ze kijkt echt zo van: hee, wat mot jequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef Stiemie het volgende:
Ik ga soms ook boodschappen doen met mijn diva![]()
[ afbeelding ]
I know, maar hier kletst het zo lekker wegquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:59 schreef Kersjes het volgende:
Linde![]()
Hier ook een naaktlopende peuter Groofsken, maar we zitten eigenlijk in het verkeerde topic
ikke wel hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:00 schreef Groofsken het volgende:
Loopt niet iedereen eigenlijk geowon heel graag in z';n nakie?
Huh? Waar reageer jij nu op?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ikke wel hoor![]()
als mn kind een beetje op mama lijkt dan zal ze ook wel van die trekjes krijgen![]()
Lindepoppetje
![]()
gefeliciteerd nog met je grote meid Stiemie!!
en fijn om te horen dat het zo ook werktvan sommige mensen krijg ik het idee dat je niet onder de sweatshirts/jassen/truien enzovoorts met figuurtjes uit komt
![]()
Oh ja, hello kittyquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:07 schreef Stiemie het volgende:
Oh hello kitty, nee die vermijden we hier nog even (alleen op sokken en onderbroeken mag het)
op Stiemie die zegt dat het kan, een kind een onderbroekje met plaatje geven of sokken met plaatje, dat je niet per se een tshirt of trui met Dora of Mega Mindy hoeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |