/gemaakt?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Halfquote:Op maandag 19 juli 2010 23:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb jij die eigenlijk zelf verzonnen/gemaakt?
Die ga ik even plakken op mijn spaarkaart, bedanktquote:Op maandag 19 juli 2010 23:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tja, ik weet de url van mijn webicon niet meer.. dus kan hem niet meer uploaden.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:32 schreef Fapperdefap het volgende:
Je weetz, de mensen die altijd een webicon hadden, deze nu niet langer getoond wordt, maar nu weigeren er één te uploaden.
Upload er godver één! Ik wil echt niet heel je naam lezen, pak gewoon een plaatje van een er goed uitziende vrouw (dus niet Yolanthe) dan weet ik tenminste welke user nu weer aan het baggeren is.
Ja, maar TS, ik heb maar 50 kB![]()
Oplossing: neem een abbo![]()
Klacht: mensensimpele zielen zonder UI
Een onoriginele kutgrap willen maken en dan nog een afbeelding posten die het niet doet ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:58 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Je wilde een UI zien, hier heb je er een:
[ afbeelding ]
Dat wilde ik nu net ook doen, als dat gepraat over uien zonder er eentje te tonen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:58 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Je wilde een UI zien, hier heb je er een:
[ afbeelding ]
Dat is de avatarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:07 schreef Dyll het volgende:
Nou en TS, kijk je dan liever naar zo'n hyper kut UI's als die van hierboven dan?
username = user, logisch tochquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een onoriginele kutgrap willen maken en dan nog een afbeelding posten die het niet doet ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |