Dan ben je een faal-konijntjequote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Tattoos krijg je altijd spijt van. Ik loop nog steeds met de naam van mijn vriendin-die-nooit-mijn-vriendin-geworden-is op mijn arm.
Dit is wel eenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Tattoos krijg je altijd spijt van. Ik loop nog steeds met de naam van mijn vriendin-die-nooit-mijn-vriendin-geworden-is op mijn arm.
Hoe doe je datquote:
Gewoon een nieuw smatje zoeke met dezelfde naamquote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
homoquote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik nog steeds met een wereldbeker op mijn kuitquote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze heette Lieselotte, ik vind nooit meer een smatje met dezelfde naam, laat staan eentje die net zo mooi en lief isquote:Op maandag 19 juli 2010 21:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw smatje zoeke met dezelfde naam
Inderdaad. Heb je wel eens gegoogled op die naam? Enkel lelijke mensen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ze heette Lieselotte, ik vind nooit meer een smatje met dezelfde naam, laat staan eentje die net zo mooi en lief is
Ik kan altijd nog mijn dochter die naam geven.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef Diemux het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb je wel eens gegoogled op die naam? Enkel lelijke mensen.
Ow, ontopic:
Je zal nooit kinderen krijgenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog mijn dochter die naam geven.
Ik ga er wel een adopterenquote:
quote:
waar is het lekkere wijfquote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef koekwaus11 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een lekker wijf en een tattoo voor jou topic!
Nee; dan ben je gewoon een prutser.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Chanty van fok heeft zo dequote:Op maandag 19 juli 2010 21:08 schreef thomaster het volgende:
Als je een echte nerd held bent dan laat je niet de smiley, maar de dubbele punt-apostrof-haakje sluiten tatoeeren : ' )
Gast.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil een Awsome smiley laten zetten.
donderdag stufi![]()
De uitvinder van dequote:Op maandag 19 juli 2010 22:30 schreef Phreakingout het volgende:
Wie ooit de '' smiley bedacht heeft moet de Nobelprijs winnen..
* volgens mij kan hij ook Aids genezen
* Erg goed idee trouwens
Dat denk ik ook, maar als hij het echt doet is het direct een grotere held dan Epic Beard Man!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
Dit topic is een hoax. TS is een mietje.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:49 schreef thomaster het volgende:
[..]
De uitvinder van dewas tevens de oprichter van Liekendiek auto's
Op je duimquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:23 schreef RadioSlut het volgende:
Ik zeg: DOEN!
14.gif
EDIT: 14.gif lijkt me ook tof
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil een Awsome smiley laten zetten.
donderdag stufi![]()
doen??![]()
Dochter van een dominee toevallig?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ze heette Lieselotte, ik vind nooit meer een smatje met dezelfde naam, laat staan eentje die net zo mooi en lief is
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dochter van een dominee toevallig?
Das de enige Lieselotte die ik ken tenminste.
Regio Noord-Holland, voor als je interesse hebt.
quote:
TerugVindTattoo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:43 schreef rysk het volgende:
Ik zit te denken om de tattoo onder mijn oog te doen.
Gevangenis traantje style zeg maar, maar dan![]()
Verder geen idee, iemand nog ideeën¿
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:43 schreef rysk het volgende:
een traan laten zetten bij beide ogenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:43 schreef rysk het volgende:
Heel groot in gotische letters: <INSERT CUCUMBER HERE> vlak boven je anus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:43 schreef rysk het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Heel groot in gotische letters: <INSERT CUCUMBER HERE> vlak boven je anus.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Heel groot in gotische letters: <INSERT CUCUMBER HERE> vlak boven je anus.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:33 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je niet emo.gif laden in Illustrator en dan met vectors en shit, groter maken zonder kwaliteitsverlies?
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
TS is faalpoesje omdat hij niet deemote heeft getatoeëerd.
Goddank zijn er meer hondjes die Fikkie heten. Ik hossel ook alleen maar sma'tjes met dezelfde naam. Dat voorkomt verwarring. Denken mensen dat ik geen playah ben enzoquote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Op zijn lul. En als hij 'm tevoorschijn haalt bij een meid, dan zal ze zeker eenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waar wil je hem laten zetten?
Wanneer doe je het?
IK ZEG DOEN IIG
Of gewoon de tekst: emo.gifquote:Op maandag 19 juli 2010 21:08 schreef thomaster het volgende:
Als je een echte nerd held bent dan laat je niet de smiley, maar de dubbele punt-apostrof-haakje sluiten tatoeeren : ' )
Even dimmen jij, die kick was geheel rechtvaardig. Ik kan er ook niets aan doen dat TS een faalhaas is die geen reactie meer durft te geven in zijn eigen topic.quote:
En hoe ga je het bewegen erin verwerken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ik denk dat ik een tatoeage van mijn avatar neem
Lijkt wel zelf gebrushed NJ idd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Aardig resultaat, hoe gedaan?Gewoon geblurd voor je leven?
Al 4 pagina's terug, maar still...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
En die is echt fucking nice.quote:
lolquote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |