abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 16:09:57 #201
5428 crew  miss_sly
pi_84318808
trix, volgens mij mag je over naar een autostoeltje vanaf 9 maanden of 9 kilo en is het tot maximaal 1 jaar. Senna is maar een kleintje, dus die hebben we wat langer in het stoeltje gelaten, en die vond het ook prima, die sliep gewoon altijd Maar ongeveer met 11 maanden is ze overgegaan naar een autostoeltje.

Wat betreft tomaat en paprika: in het begin gooide ik dat heel even in een laagje kokend water, zodat het net iets zachter werd en beter eetbaar. Bovendien kunnen ze het dan gemakkelijker van het velletje sabbelen en dat eventueel laten liggen. Roerbakken kan ook, dat bleek Senna nog lekkerder te vinden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:11:50 #202
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84318869
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:09 schreef miss_sly het volgende:
trix, volgens mij mag je over naar een autostoeltje vanaf 9 maanden of 9 kilo en is het tot maximaal 1 jaar. Senna is maar een kleintje, dus die hebben we wat langer in het stoeltje gelaten, en die vond het ook prima, die sliep gewoon altijd Maar ongeveer met 11 maanden is ze overgegaan naar een autostoeltje.

Wat betreft tomaat en paprika: in het begin gooide ik dat heel even in een laagje kokend water, zodat het net iets zachter werd en beter eetbaar. Bovendien kunnen ze het dan gemakkelijker van het velletje sabbelen en dat eventueel laten liggen. Roerbakken kan ook, dat bleek Senna nog lekkerder te vinden
Waar haal jij tot max een jaar vandaan?? Volgens mij heeft het echt meer met gewicht te maken dan met de leeftijd van je kind. Zolang je kind het allemaal prima vindt is in tegengestelde richting de meest veilige manier van vervoeren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84319234
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:09 schreef miss_sly het volgende:
trix, volgens mij mag je over naar een autostoeltje vanaf 9 maanden of 9 kilo
Klopt, bij de Maxi Cosi Priori iig wel
De gewone Maxi Cosi is te klein als je kind met zn hoofd/oren oren boven de zitting uit komt

*effe bijlezen gaat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84319289
Dat dacht ik ook Tico, gewicht en lengte. Als ze erbovenuit steken of te zwaar worden raden ze de volgende stoel aan dacht ik ook.

Iris zit sinds een maandje in de opvolgstoel, die zat al de helft van de tijd half rechtop in de MC om maar meer te kunnen zien .
Fake it till you make it...
pi_84319378
Potjes bruine boontjes zijn hier een grote hit! Zowel de 6 als 8mnd variant gaan helemaal schoon op, toevallig gister nog
Ik geef de 8 mnd variant potjes, is tenminste nog een beetje met structuur zodat je kan zien wat het nou is, die andere potjes is soms net dik sap. En met kauwen gaat dit ook prima

Wat heerlijk dat Stef goed geslapen heeft Inca!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 16:31:17 #206
5428 crew  miss_sly
pi_84319572
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waar haal jij tot max een jaar vandaan?? Volgens mij heeft het echt meer met gewicht te maken dan met de leeftijd van je kind. Zolang je kind het allemaal prima vindt is in tegengestelde richting de meest veilige manier van vervoeren.
Dat is wat ik overal vond op internet toen ik aan het zoeken was naar wanneer over te stappen.

En ja, in tegengestelde richting vervoeren is in principe het veiligste, maar goed, een keer stappen de meeste toch over op de andere kant. Er zijn niet veel grotere stoeltjes die ook zo bevestigd zijn, en ik wilde het ook niet, want nu ze ouder is, vind ik contact wel zo fijn. Dat kan natuurlijk via spiegeltjes, maar dat vind ik dan weer niets.
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:59:22 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84320643
heyhey ben ook weer @home hoor... Evie opgehaald bij de opvang, even lekker bij mama gedronken en nu op dr bedje, ga zelf denk ik ook ff een dutje doen.. ben moe!

over het eten en koken voor de kleintjes: ik maak tnt alles vers; ik kook een lading groente, die pureer ik en die gaan in potjes in de vriezer. (vaak een potje of 4-5 per groente). Het fruit maak ik dagelijks en bestaat vaak uit appel/ banaan/ halve liga. En ook de melk krijgt Evie vers haha

en ik wil ook nog een ander autostoeltje kopen voor Evie (en ik heb die stoeltjes voor 9-18 kg ook gezien die tegen de rijrichting in kunnen, maaaaaar (grote MAAAAAR) die zijn 450 euro!!! beetje duur vond ik...
iemand nog een aanrader? ik zag de maxicosi priory sps??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84320735
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:20 schreef wickie het volgende:
Eten gaat hier zozo... We zijn begonnen met Rapley maar ze begreep het concept van eten gewoon niet. We zijn toen prutjes gaan maken en dat ging al een stuk beter. We doen half om half. Ik kook zoveel mogelijk zelf voor Mette, net zoals het-is-mij, van te voren koken en in de vriezer. Heel af toe is er niks meer in huis en zijn we te moe en krijgt ze een potje. De biologische lijn van de AH is niet helemaal gladgepureerd.
Mette heeft geen voorkeur voor vers of potje. Zolang het maar geen vlakke smaak heeft, dan ziet ze het nut er niet van om het op te eten.
Ze is erge fan van avocado, tomaat, yoghurt met beetje diksap, stampotjes. Maar vooral alles waar tomaat inzit. Vind het wel raar om haar vlees te geven, dus dat doe ik nog niet. Heel af en toe wat kip en laatst een keertje witvis.
Ik wil eigenlijk van de week couscous maken, mag ze dat ook al? Volgens mij wel toch?
En las dat paprika wel kan maar zonder het velletje? Ik ben zelf echt helemaal gek van geroosterde paprika's. Ik heb een vermoeden dat ze dat ook gewelidig vindt, wil dat graag van t weekend eens proberen.
couscous gaat er hier goed in! Geroosterde paprika's uit potje geef ik ook wel eens, van de AH culinair geloof ik, even afspoelen onder de kraan en klaar. Of zelf een puntpaprika halen en op de bbq
velletjes eraf halen vind ik teveel moeite
favoriet hier was couscous met bloemkool en tomaat, echt... hoe bedenken ze het...
en in de opperdepop staat een leuk recept voor porties couscous uit de oven, (uit mn hoofd hoor...) couscous laten wellen, blokjes courgette en blokjes tomaat (of paprika of andere groente) erdoor, groenten eventjes gebakken wel en dan met de couscous mengen, in kleine bakjes doen, laagje strooikaas eroverheen als je dat wel eet en dan eventjes onder de grill zodat de kaas smelt. Amélie smult ervan
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84320819
Trixert! Wij hebben een autostoel van de Hema gekocht, omdat we nu met baby 2 op komst zijn moesten we wel iets bedenken en dit leek ons wel handig tzt. Dat is een doorgroeistoel, het ding is een groep 0 en groep 1 in een, hij kan tot 18 kg mee dus voorlopig kunnen we vooruit.

Hij kan zowel vooruit als achteruit geplaatst worden, ik vind het een heel fijn ding. En hij is uiteraard ook in slaapstand te zetten. Wij hebben hem gekocht voor de vakantie, omdat Amélie dus ook zo dubbelgevouwen over het randje aan het gluren was maar ook omdat het voor mij geen doen was om als een soort slangenmens een speentje erin te proppen, met haar te spelen, eten te geven enz terwijl ik zelf mn gordel nog droeg
Je mag hem hier best eens komen testen hoor!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84320914
Jamie zit ook al in de opvolg stoel. Heb nog gevraagd bij het CB of deze voorin mag, maar ze zeggen liever niet. Als je een aanrijding krijgt van voren is de kans te groot dat er glas tegen je kind aan komt. Maar hij is 9230 gram en de arts van het CB zei hij mag nu in de grote stoel ( groep 1 geloof ik, in ieder geval die gene na de maxi cosi) Een andere voorwaarde is dat ze stevig kunnen zitten. Wij een chicco stoel gekregen van een collega van mn lief. En ik ben op zoek naar nog eentje, maar ik vind ze best duur en vind 2de hands via MP niet zo'n goed idee, je weet nooit zeker of er niks mee gebeurd is als de mensen niet kent.

@BJ onze stoel kan volgens mij ook achterste voren. Maar waarom zou je dat willen eigenlijk? En weltrusten voor straks
  woensdag 21 juli 2010 @ 17:09:31 #211
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84320986
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:07 schreef martine1984 het volgende:
Jamie zit ook al in de opvolg stoel. Heb nog gevraagd bij het CB of deze voorin mag, maar ze zeggen liever niet. Als je een aanrijding krijgt van voren is de kans te groot dat er glas tegen je kind aan komt. Maar hij is 9230 gram en de arts van het CB zei hij mag nu in de grote stoel ( groep 1 geloof ik, in ieder geval die gene na de maxi cosi) Een andere voorwaarde is dat ze stevig kunnen zitten. Wij een chicco stoel gekregen van een collega van mn lief. En ik ben op zoek naar nog eentje, maar ik vind ze best duur en vind 2de hands via MP niet zo'n goed idee, je weet nooit zeker of er niks mee gebeurd is als de mensen niet kent.

@BJ onze stoel kan volgens mij ook achterste voren. Maar waarom zou je dat willen eigenlijk? En weltrusten voor straks
het schijnt veiliger te zijn bij een eventuele aanrijding.. (minder belasting/impact voor het kleine babietjenekje...).

het kindje wordt dan in de stoel gedrukt ipv dat het met het hoofdje naar voren vliegt en weer naar achter klapt...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 17:19:34 #212
5428 crew  miss_sly
pi_84321313
BJ, wij hebben de maxi cosi priori sps en die bevalt prima
Kan ook vrij plat in slaapstand, en dat staat ie dan ook erg vaak, zeker op lange stukken.
pi_84321517
Goh, een ander autostoeltje! Daar moet ik ook maar eens over nadenken. Maar voor nu voldoet de huidige prima!

En over zelf eten maken, tot nu toe zijn mijn eigen prakjes nog niet zo'n succes! Maar ik blijf het proberen!
pi_84322687
Amélie klapt in dr handjes en dan vooral als ze trots is op zichzelf soort applaus voor jezelf ofzo hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 juli 2010 @ 18:21:24 #215
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84323299
Wij hebben (al een tijdje, Thomas paste niet meer in de Cosi met zijn spalken) een Kiddy Infinity Pro. Die krijgt (ook van de duitse consumentenbond) goede reviews en was prijstechnisch in ons budget. We hebben hem rechtstreeks bij Kiddy besteld in Duitsland, scheelde een hoop geld.
Thomas is weg van het kussen, zit er vaak op te trommelen
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84323584
quote:
[b]Op woensdag 21 juli 2010 17:02 couscous laten wellen, blokjes courgette en blokjes tomaat (of paprika of andere groente) erdoor, groenten eventjes gebakken wel en dan met de couscous mengen, in kleine bakjes doen, laagje strooikaas eroverheen als je dat wel eet en dan eventjes onder de grill zodat de kaas smelt. Amélie smult ervan
klinkt heerlijk
Leah is nog niet zo goed met stukjes maar dat komt vast wel
pi_84325706
De hond heeft hier net even een tik op haar poezelige teckelbilletjes gehad. We waren ineens 2 van de 3 spenen kwijt en net miste ik ook de laatste speen.
Haal ik bij toeval een speelgoedje onder de bank vandaan, zie ik 3 kapot gekauwde spenen liggen
Hond gaat dus als we het niet zien gewoon via de stoel op de eettafel om een speen te pakken!
Voortaan speen maar echt alleen in bed laten liggen.

Ik als een speer naar de supermarkt tegenover ons (wat een LUXE) gesjeest met Wolf in de kinderwagen om nog een speen te kopen voor vannacht.
  woensdag 21 juli 2010 @ 19:47:09 #218
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84326120
wat goed Huup, wat schattig .

En oeps Poppejans. Gelukkig waren de winkels nog open .
  woensdag 21 juli 2010 @ 19:51:31 #219
100412 mefke79
komt goed!
pi_84326307
Poppejans, oeps...ben ik toch blij met konijnen, die jatten geen spenen.
En Huup, dat is leuk. Ik probeer het Driekus ook te leren, maar het lukt nog niet echt.
Hoe leren jullie je kindjes af om te schreeuwen. Driekus vindt het heel leuk om zo hard mogelijk te schreeuwen, gewoon voor de lol. Maar ik vind er weinig leuks aan. Hoe leer je em dat nou af. Nee zeggen wil nog niet echt en m'n hand op zijn mond leggen ziet ie als spelletje.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84326430
haha Amélie doet dat ook
het lijkt wel of ze gewoon volume aan het testen is, mond open en gaan met dat geluid. Ik zeg meestal gewoon iets op fluistertoon, dan moet ze moeite doen om te luisteren en is ze weer stil.

3 seconden later doet ze dr mond weer open dan
als ik echt even niet wil dat ze zo schreeuwt (denk aan een telefoongesprek ofzo) dan geef ik haar dr speen. Dat ding werkt als een kurk

Ja dat klappen is zo schattig, en ze heeft het ineens door, ik deed altijd klap eens in je handjes en nu ineens heeft ze het zelf door. Net als het overrollen met een bal. Ze kan hem nu terug naar mij rollen en dan is ze keitrots op zichzelf en gaat ze klappen hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:06:38 #221
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84326854
Huup, ik kan je Gengigel Baby aanraden voor tandjesellende
Is op basis van hyaluronzuur, bevat geen suiker of alcohol en mag onbeperkt gebruikt worden.
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:07:07 #222
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84326874
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:00 schreef huuphuup het volgende:
Amélie klapt in dr handjes en dan vooral als ze trots is op zichzelf soort applaus voor jezelf ofzo hahaha
Lief is dat he Esmee doet het ook Alleen mist ze soms net haar ene hand en slaat ze vol tegen haar hoofd/gezicht aan

Poppejans wat een deugniet zeg die tekkel
pi_84326952
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:06 schreef Kersjes het volgende:
Huup, ik kan je Gengigel Baby aanraden voor tandjesellende
Is op basis van hyaluronzuur, bevat geen suiker of alcohol en mag onbeperkt gebruikt worden.
thanks! waar koop ik dat? Apotheek of gewoon kruidvat ofzo?

Esmee ja dat ongecoördineerde vind ik echt heel schattig <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:15:10 #224
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84327287
Zelf heb ik het op de 9maandenbeurs gekocht, maar ze hebben ook een webshop: http://www.gengigel-shop.nl
Daar ben je het voordeligst uit geloof ik.
Het is een zacht tubetje, ik doe een klein drupje op mijn vinger en masseer dat op Toby's tandvlees. Werkt prima, ik heb het uiteraard eerst zelf getest en voelde direct mijn tandvlees doof worden
pi_84327506
Poppejans, die teckel... wat een boef! Leve de supermarkt tegenover

Autostoel, wij hebben een Romer King Plus voor Iris. Heeft Mirte ook ingezeten. Fijne stoel en ik vind de hoofdsteun zo lekker diep, in de zomer iets minder lekker als het warm is, maar het lijkt me wel goed steun geven. En ze zitten er allebei goed in.

Ik ben toen met Mirte gaan passen, ze zat in de Romer beter dan in de maxicosi, dus toen was de knoop snel doorgehakt.
Fake it till you make it...
pi_84327876
Ik zou niet weten wat je tegen schreeuwen zou kunnen doen, en eerlijk gezegd zie ik er de zin nu ook (nog) niet van in. Ivan is in ieder geval te klein om te begrijpen dat het sociaal ongepast is onder bepaalde omstandigheden. Bovendien schreeuwt hij meestal van plezier. Oeke schreef daar indertijd over, dat ze zich er niet fijn bij voelde om Kobus' manier om blijdschap te uiten af te straffen. Ik heb denk ik hetzelfde.

Wij maken er zelf geen gewoonte van om te schreeuwen (bij ons thuis werd er bijvoorbeeld altijd vanonder de trap geroepen dat het eten klaar was, en bij ruzies werd er ook geschreeuwd) en ik blijf zelf rustig praten als Ivan bijvoorbeeld in een restaurant schreeuwt. Als ik het echt even niet fijn vind doe ik wat Huup doet, namelijk hem een speen geven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84328018
ja dat heb ik dus ook wel een beetje Claudia, het hoort er een beetje bij, die onbevangen blijheid en openheid van zo'n kleintje, het schreeuwen hoort er ook bij.
Net als zwaaien naar de dorpsgek waardoor ik nog een half uur aan die man vast zit en brabbelen tegen vreemden terugschreeuwen of nee zeggen heeft idd nog niet bijzonder veel zin, ik hou me alleen vast aan de speen-kurk-noodgevallen truuk haha en verder tsja, meestal onderbreek ik mn gesprek even want ik kom er niet bovenuit en ik wil er ook niet bovenuit gaan staan schreeuwen zelf om het te overstemmen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:34:32 #228
100412 mefke79
komt goed!
pi_84328112
Oja, de autostoel. Driekus zit er nu een maandje in ofzo. MC was niet meer te tillen met hem en hij ging ook friemelen enzo om achterom te kijken. Wij hebben nu een Maxi Cosi Priori SPS, 95 euro bij de babydump. We hebben geen isofix, dit is met gordels. In onze grote auto kon isofix wel ingebouwd worden, maar die stoeltjes vonden wij meteen zo duur en ze zitten echt niet beter dan zonder isofix. Dus dan maar zo. Hij heeft een heerlijke slaapstand en dat is dan ook meteen de stand waarin Driekus nu eigenlijk constant zit/ligt.
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:36:26 #229
100412 mefke79
komt goed!
pi_84328187
Ik vind het wel leuk dat ie het van blijdschap doet, maar hij doet het ook als ie aandacht wil. En dat kan ook op een normale manier met ietsje minder volume, vandaar dat ik em wil leren dat het zachter kan. En een speen werkt hier niet, want die heeft ie niet. Dat fluisteren vind ik wel een goed idee, ga het eens proberen.
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:37:00 #230
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84328212
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
ja dat heb ik dus ook wel een beetje Claudia, het hoort er een beetje bij, die onbevangen blijheid en openheid van zo'n kleintje, het schreeuwen hoort er ook bij.
Net als zwaaien naar de dorpsgek waardoor ik nog een half uur aan die man vast zit en brabbelen tegen vreemden terugschreeuwen of nee zeggen heeft idd nog niet bijzonder veel zin, ik hou me alleen vast aan de speen-kurk-noodgevallen truuk haha en verder tsja, meestal onderbreek ik mn gesprek even want ik kom er niet bovenuit en ik wil er ook niet bovenuit gaan staan schreeuwen zelf om het te overstemmen.
En de hele weg naar de supermarkt iedereen begroeten met "hallo buurman, buurvrouw, opa,oma" en als het even lukt kletspaatjes beginnen over de fiets (itte kanne goed fietsen hè) of over een nieuwe jurk .

Ik geniet ervan, die sociale onbevangenheid ook .
pi_84328335
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:36 schreef mefke79 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat ie het van blijdschap doet, maar hij doet het ook als ie aandacht wil. En dat kan ook op een normale manier met ietsje minder volume, vandaar dat ik em wil leren dat het zachter kan. En een speen werkt hier niet, want die heeft ie niet. Dat fluisteren vind ik wel een goed idee, ga het eens proberen.
In dat geval zou ik zeggen dat negeren het beste is, of in ieder geval om hem niet die beloning te geven voor zijn gedrag (door bijvoorbeeld op zachte toon te zeggen 'Nee Driekus, ga zelf maar even lekker spelen'). Ook is het denk ik belangrijk om hem juist aandacht te geven op momenten dat hij daar op een andere manier om vraagt, of misschien zelfs helemaal niet. Maar ik denk dat dat laatste vrij vanzelfsprekend gaat.

We deden dit bij onze hond ook: als hij ging blaffen om aandacht kreeg hij geen aandacht, maar we probeerden meestal te voorkomen dat het zover kwam door vaste speelmomenten in te voeren.
pi_84328405
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:37 schreef Groofsken het volgende:

[..]

En de hele weg naar de supermarkt iedereen begroeten met "hallo buurman, buurvrouw, opa,oma" en als het even lukt kletspaatjes beginnen over de fiets (itte kanne goed fietsen hè) of over een nieuwe jurk .

Ik geniet ervan, die sociale onbevangenheid ook .
haha ja ik kan niet wachten

ook zoiets stoms waar ik niet op kan wachten, dat ze per se mee wil in dr prinsessenverkleedjurk/megamindypak weet ik het wat voor spul ik vind het prima, zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84328415
Wij hebben Lars sinds een week in de autostoel, de MaxiCosi Tobi.
Lars paste niet meer in de cosi, stak er bovenuit.
Lars was de laatste keer op het CB 9500 gram, en het mag vanaf 9 kilo.
Dit stoeltje kun je achterover kantelen, dus een ligstand. Daar staat ie nu op, alleen wil Lars alleen maar rechtop, want anders kan hij zijn grote zus niet zien.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84328428
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:34 schreef mefke79 het volgende:
Oja, de autostoel. Driekus zit er nu een maandje in ofzo. MC was niet meer te tillen met hem en hij ging ook friemelen enzo om achterom te kijken. Wij hebben nu een Maxi Cosi Priori SPS, 95 euro bij de babydump. We hebben geen isofix, dit is met gordels. In onze grote auto kon isofix wel ingebouwd worden, maar die stoeltjes vonden wij meteen zo duur en ze zitten echt niet beter dan zonder isofix. Dus dan maar zo. Hij heeft een heerlijke slaapstand en dat is dan ook meteen de stand waarin Driekus nu eigenlijk constant zit/ligt.
Dat is ook de stoel die wij op het oog hebben. Zitten de gordels nou ook in de weg, of schuif je die opzij?
pi_84328477
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef huuphuup het volgende:

ook zoiets stoms waar ik niet op kan wachten, dat ze per se mee wil in dr prinsessenverkleedjurk/megamindypak weet ik het wat voor spul ik vind het prima, zo leuk
Daar kan ik dus echt van gruwelen, het idee dat ik een dochter krijg die een megamindypak wil.
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:44:47 #236
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84328530
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha ja ik kan niet wachten

Die van mij doet een gebreide muts op als het 33 graden is, heeft 28 speldjes in haar haren als het zo uitkomt, of een kroon, of haarband met strik van sneeuwwitje . Accessoires maken de vrouw .

Ik vind het ook heerlijk, dat gedoe en al die fratsen .
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:46:19 #237
100412 mefke79
komt goed!
pi_84328605
Claudia, die gordels zet je met aan de zijkant van de stoel vast als voordat je em er in zet. De duurdere stoelen zijn met een systeem dat die gordels automatisch open staan. Ik vond dat niet het extra geld waard eerlijk gezegd.
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:46:27 #238
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84328609
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daar kan ik dus echt van gruwelen, het idee dat ik een dochter krijg die een megamindypak wil.
Oh echt? Wacht maar.

Ps: Vergeet niet het zichzelf volplakken met allerlei soorten stickers .
pi_84328796
Ik mocht van mijn moeder geen lakschoentjes omdat zij die zo vreselijk vond. Daar ben ik nog steeds verdrietig om, dus ik zou een eventuele dochter nooit die dingen ontzeggen, hoor.

Maar Mega Mindy, pfff...
pi_84328830
quote:

[..]

ik ook, vre-se-lijk

net zoals ik Bob de Bouwer vreselijk vond maar die is gelukkig weer weg (dat is een voordeel; op een gegeven moment zijn ze verdwenen, die gasten )
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:51:59 #241
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84328897
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mocht van mijn moeder geen lakschoentjes omdat zij die zo vreselijk vond. Daar ben ik nog steeds verdrietig om, dus ik zou een eventuele dochter nooit die dingen ontzeggen, hoor.

Maar Mega Mindy, pfff...
Mocht ik ook niet, lakschoentjes . Maar verder mocht ik vrij mijn gang gaan. Ik weet niet of ik mijn kind lakschoentjes zou geven eigenlijk .
pi_84328927
quote:

[..]

megamindy is niet mijn ding en dan druk ik het heel zacht uit. (ik word van megamindy net zo verdrietig als mijn lief van babypakjes met berenoortjes )

ik wilde eerst alleen de prinsessenjurk tikken, maar ik realiseer me wel dat je bepaalde dingen op een gegeven moment niet echt tegenhoudt zeker niet met opa's en oma's en tantes enzo die ook wel zulke dingen zullen kopen dus nja, ach.
De kleding koop ik zelf, die blijft sowieso megamindy-vrij wat mij betreft, hooguit een onderbroek of paar sokken ofzo maar tsja, de verkleedpakjes...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84328934
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Dat had ik met David en spidermanschoenen. Lelijk zeg ik je!
Maar hij wilde ze zo graag en ik bleef maar nee zeggen totdat ik vorige week besloot ze dan toch maar te kopen.

Ik heb een overgelukkige zoon die die avond met schoenen in bed lag
Priceless
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:53:50 #244
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84328986
Haha Lily, daar doen we het dan toch maar mooi voor, of niet dan?
pi_84329027
nou en of
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:56:33 #246
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84329091
Oh lakschoentjes! Die mocht ik ook nooit

Toby heeft nog weinig fratsen en rare wensen, hoewel ik hem ervan verdenk een nudistje te zijn. Zodra zijn luier uitgaat sjeest hij ervandoor

En dat lopen van hem is zo tof! Gaat vandaag al beter dan gister, ook aan het handje, en hij heeft er zo'n lol in, hij giert het uit
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:56:47 #247
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84329099
Precies huup! Koop ondergoed met mega-mindy en je meiske is in de 7e hemel. Kleren erover en je ziet er niks van

Ik ga soms ook boodschappen doen met mijn diva
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:57:41 #248
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84329147
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef Kersjes het volgende:
Oh lakschoentjes! Die mocht ik ook nooit

Toby heeft nog weinig fratsen en rare wensen, hoewel ik hem ervan verdenk een nudistje te zijn. Zodra zijn luier uitgaat sjeest hij ervandoor
Volgens mij zijn alle kindjes nudisten. Die van mij heeft straks in haar blote billen haar fiets opgeruimd voor.
pi_84329181
Mijn oudste van 9 nog steeds...staat rustig naakt te wii-en
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:58:45 #250
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84329189
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef Stiemie het volgende:
Precies huup! Koop ondergoed met mega-mindy en je meiske is in de 7e hemel. Kleren erover en je ziet er niks van

Ik ga soms ook boodschappen doen met mijn diva
[ afbeelding ]
Ze is mooi!

Ik kan ook een scala aan fratsenfoto's plaatsen van mijn dochter. Ze liep al met een doekje op haar hoofd toen ze nog geen 1,5 was.

Ben benieuwd of mijn zoon dat heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')