En snel, de 13e een ajax uitshirt bestelt, gisteren de 19e in huis.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:24 schreef AjaxValencia het volgende:
Henkie is wel populair ofniet? :p
Nou mijn Argentinië t-shirt lijkt er iig erg goed op! Niet te onderscheiden man. Zelfs "climacool" staat erop incluis nog een adidas official seal rechtsonderquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef AjaxValencia het volgende:
Mocht je een shirt bestellen en het laten bedrukken. Bijvoorbeeld een Arsenal shirt van dit jaar, komt de opdruk dan overeen met een echt Arsenal shirt? Of zit daar nog wel degelijk verschil in?
Nee replica's uiteraard.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:11 schreef planethugo het volgende:
die Henkie site. Zijn dat gewoon de echte shirtjes? 22,50 is natuurlijk wel erg goedkoop als ze in de winkel tegen de 60 kosten...
en de kwaliteit is zoals van die dingen die je op vakantie overal kan kopen voor een 10tje of toch net wat beterquote:
Geloof mij echt HEEL wat beter. Ik had ook zoiets verwacht, en vandaag was ie binnen, maar echt goede kwaliteit man!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
en de kwaliteit is zoals van die dingen die je op vakantie overal kan kopen voor een 10tje of toch net wat beter
Henkie heeft een tussenhandeltje.. houdt denk ik een euro of 5 a 8 per shirt zelf over. Zijn gewoon 'goede' kwaliteits namaakshirtjes geïmporteerd vanuit thailand. Beter bestel je hem zelf bij een Thaise tussenhandelaar dus.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
en de kwaliteit is zoals van die dingen die je op vakantie overal kan kopen voor een 10tje of toch net wat beter
Ja en die heb je nog steeds niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Henkie heeft een tussenhandeltje.. houdt denk ik een euro of 5 a 8 per shirt zelf over. Zijn gewoon 'goede' kwaliteits namaakshirtjes geïmporteerd vanuit thailand. Beter bestel je hem zelf bij een Thaise tussenhandelaar dus.
Zie op de vorige pagina mijn foto''s van mijn arsenal shirt, exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef AjaxValencia het volgende:
Mocht je een shirt bestellen en het laten bedrukken. Bijvoorbeeld een Arsenal shirt van dit jaar, komt de opdruk dan overeen met een echt Arsenal shirt? Of zit daar nog wel degelijk verschil in?
Juist...totdat jij een goede website kan tonen lijkt me Henkie toch een betere optie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Henkie heeft een tussenhandeltje.. houdt denk ik een euro of 5 a 8 per shirt zelf over. Zijn gewoon 'goede' kwaliteits namaakshirtjes geïmporteerd vanuit thailand. Beter bestel je hem zelf bij een Thaise tussenhandelaar dus.
Als je niet eens weet hoe je google moet gebruiken dan lijkt me Henkie idd. een prima optie voor je. Denk dat die andere sites 'te moeilijk' voor je zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:18 schreef AjaxValencia het volgende:
[..]
Juist...totdat jij een goede website kan tonen lijkt me Henkie toch een betere optie.
Op de vorige pagina kom je zelfs met een post met een 'let me google that for you' link waar mensen geen flikker aan hebben
Haha dat is zeker niet te moeilijk voor mij aangezien ik kan typenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:42 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Als je niet eens weet hoe je google moet gebruiken dan lijkt me Henkie idd. een prima optie voor je. Denk dat die andere sites 'te moeilijk' voor je zijn.
#Offtopic:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:42 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Als je niet eens weet hoe je google moet gebruiken dan lijkt me Henkie idd. een prima optie voor je. Denk dat die andere sites 'te moeilijk' voor je zijn.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:17 schreef Burakius het volgende:
Ondertussen heb jij nog steeds niet één link gegeven waar we het kunnen bestellen. Je kunt het niet vinden daarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |