Ja, maar hij is wel prijzig..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:23 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
#Offtopic:
Als je het zelf allemaal zo goed kunt en weet blijkbaar, waarom geef je dan niet gewoon een goede link of mail adres waar jij je shirtjes bestelt, waarom doen je daar zo moeilijk over? Want van die google hoe het moet link van je is natuurlijk dikke faal post.
#Ontopic:
Iemand een site waar ze PSG 10/11 shirt al hebben?
[ afbeelding ]
Maximaal paar werkdagen, drie ongeveer. Dat komt omdat ze nu een eigen voorraad hebben en eerder vanuit Engeland bestelden..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hoe lang is de levertijd van Subsidesports? Vroegáh duurde het wel een week.
Echte hé. Ik ben blij dat ik nog een shirt heb met Toyota. Toen was de reclame er nog normaal opgedrukt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:24 schreef AjaxValencia het volgende:
Henkie is wel populair ofniet? :p
Jammer, toch maar doorzoeken naar zo'n valencia shirt.
Vind de nieuwe shirts van kappa met Unibet zo lelijk he...
Ik denk dat je blij verrast zult zijn. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht iets behoorlijks te krijgen. Maar er is zelfs bedrukking op de voorkant van mijn t-shirt (argentinie, zoals het hoort). Incluis een climacool tekstje en een adidas teken. Echt superquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Aangezien ik veel positief nieuws hoor over 'henkie' heb ik daar ook maar een shirt besteld, Real Madrid thuisshirt met Ronaldo 7 erop.ben echt benieuwd wat voor kwaliteit het is vergeleken met mijn andere voetbalshirts.
Als dat echt zo is heb ik 3-4 jaar lang voor niets het dubbele steeds betaald.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij verrast zult zijn. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht iets behoorlijks te krijgen. Maar er is zelfs bedrukking op de voorkant van mijn t-shirt (argentinie, zoals het hoort). Incluis een climacool tekstje en een adidas teken. Echt super
Laat ik het zo zeggen. Je kan het zowat niet van het echte onderscheiden... (maar goed ik heb maar 1 t-shirt besteld bij hem, weet niet of de andere zo zijn). W8 iig op mijn internazionale t-shirt van Henkie. Als die ook zo goed is, dan ben ik overstag en haal ik ze bij hem voortaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als dat echt zo is heb ik 3-4 jaar lang voor niets het dubbele steeds betaald.Ik bestelde eerder altijd via voetbalshop.nl en die deden ook altijd aan bedrukken. Maar dit seizoen doen ze daar niet aan. Aan de ene kant jammer, maar nu leer ik weer sites als henkie kennen.
Waar heb jij de jouwe besteld dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Aan sommige details zie je natuurlijk soms wel dat het een fake is, bij het real madrid shirtje had je bijvoorbeeld van die grijze randjes bij de letters en cijfers achterop. Dat was bij mij wel helemaal wit (was ook Thaise namaak = Henkie kwaliteit).
Waar zijn bij jou de sterren boven het Ajax logo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:23 schreef skittelman het volgende:
Besteld bij Henk 2x Ajax Uit 2010/2011 had hem vanavond uiteraard aan in de ArenA en kreeg veel positieve reacties!
Enige kanttekening is de bedrukking achterop, ik zou er namelijk niet mee gaan sporten, het plakt namelijk nogal smerig op je rug.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog een shirt van hearts te koop op MP, volgens mei een seizoen na jouw shirt interesse? Is maatje M.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Cool! Wist niet eens dat dit topic bestond.![]()
![]()
![]()
Spaar al een aantal jaar jerseys, laatst in Edinburgh nog het shirt van hearts gekocht.
[ afbeelding ]
ik wacht op de 3de sterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waar zijn bij jou de sterren boven het Ajax logo?Ik heb het thuisshirt via Ajax.nl en die heb ik wel.
Bedrukking die wat plakt klopt inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad! Wat een shirt zeg hahaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:45 schreef Hamsik het volgende:
Hehe dat lijkt wel een circus shirt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlternatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door AjaxValencia op 26-08-2010 15:09:01 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |