Punten 1998quote:Op maandag 19 juli 2010 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Rastapopoulos
Nieuw topic. Nieuwe punten.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Punten 1998
4 nightcowboy
4 InTrePidIvity
8 mr_anonimous
6 Yankee
2 Aalbers
1 Soempie
1 BasOne
1 PhysicsRules
3 banaantjeEE
1 LangeTabbetje
1 Bart
2 CaLeX
2 FreezePop
2 tong80
1 Ofyles2
1 Tanjaa
Flitspaal +1quote:
Maar hoe heet hij?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:52 schreef Soempie het volgende:
Anniko van Santen en die gast die ook die kinderprogramma's doet...
Juist, die.quote:
Jouw antwoord is ook geniaal.quote:
Sup'air iddquote:Op maandag 19 juli 2010 23:01 schreef Tanjaa het volgende:
Ik kan me Woods nog herinneren, van die andere heb ik geen idee hoe je het schrijft:
Suppair?
quote:
Die had ik geweten.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:09 schreef Tanjaa het volgende:
Welke games?
1[ afbeelding ]
2[ afbeelding ]
3[ afbeelding ]
In volgorde, in 1 post graag.
Haloquote:Op maandag 19 juli 2010 23:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Bioshock
Portalen nog een extra
Halo
Punten 1999
1 mr_anonimous
1 Flitspaal
2 lamers
1 Tanjaa
Nee denk het niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:29 schreef lamers het volgende:
Damn it mr_anonimous net te vlug, kom je trouwens nog ooit in FMT?
nightcowboy +1quote:
10-4.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:28 schreef Yankee het volgende:
smokey and the bandit?
Punten 1999quote:
Wat isquote:"Zeventig meter viel ik diep, mijn hart stond stil, maar mijnliep ..."
Als iemand anders er binnen vijf minuten mee komt, krijgt die het punt. Anders jij, want dan ga ik slapenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:41 schreef Yankee het volgende:
horloge, merk moet ik even over nadenken.......
Jupquote:
Punten 1999quote:"... Het daaropvolgende jaar pakte hij met een etappezege de gele trui in de Ronde van Frankrijk, en dat nog wel in de bergen van de Pyreneeën. Dat plezier duurde voor Van Est echter niet lang. De dag na zijn overwinning, op 18 juli 1951, viel hij namelijk in de afdaling van de Col d'Aubisque in een ravijn. Op een filmpje dat pas in 1992 voor het eerst opdook is te zien hoe een huilende Van Est aan een ketting van fietsbandjes omhoog wordt gehesen. Hoewel hij zeventig meter naar beneden viel, bleef hij vrijwel ongedeerd, maar zijn Tour was wel voorbij. Hij heeft in de rest van zijn carrière nog twee keer een etappe in de Tour de France gewonnen. Van Ests faam groeide nog meer toen Pontiac, dat de horloges voor het Nederlandse team had gesponsord, een advertentiecampagne op touw zette met de tekst : "Zeventig meter viel ik diep, mijn hart stond stil, maar mijn Pontiac liep ..." Vlak voor zijn dood werd er, in zijn bijzijn, een plakkaat onthuld op de Aubisque, die verwijst naar zijn val. De compleet verwrongen fiets is nog steeds te zien in het Velorama."
quote:
Punten 1999quote:
Inderdaad, die voetballer is geen Mourad trouwensquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:25 schreef Tanjaa het volgende:
Oh, nvm die tweede weet ik wel.
Dat is in Hamburg, we zijn die hele straat doorgelopen om bij een of ander cultcafé te komen. Getsde lerares vond het een goed idee om het échte hamburg te leren kennen
Achter die buurt ligt een best leuk cultcaféquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:27 schreef lamers het volgende:
Het echte Hamburg en dan de hoerenbuurt inlopen![]()
Op een bepaalde manier wel, maar niet wat ik zoek.quote:
Sorry verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:35 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier wel, maar niet wat ik zoek.
Bq klopt!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Sorry verkeerd gelezen.
Bq is mijn laatste antwoord, vraag me niet waar het voor staat. Scheikunde tweede klas was geweldig!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Bq klopt!het staat voor bequerel, de achternaam van een van de 'grondleggers' van het onderzoek naar radioactiviteit.
Radiogolven worden trouwens idd uitgedrukt in Hertz
Punten 1999
2 mr_anonimous
1 Flitspaal
2 lamers
3 Tanjaa
5 Yankee
1 nightcowboy
1 De_Hertog
1 InTrePidIvity
1 FreezePop
Het is ook zeker niet de makkelijkste, misschien het verkeerde tijdstip om een vraag als deze te stellen aangezien alleen mensen met een beetje kennis van strips deze twee personen zouden herkennen.quote:
Ze hebben in de Robbedoes gestaan. (Het blad dan)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:48 schreef lamers het volgende:
Ook geen idee. Lijken wel op 2 personages uit Robbedoes
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er punten voor ga krijgen maar..
Mounir El Hamdaoui
AZ
quote:
quote:
North West Territory?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet dit territorium in Canada?
Gefeliquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:25 schreef ScottTracy het volgende:
Mogge
Iemand een stukje taart?
[ afbeelding ]
Nee, dank je probeer te minderen met calorieën en koolhydraten, maar wel gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:25 schreef ScottTracy het volgende:
Mogge
Iemand een stukje taart?
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je 10e verjaardag!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:25 schreef ScottTracy het volgende:
Mogge
Iemand een stukje taart?
[ afbeelding ]
Was een of andere Indiaanse naam inderdaad, Nukavit of zo..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Begint met een N
of wat mr_a zeiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Was een of andere Indiaanse naam inderdaad, Nukavit of zo..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:25 schreef ScottTracy het volgende:
Mogge
Iemand een stukje taart?
[ afbeelding ]
Punten 1999quote:
Die heeft vermoedelijk de dubieuze eer om als laatste oorlogsmisdadiger uit de Bosnische Oorlog veroordeeld te worden door het Joegoslaviëtribunaal.quote:
Die is nog steeds niet gepakt.quote:
Berkery +1quote:
Die zocht ik, ik lees net dat hij ook een zoon heeft die Ramon heet en die had ik dus ook moeten goedkeurenquote:
Inderdaad in de reclamespotjes voor Reaal.quote:
Weet te doseren man!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Tip aan mezelf: geen lange antwoorden hier inmeppen...
Oh Fortuna was vaak mijn ringentrancemuziek.quote:
Holstein?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:53 schreef De_Hertog het volgende:
De Duitse stad Hamburg wordt, onder andere op autokentekens, als HH aangeduid. Waar staat de eerste H voor?
De tweede H staat voor Hamburg, uiteraard
Dat bedoelde ik inderdaadquote:
quote:
quote:
Statler eigenlijk maar vooruit.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:59 schreef Flitspaal het volgende:
Hij is ook de Olympisch kampioen van 2004 en 2008
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Het is nou niet bepaald het onderdeel dat mij boeit tijdens de OS of überhaupt atletiek...
Ik denk dat je warm zit ja. Ik voeg hier aan toe: misschien ook 5 vingers en 5 tenen aan elk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:39 schreef Bart het volgende:
Ik denk dat het zo'n iemand is met twee benen en armen. Zit ik warm?
quote:
quote:
Een boodschappenmandje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:07 schreef Bart het volgende:
Blue Band, Robijn, Knorr, Lipton, Conimex, Unox, Vaseline. Wat zoek ik?
Punten 1999quote:
Wat isquote:Deloopt van knooppunt De Nieuwe Meer bij Amsterdam tot Delft, van knooppunt Kethelplein bij Schiedam en Vlaardingen via de Beneluxtunnel tot knooppunt Beneluxplein bij Pernis en van Halsteren tot de Belgische grens bij Zandvliet (België).
Gecheckt en goed.quote:
Punten 1999quote:
Media Markt toch?quote:
Ik dacht al dat ik het punt niet had omdat ik de mm was vergetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, sorry, niet gezien, pas de puntentelling aan...
Wat isquote:is a municipality of Belgium. It lies in the country's Walloon Region and Province of Liège. It is situated in a romantic valley amid hills which form part of the Ardennes chain, some 35 km (22 miles) southeast of Liège, and 45 km (28 miles) southwest of Aachen. As of 1 January 2006,
had a total population of 10,543. The total area is 39.85 km², giving a population density of 265 inhabitants per km².
Warm.quote:
Punten 1999quote:
quote:
Noxquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:31 schreef lamers het volgende:
was de Griekse en Romeinse oer-godin van de nacht. Zelfs Zeus had veel respect voor haar en deed zijn best haar tevreden te stellen. De godin werd in het oude Griekenland zelden echt vereerd; het kwam vaker voor dat zij op de achtergrond bij een andere cultus optrad. In de tempel van Artemis op Ephesus staat een beeld van de Nacht, en ook was ze in de Spartaanse religie de moeder van Slaap en Dood.
Wie is![]()
quote:
dit maakt het nomineren van spelers voor de award van meest irritante speler wel weer makkelijkerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vind dat je mensen zou moeten verbieden om mee te spelen.
quote:
Pick mequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
dit maakt het nomineren van spelers voor de award van meest irritante speler wel weer makkelijker
Nou zegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
daar ben je nog niet vervelend genoeg voor
Punten 1999quote:
yay voor soempquote:
Yankee +1quote:
Tom Hanks.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Apollo 11 had 3 man aan boord. Neil Armstrong, Buzz Aldrin en ?
Ha Romikaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |