abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85523163
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:23 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

#Offtopic:
Als je het zelf allemaal zo goed kunt en weet blijkbaar, waarom geef je dan niet gewoon een goede link of mail adres waar jij je shirtjes bestelt, waarom doen je daar zo moeilijk over? Want van die google hoe het moet link van je is natuurlijk dikke faal post. :')

#Ontopic:

Iemand een site waar ze PSG 10/11 shirt al hebben?
[ afbeelding ]
Ja, maar hij is wel prijzig..

http://www.subsidesports.nl/nl/10-11-psg-thuis-shirt.html

Maargoed, via Subside krijg je wel een echte (niet dat er met Henki mis mee is, je ziet geen verschil) en je hebt hem zo in huis.. Nog een gratis ip van mij, met deze code SUBSIDESPORTS2010 krijg je 10% korting!
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_85529354
Hoe lang is de levertijd van Subsidesports? Vroegáh duurde het wel een week.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_85540655
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 22:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hoe lang is de levertijd van Subsidesports? Vroegáh duurde het wel een week.
Maximaal paar werkdagen, drie ongeveer. Dat komt omdat ze nu een eigen voorraad hebben en eerder vanuit Engeland bestelden..
pi_85566358
Celtic voetbalshirt 2011

uit:

thuis:
pi_85567426
Lekkere variatie daar bij Celtic. Een uitshirt moet toch totaal anders zijn, want als je tegenstander de zelfde kleuren heeft, dan heb je nog steeds niks aan zo'n uitshirt. Of hebben ze in die Schotse competitie geen tegenstander die in het groen speelt?

Ze hebben ook nog een internationaal uitshirt bij Celtic:

(hoort trouwens een gruwelijk broekje bij)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:58:18 #156
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85645317
Aangezien ik veel positief nieuws hoor over 'henkie' heb ik daar ook maar een shirt besteld, Real Madrid thuisshirt met Ronaldo 7 erop. :D ben echt benieuwd wat voor kwaliteit het is vergeleken met mijn andere voetbalshirts.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:17:10 #157
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_85646135
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:24 schreef AjaxValencia het volgende:
Henkie is wel populair ofniet? :p

Jammer, toch maar doorzoeken naar zo'n valencia shirt.
Vind de nieuwe shirts van kappa met Unibet zo lelijk he... :N
Echte hé. Ik ben blij dat ik nog een shirt heb met Toyota. Toen was de reclame er nog normaal opgedrukt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_85646723
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Aangezien ik veel positief nieuws hoor over 'henkie' heb ik daar ook maar een shirt besteld, Real Madrid thuisshirt met Ronaldo 7 erop. :D ben echt benieuwd wat voor kwaliteit het is vergeleken met mijn andere voetbalshirts.

Ik denk dat je blij verrast zult zijn. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht iets behoorlijks te krijgen. Maar er is zelfs bedrukking op de voorkant van mijn t-shirt (argentinie, zoals het hoort). Incluis een climacool tekstje en een adidas teken. Echt super :)
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:35:10 #159
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85647031
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik denk dat je blij verrast zult zijn. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht iets behoorlijks te krijgen. Maar er is zelfs bedrukking op de voorkant van mijn t-shirt (argentinie, zoals het hoort). Incluis een climacool tekstje en een adidas teken. Echt super :)
Als dat echt zo is heb ik 3-4 jaar lang voor niets het dubbele steeds betaald. :') Ik bestelde eerder altijd via voetbalshop.nl en die deden ook altijd aan bedrukken. Maar dit seizoen doen ze daar niet aan. Aan de ene kant jammer, maar nu leer ik weer sites als henkie kennen. :P
pi_85647172
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Als dat echt zo is heb ik 3-4 jaar lang voor niets het dubbele steeds betaald. :') Ik bestelde eerder altijd via voetbalshop.nl en die deden ook altijd aan bedrukken. Maar dit seizoen doen ze daar niet aan. Aan de ene kant jammer, maar nu leer ik weer sites als henkie kennen. :P
Laat ik het zo zeggen. Je kan het zowat niet van het echte onderscheiden... (maar goed ik heb maar 1 t-shirt besteld bij hem, weet niet of de andere zo zijn). W8 iig op mijn internazionale t-shirt van Henkie. Als die ook zo goed is, dan ben ik overstag en haal ik ze bij hem voortaan.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_85648164
Aan sommige details zie je natuurlijk soms wel dat het een fake is, bij het real madrid shirtje had je bijvoorbeeld van die grijze randjes bij de letters en cijfers achterop. Dat was bij mij wel helemaal wit (was ook Thaise namaak = Henkie kwaliteit).
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:11:57 #162
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85648522
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Aan sommige details zie je natuurlijk soms wel dat het een fake is, bij het real madrid shirtje had je bijvoorbeeld van die grijze randjes bij de letters en cijfers achterop. Dat was bij mij wel helemaal wit (was ook Thaise namaak = Henkie kwaliteit).
Waar heb jij de jouwe besteld dan?
pi_85650570
Laatste keer was bij worldclassjersey (als jij daar besteld, altijd even googelen op coupon codes). Daarvoor bij een andere site, maar die is al een tijdje terug opgedoekt.
Volgens mij komen al die nep shirtjes uit 1 en dezelfde (kinder)arbeid fabriek van Thailand en zijn het verschillende tussenhandelaren die die shirtjes afnemen.
pi_85652343
Ik heb mijn Arsenal shirt naast een echt Arsenal shirt gelegd en het enige verschil was de maattabel in de nek van het shirt. De rest was exact hetzelfde, zelfs de stof de patronen etc etc.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:32:29 #165
315037 AjaxValencia
Amunt Valencia! Forca Ajax!
pi_85656433
Heb een uit shirt van Arsenal besteld! Zullen eens zien hoe die er uit ziet :)
pi_85660588
Henkie heeft nu thuis shirt van Ajax in de maten s en l, m en xl begin volgende week. :)
pi_85664155
Henkie moet er eens voor zorgen dat de Celtic shirts beschikbaar worden!

:p
  donderdag 26 augustus 2010 @ 02:23:55 #168
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_85716541
Besteld bij Henk 2x Ajax Uit 2010/2011 had hem vanavond uiteraard aan in de ArenA en kreeg veel positieve reacties!

Enige kanttekening is de bedrukking achterop, ik zou er namelijk niet mee gaan sporten, het plakt namelijk nogal smerig op je rug.

Lege virente, virent cuncta
  donderdag 26 augustus 2010 @ 02:30:04 #169
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_85716590
Cool! Wist niet eens dat dit topic bestond. *O* *O* *O*
Spaar al een aantal jaar jerseys, laatst in Edinburgh nog het shirt van hearts gekocht.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_85716669
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 02:23 schreef skittelman het volgende:
Besteld bij Henk 2x Ajax Uit 2010/2011 had hem vanavond uiteraard aan in de ArenA en kreeg veel positieve reacties!

Enige kanttekening is de bedrukking achterop, ik zou er namelijk niet mee gaan sporten, het plakt namelijk nogal smerig op je rug.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zijn bij jou de sterren boven het Ajax logo? :P Ik heb het thuisshirt via Ajax.nl en die heb ik wel.
Bedrukking die wat plakt klopt inderdaad.
pi_85723471
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 02:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Cool! Wist niet eens dat dit topic bestond. *O* *O* *O*
Spaar al een aantal jaar jerseys, laatst in Edinburgh nog het shirt van hearts gekocht.
[ afbeelding ]
Ik heb nog een shirt van hearts te koop op MP, volgens mei een seizoen na jouw shirt interesse? Is maatje M.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:20:50 #172
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_85724846
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 02:42 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Waar zijn bij jou de sterren boven het Ajax logo? :P Ik heb het thuisshirt via Ajax.nl en die heb ik wel.
Bedrukking die wat plakt klopt inderdaad.
ik wacht op de 3de ster :D
Lege virente, virent cuncta
pi_85731027
Nieuwe uitshirt van Olympique Lyon. Only in Frankrijk? Ik vind het wel wat hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85731284
Hehe dat lijkt wel een circus shirt!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:00:33 #175
315037 AjaxValencia
Amunt Valencia! Forca Ajax!
pi_85731889
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:45 schreef Hamsik het volgende:
Hehe dat lijkt wel een circus shirt!
Inderdaad! Wat een shirt zeg haha :s)

Trouwens ik lees net dat dat het 3e shirt is!

Thuis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit
SPOILER
Alternatief
SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door AjaxValencia op 26-08-2010 15:09:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')