Dan ben je een faal-konijntjequote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Tattoos krijg je altijd spijt van. Ik loop nog steeds met de naam van mijn vriendin-die-nooit-mijn-vriendin-geworden-is op mijn arm.
Dit is wel eenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Tattoos krijg je altijd spijt van. Ik loop nog steeds met de naam van mijn vriendin-die-nooit-mijn-vriendin-geworden-is op mijn arm.
Hoe doe je datquote:
Gewoon een nieuw smatje zoeke met dezelfde naamquote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
homoquote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik nog steeds met een wereldbeker op mijn kuitquote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze heette Lieselotte, ik vind nooit meer een smatje met dezelfde naam, laat staan eentje die net zo mooi en lief isquote:Op maandag 19 juli 2010 21:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw smatje zoeke met dezelfde naam
Inderdaad. Heb je wel eens gegoogled op die naam? Enkel lelijke mensen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ze heette Lieselotte, ik vind nooit meer een smatje met dezelfde naam, laat staan eentje die net zo mooi en lief is
Ik kan altijd nog mijn dochter die naam geven.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef Diemux het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb je wel eens gegoogled op die naam? Enkel lelijke mensen.
Ow, ontopic:
Je zal nooit kinderen krijgenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog mijn dochter die naam geven.
Ik ga er wel een adopterenquote:
quote:
waar is het lekkere wijfquote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef koekwaus11 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een lekker wijf en een tattoo voor jou topic!
Nee; dan ben je gewoon een prutser.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Chanty van fok heeft zo dequote:Op maandag 19 juli 2010 21:08 schreef thomaster het volgende:
Als je een echte nerd held bent dan laat je niet de smiley, maar de dubbele punt-apostrof-haakje sluiten tatoeeren : ' )
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |