Waar haal jij tot max een jaar vandaan?? Volgens mij heeft het echt meer met gewicht te maken dan met de leeftijd van je kind. Zolang je kind het allemaal prima vindt is in tegengestelde richting de meest veilige manier van vervoeren.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:09 schreef miss_sly het volgende:
trix, volgens mij mag je over naar een autostoeltje vanaf 9 maanden of 9 kilo en is het tot maximaal 1 jaar. Senna is maar een kleintje, dus die hebben we wat langer in het stoeltje gelaten, en die vond het ook prima, die sliep gewoon altijdMaar ongeveer met 11 maanden is ze overgegaan naar een autostoeltje.
Wat betreft tomaat en paprika: in het begin gooide ik dat heel even in een laagje kokend water, zodat het net iets zachter werd en beter eetbaar. Bovendien kunnen ze het dan gemakkelijker van het velletje sabbelen en dat eventueel laten liggen. Roerbakken kan ook, dat bleek Senna nog lekkerder te vinden
Klopt, bij de Maxi Cosi Priori iig welquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:09 schreef miss_sly het volgende:
trix, volgens mij mag je over naar een autostoeltje vanaf 9 maanden of 9 kilo
Dat is wat ik overal vond op internet toen ik aan het zoeken was naar wanneer over te stappen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar haal jij tot max een jaar vandaan?? Volgens mij heeft het echt meer met gewicht te maken dan met de leeftijd van je kind. Zolang je kind het allemaal prima vindt is in tegengestelde richting de meest veilige manier van vervoeren.
couscous gaat er hier goed in! Geroosterde paprika's uit potje geef ik ook wel eens, van de AH culinair geloof ik, even afspoelen onder de kraan en klaar. Of zelf een puntpaprika halen en op de bbqquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:20 schreef wickie het volgende:
Eten gaat hier zozo... We zijn begonnen met Rapley maar ze begreep het concept van eten gewoon niet. We zijn toen prutjes gaan maken en dat ging al een stuk beter. We doen half om half. Ik kook zoveel mogelijk zelf voor Mette, net zoals het-is-mij, van te voren koken en in de vriezer. Heel af toe is er niks meer in huis en zijn we te moe en krijgt ze een potje. De biologische lijn van de AH is niet helemaal gladgepureerd.
Mette heeft geen voorkeur voor vers of potje. Zolang het maar geen vlakke smaak heeft, dan ziet ze het nut er niet van om het op te eten.
Ze is erge fan van avocado, tomaat, yoghurt met beetje diksap, stampotjes. Maar vooral alles waar tomaat inzit. Vind het wel raar om haar vlees te geven, dus dat doe ik nog niet. Heel af en toe wat kip en laatst een keertje witvis.
Ik wil eigenlijk van de week couscous maken, mag ze dat ook al? Volgens mij wel toch?
En las dat paprika wel kan maar zonder het velletje? Ik ben zelf echt helemaal gek van geroosterde paprika's. Ik heb een vermoeden dat ze dat ook gewelidig vindt, wil dat graag van t weekend eens proberen.
het schijnt veiliger te zijn bij een eventuele aanrijding.. (minder belasting/impact voor het kleine babietjenekje...).quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:07 schreef martine1984 het volgende:
Jamie zit ook al in de opvolg stoel. Heb nog gevraagd bij het CB of deze voorin mag, maar ze zeggen liever niet. Als je een aanrijding krijgt van voren is de kans te groot dat er glas tegen je kind aan komt. Maar hij is 9230 gram en de arts van het CB zei hij mag nu in de grote stoel ( groep 1 geloof ik, in ieder geval die gene na de maxi cosi) Een andere voorwaarde is dat ze stevig kunnen zitten. Wij een chicco stoel gekregen van een collega van mn lief. En ik ben op zoek naar nog eentje, maar ik vind ze best duur en vind 2de hands via MP niet zo'n goed idee, je weet nooit zeker of er niks mee gebeurd is als de mensen niet kent.
@BJ onze stoel kan volgens mij ook achterste voren. Maar waarom zou je dat willen eigenlijk? En weltrusten voor straks
klinkt heerlijkquote:[b]Op woensdag 21 juli 2010 17:02 couscous laten wellen, blokjes courgette en blokjes tomaat (of paprika of andere groente) erdoor, groenten eventjes gebakken wel en dan met de couscous mengen, in kleine bakjes doen, laagje strooikaas eroverheen als je dat wel eet en dan eventjes onder de grill zodat de kaas smelt. Amélie smult ervan
Lief is dat hequote:Op woensdag 21 juli 2010 18:00 schreef huuphuup het volgende:
Amélie klapt in dr handjesen dan vooral als ze trots is op zichzelf
soort applaus voor jezelf ofzo hahaha
thanks! waar koop ik dat? Apotheek of gewoon kruidvat ofzo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:06 schreef Kersjes het volgende:
Huup, ik kan je Gengigel Baby aanraden voor tandjesellende![]()
Is op basis van hyaluronzuur, bevat geen suiker of alcohol en mag onbeperkt gebruikt worden.
En de hele weg naar de supermarkt iedereen begroeten met "hallo buurman, buurvrouw, opa,oma" en als het even lukt kletspaatjes beginnen over de fiets (itte kanne goed fietsen hè) of over een nieuwe jurkquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
ja dat heb ik dus ook wel een beetje Claudia, het hoort er een beetje bij, die onbevangen blijheid en openheid van zo'n kleintje, het schreeuwen hoort er ook bij.
Net als zwaaien naar de dorpsgek waardoor ik nog een half uur aan die man vast ziten brabbelen tegen vreemden
terugschreeuwen of nee zeggen heeft idd nog niet bijzonder veel zin, ik hou me alleen vast aan de speen-kurk-noodgevallen truuk haha en verder tsja, meestal onderbreek ik mn gesprek even want ik kom er niet bovenuit
en ik wil er ook niet bovenuit gaan staan schreeuwen zelf om het te overstemmen.
In dat geval zou ik zeggen dat negeren het beste is, of in ieder geval om hem niet die beloning te geven voor zijn gedrag (door bijvoorbeeld op zachte toon te zeggen 'Nee Driekus, ga zelf maar even lekker spelen'). Ook is het denk ik belangrijk om hem juist aandacht te geven op momenten dat hij daar op een andere manier om vraagt, of misschien zelfs helemaal niet. Maar ik denk dat dat laatste vrij vanzelfsprekend gaat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:36 schreef mefke79 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat ie het van blijdschap doet, maar hij doet het ook als ie aandacht wil. En dat kan ook op een normale manier met ietsje minder volume, vandaar dat ik em wil leren dat het zachter kan. En een speen werkt hier niet, want die heeft ie niet. Dat fluisteren vind ik wel een goed idee, ga het eens proberen.
haha ja ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:37 schreef Groofsken het volgende:
[..]
En de hele weg naar de supermarkt iedereen begroeten met "hallo buurman, buurvrouw, opa,oma" en als het even lukt kletspaatjes beginnen over de fiets (itte kanne goed fietsen hè) of over een nieuwe jurk.
Ik geniet ervan, die sociale onbevangenheid ook.
Dat is ook de stoel die wij op het oog hebben. Zitten de gordels nou ook in de weg, of schuif je die opzij?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:34 schreef mefke79 het volgende:
Oja, de autostoel. Driekus zit er nu een maandje in ofzo. MC was niet meer te tillen met hem en hij ging ook friemelen enzo om achterom te kijken. Wij hebben nu een Maxi Cosi Priori SPS, 95 euro bij de babydump. We hebben geen isofix, dit is met gordels. In onze grote auto kon isofix wel ingebouwd worden, maar die stoeltjes vonden wij meteen zo duur en ze zitten echt niet beter dan zonder isofix. Dus dan maar zo. Hij heeft een heerlijke slaapstand en dat is dan ook meteen de stand waarin Driekus nu eigenlijk constant zit/ligt.
Daar kan ik dus echt van gruwelen, het idee dat ik een dochter krijg die een megamindypak wil.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef huuphuup het volgende:
ook zoiets stoms waar ik niet op kan wachten, dat ze per se mee wil in dr prinsessenverkleedjurk/megamindypak weet ik het wat voor spulik vind het prima, zo leuk
Die van mij doet een gebreide muts op als het 33 graden is, heeft 28 speldjes in haar haren als het zo uitkomt, of een kroon, of haarband met strik van sneeuwwitjequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ja ik kan niet wachten![]()
ook zoiets stoms waar ik niet op kan wachten, dat ze per se mee wil in dr prinsessenverkleedjurk/megamindypak weet ik het wat voor spulik vind het prima, zo leuk
Oh echt? Wacht maar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt van gruwelen, het idee dat ik een dochter krijg die een megamindypak wil.
ik ook, vre-se-lijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt van gruwelen, het idee dat ik een dochter krijg die een megamindypak wil.
Mocht ik ook niet, lakschoentjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mocht van mijn moeder geen lakschoentjes omdat zij die zo vreselijk vond. Daar ben ik nog steeds verdrietig om, dus ik zou een eventuele dochter nooit die dingen ontzeggen, hoor.
Maar Mega Mindy, pfff...
megamindy is niet mijn dingquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat had ik met David en spidermanschoenen. Lelijk zeg ik je!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mocht van mijn moeder geen lakschoentjes omdat zij die zo vreselijk vond. Daar ben ik nog steeds verdrietig om, dus ik zou een eventuele dochter nooit die dingen ontzeggen, hoor.
Volgens mij zijn alle kindjes nudisten. Die van mij heeft straks in haar blote billen haar fiets opgeruimd voor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef Kersjes het volgende:
Oh lakschoentjes! Die mocht ik ook nooit![]()
Toby heeft nog weinig fratsen en rare wensen, hoewel ik hem ervan verdenk een nudistje te zijn. Zodra zijn luier uitgaat sjeest hij ervandoor
Ze is mooi!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef Stiemie het volgende:
Precies huup! Koop ondergoed met mega-mindy en je meiske is in de 7e hemel. Kleren erover en je ziet er niks van![]()
![]()
Ik ga soms ook boodschappen doen met mijn diva![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |