ze kijkt echt zo van: hee, wat mot jequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef Stiemie het volgende:
Ik ga soms ook boodschappen doen met mijn diva![]()
[ afbeelding ]
I know, maar hier kletst het zo lekker wegquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:59 schreef Kersjes het volgende:
Linde![]()
Hier ook een naaktlopende peuter Groofsken, maar we zitten eigenlijk in het verkeerde topic
ikke wel hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:00 schreef Groofsken het volgende:
Loopt niet iedereen eigenlijk geowon heel graag in z';n nakie?
Huh? Waar reageer jij nu op?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ikke wel hoor![]()
als mn kind een beetje op mama lijkt dan zal ze ook wel van die trekjes krijgen![]()
Lindepoppetje
![]()
gefeliciteerd nog met je grote meid Stiemie!!
en fijn om te horen dat het zo ook werktvan sommige mensen krijg ik het idee dat je niet onder de sweatshirts/jassen/truien enzovoorts met figuurtjes uit komt
![]()
Oh ja, hello kittyquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:07 schreef Stiemie het volgende:
Oh hello kitty, nee die vermijden we hier nog even (alleen op sokken en onderbroeken mag het)
op Stiemie die zegt dat het kan, een kind een onderbroekje met plaatje geven of sokken met plaatje, dat je niet per se een tshirt of trui met Dora of Mega Mindy hoeftquote:
Ik kan je ook niet op het hart drukken dat het vanzelf goedkomt.. Ik loop zelf ook nog steeds in Hello Kitty-kledingquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind plaatjes op kleding ook vreselijk. Zelfs Jip en Janneke komen er hier niet in. Ik koester nu nog de illusie dat Ivan onze goede smaak over gaat nemen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan je ook niet op het hart drukken dat het vanzelf goedkomt.. Ik loop zelf ook nog steeds in Hello Kitty-kleding
je ging naakt?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Ik was als kind al wars van verkleedpartijtje. De laatste schooldag ging iedereen verkleed naar school. De meisjes droegen meestal prinsessenjurken. Ik verdomde het om iets aan te trekken, ookal moedigden mijn ouders het aan. "Ik ga wel als mezelf."
Ja, ik zag het zelf ook.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je ging naakt?![]()
/flauw
hahaha je edit
Ik ben bang dat er binnenkort een adoptie-aanvraag in je pm-box ligt van een hier inwonend meisjequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Owja, en ik ben dol op Hello Kitty, het kan me niet te ranzig, eigenlijkHoewel ik dan ook weer niet alles zonodig met popjes zou willen vind ik het toch wel schattig als er ook popjes-dingetjes bijzitten. Al zou ik zelf ook niet echt op Megamindy zitten te wachten ofzo.. Maar als mijn kind daar echt heel gelukkig van zou worden: so be it. Ik wil hem mijn smaak niet opleggen, als hij dat leuk vind vind hij dat leuk. En als mijn mama ook zo zou hebben gedacht zou ik zéker ook lakschoenen gehad hebben ja
Als ik een meisje zou hebben zou ze van mij ook echt overtreffende trap meisjes-meisje mogen zijn hoor, als ze dat leuk vind. Vond ik vroeger ook prachtigIk had een zelf uitgezocht roze jurkje met ruches en wit kant en pofmouwtjes. Ik was dól op dat ding (al vond ik het heel stom dat ik er niet mee in bomen mocht klimmen
).. Als ze toen van die lelly kelly (ofzoiets) schoentjes zouden hebben gehad zou ik er zéker ook van in katzwijm hebben gelegen als 7-jarige..
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:50 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, dan heb je dat er gewoon niet inzitten neeIk had trouwens een vriendin die op de vraag 'wat wil jij later worden?' steevast riep "my little pony!"
Moest ik even aan denken..
hihi, mijn middelste antwoordt dan; de Hulkquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:50 schreef Incantrix het volgende:
Ik had trouwens een vriendin die op de vraag 'wat wil jij later worden?' steevast riep "my little pony!"Moest ik even aan denken..
Hahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Aan die vraag had ik zo'n hekel dat ik een antwoord had bedacht dat niemand begreep: technisch ontwerper. Dat was wat mijn vader indertijd deed. Hm, als ik dit zo op een rijtje zet was ik best een irritant kind dat zich al jong onbegrepen voelde door 'de wereld'.
Oh maar die vind ik zelf ook wel erg leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en in het kader van de Lelli Kelly's: Kíjk dan:
[ afbeelding ]
Die wil ik zelf ook nog wel
En Mefke, thnx voor de tip (wederom), die autostoel ziet er wel erg ok uit! Maar hij kan toch wel in de auto blijven? Dus niet zoals de kleine maxicosi elke keer de gordel los moeten halen om je koter uit de auto te kunnen halen?
En dan nu écht slapen!
Dagdag!
kijk dat bedoel ik nou met 'een versie vinden waar we allebei vrede mee hebben'quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en in het kader van de Lelli Kelly's: Kíjk dan:
[ afbeelding ]
Die wil ik zelf ook nog wel
En Mefke, thnx voor de tip (wederom), die autostoel ziet er wel erg ok uit! Maar hij kan toch wel in de auto blijven? Dus niet zoals de kleine maxicosi elke keer de gordel los moeten halen om je koter uit de auto te kunnen halen?
En dan nu écht slapen!
Dagdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |