Het programma van een gemiddelde Natres AMO zit zo propvol dat kastinspecties iets minder belangrijk worden. Die van mij is niet een keer opengemaakt tijdens een kamerinspecties destijds.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:12 schreef Deathwings het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die kast door inspectie komt in de AMO
Alles moet passen in een kast, is mij ook gelukt in mijn AMO.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:36 schreef Vortix het volgende:
Jup. Heb hier een kast helemaal gevuld met kleren en daar passen mijn schoenen, DT, slaapzak, rugzak en uitrusting nog niet eens bij.
Vergeleken met wat ik aan spullen in mn amo had en nu, zou t nu ook niet meer passen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:43 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Alles moet passen in een kast, is mij ook gelukt in mijn AMO.
In Assen kregen ze een kast voor de harde PGU, wij in Oirschot moesten ALLES in een kast proppen volgens een lijstje.
Maar wat krijgen jullie dan bij de Natres, oude bokketuig met pukkeltje of SMP pakket met bijbehorende 60 liter tas. Want ook de 60 liter tas past in de kastquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:48 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Vergeleken met wat ik aan spullen in mn amo had en nu, zou t nu ook niet meer passen.
De rugtas alleen al is 2x groter.
Ik heb bij het kleden, 17 september gewoon het oude bokketuig met kleine rugzak gekregen. De mensen van Simic hadden wel de nieuwe spullen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:09 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Maar wat krijgen jullie dan bij de Natres, oude bokketuig met pukkeltje of SMP pakket met bijbehorende 60 liter tas. Want ook de 60 liter tas past in de kast
Zit niet bij de Natresquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:09 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Maar wat krijgen jullie dan bij de Natres, oude bokketuig met pukkeltje of SMP pakket met bijbehorende 60 liter tas. Want ook de 60 liter tas past in de kast
Niet lullig bedoelt, maar vind ik niet meer als terecht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:15 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Ik heb bij het kleden, 17 september gewoon het oude bokketuig met kleine rugzak gekregen. De mensen van Simic hadden wel de nieuwe spullen.
Ik vind 't zeker niet terecht. Dat Natres wat minder dan normale eenheiden oefent wil nog niet zeggen dat ze met ouwe troep hun ding moeten doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar vind ik niet meer als terecht.
Als de beroepsmilitairen maanden moeten wachten op hun ruilingen/aanvragen, en Natressers die t eens in de 2 maanden gebruiken t wel krijgen klopt er iets niet.
Cimic is ook een soort van Natres maar merendeel van hun krijgen t voor uitzendingen.
Ben ik zeker met je eens hoor. Mijn post was ook antwoord op een vraag, niet een klachtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar vind ik niet meer als terecht.
Als de beroepsmilitairen maanden moeten wachten op hun ruilingen/aanvragen, en Natressers die t eens in de 2 maanden gebruiken t wel krijgen klopt er iets niet.
Cimic is ook een soort van Natres maar merendeel van hun krijgen t voor uitzendingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |