Bedankt maar ik heb geen interesse.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:41 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Ik heb nog een shirt van hearts te koop op MP, volgens mei een seizoen na jouw shirt interesse? Is maatje M.
Ja tof is dat hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Bedankt maar ik heb geen interesse.
Ik koop een shirt van het land of stad waar ik geweest ben op vakantie.
Als voetbalfan vind ik dat het beste souvenir wat je kan meenemen.
Heb door de jaren heen een leuke maar bescheiden collectie aangelegd.
Nice!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:49 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Ja tof is dat heZo is mijnverzameling ook begonnen, in 1995 in Oostende (KVO)..Zucht
70 euro.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef RobbieJR het volgende:
Wat is beetje een 'normale' prijs voor een ORIGINEEL voetbalshirt ?
Heerlijk shirtje dit, heb hem gekocht voor 60,- euro op internet deze week. Ben altijd wel fan van dit soort shirts. Ook het alternatief van Liverpool is prachtig met het geel / zwartquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:52 schreef voetbaltalent het volgende:
70 euro is een beetje overdreven maar er zijn er zeker bij die dat kosten.
een orgineel shirt van veel clubs is al rond de 55-60 euro te koop.
wel even kortingscode bekijken, scheelt je weer 10%.
hierbij nieuwe 3e Chelsea shirt 2011
[ afbeelding ]
shirts barca, arsenal, liverpool, real madrid, ac milan, chelsea etc zijn te koop voor nog geen 59 euro.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nou een shirt van "topclubs" kosten gewoon ¤65 tot ¤70 euro. Iig in de winkel
ziet er tof uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nice!
Dit is mijn eerste:
[ afbeelding ]
Met "Arsenal" groot in blauw op je kont.
Heb hem nog steeds, in goede conditie, draag hem ook bijna niet meer hoewel ik hem wel pas.
ik koop altijd mijn retro shirts op classic footballshirts.uk ,zijn niet altijd goedkoop maar ze hebben werkelijk allesquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:43 schreef Roscovitch het volgende:
Weet iemand een site waar je voetbalshirts van vorig seizoen bv van Engelse clubs kunt kopen? Omdat die zoals ik heb horen zeggen vaak heel goedkoop zijn
Op bv de nike-website vragen ze iets van 85 euro voor een Manchester Utd Thuis shirt waar hij op de officiële site zo'n 70 euro kost (inc. bedrukking, 55 euro zonder bedrukking), go figurequote:
Kijk op de sites van de clubs zelf. Beste advies.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:43 schreef Roscovitch het volgende:
Weet iemand een site waar je voetbalshirts van vorig seizoen bv van Engelse clubs kunt kopen? Omdat die zoals ik heb horen zeggen vaak heel goedkoop zijn
die witte lijnen horen, en verder is henk prima in shirts hoor imoquote:Op woensdag 1 september 2010 12:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Heb mijn shirt van Henkie binnen. Ziet er voor 25 euro leuk uit maar niet iets wat ik later nog een keer ga doen. De letters hebben witte lijnen door de letters en cijfers lopen waar dit in het echte shirt gewoon helemaal zwart is. En het real madrid logo ziet er gewoon opgeplakt uit.(Maar dit kan ook met het echte shirt zijn, ik heb alleen het echte shirt niet om het te vergelijken.)
Gast.. je post juist een site van zo'n tussenhandelaar a la Henkie, waar dus exact dezelfde nep shirts opstaan als die Henkie levertquote:Op woensdag 1 september 2010 23:56 schreef Henkiepsv het volgende:
[..]
die witte lijnen horen, en verder is henk prima in shirts hoor imo
http://www.ifootballshirt(...)drid-home2011_01.jpg
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Gast.. je post juist een site van zo'n tussenhandelaar a la Henkie, waar dus exact dezelfde nep shirts opstaan als die Henkie levert
Oh ja nu zie ik het. Wel vreemd.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:25 schreef PIETR het volgende:
Die witte lijnen horen er gewoon op, check de officiele site maar ..
Mwah niet helemaal mee eens. 70-80 euro is een best bedrag voor zo'n shirt. Dan is 25 euro een flinke meevaller. Niet iedereen heeft het geld om zo'n duur shirt te kopen.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:23 schreef denneboom het volgende:
[..]sowieso sad om nepshirts te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |