En de hele weg naar de supermarkt iedereen begroeten met "hallo buurman, buurvrouw, opa,oma" en als het even lukt kletspaatjes beginnen over de fiets (itte kanne goed fietsen hè) of over een nieuwe jurkquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
ja dat heb ik dus ook wel een beetje Claudia, het hoort er een beetje bij, die onbevangen blijheid en openheid van zo'n kleintje, het schreeuwen hoort er ook bij.
Net als zwaaien naar de dorpsgek waardoor ik nog een half uur aan die man vast ziten brabbelen tegen vreemden
terugschreeuwen of nee zeggen heeft idd nog niet bijzonder veel zin, ik hou me alleen vast aan de speen-kurk-noodgevallen truuk haha en verder tsja, meestal onderbreek ik mn gesprek even want ik kom er niet bovenuit
en ik wil er ook niet bovenuit gaan staan schreeuwen zelf om het te overstemmen.
In dat geval zou ik zeggen dat negeren het beste is, of in ieder geval om hem niet die beloning te geven voor zijn gedrag (door bijvoorbeeld op zachte toon te zeggen 'Nee Driekus, ga zelf maar even lekker spelen'). Ook is het denk ik belangrijk om hem juist aandacht te geven op momenten dat hij daar op een andere manier om vraagt, of misschien zelfs helemaal niet. Maar ik denk dat dat laatste vrij vanzelfsprekend gaat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:36 schreef mefke79 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat ie het van blijdschap doet, maar hij doet het ook als ie aandacht wil. En dat kan ook op een normale manier met ietsje minder volume, vandaar dat ik em wil leren dat het zachter kan. En een speen werkt hier niet, want die heeft ie niet. Dat fluisteren vind ik wel een goed idee, ga het eens proberen.
haha ja ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:37 schreef Groofsken het volgende:
[..]
En de hele weg naar de supermarkt iedereen begroeten met "hallo buurman, buurvrouw, opa,oma" en als het even lukt kletspaatjes beginnen over de fiets (itte kanne goed fietsen hè) of over een nieuwe jurk.
Ik geniet ervan, die sociale onbevangenheid ook.
Dat is ook de stoel die wij op het oog hebben. Zitten de gordels nou ook in de weg, of schuif je die opzij?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:34 schreef mefke79 het volgende:
Oja, de autostoel. Driekus zit er nu een maandje in ofzo. MC was niet meer te tillen met hem en hij ging ook friemelen enzo om achterom te kijken. Wij hebben nu een Maxi Cosi Priori SPS, 95 euro bij de babydump. We hebben geen isofix, dit is met gordels. In onze grote auto kon isofix wel ingebouwd worden, maar die stoeltjes vonden wij meteen zo duur en ze zitten echt niet beter dan zonder isofix. Dus dan maar zo. Hij heeft een heerlijke slaapstand en dat is dan ook meteen de stand waarin Driekus nu eigenlijk constant zit/ligt.
Daar kan ik dus echt van gruwelen, het idee dat ik een dochter krijg die een megamindypak wil.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef huuphuup het volgende:
ook zoiets stoms waar ik niet op kan wachten, dat ze per se mee wil in dr prinsessenverkleedjurk/megamindypak weet ik het wat voor spulik vind het prima, zo leuk
Die van mij doet een gebreide muts op als het 33 graden is, heeft 28 speldjes in haar haren als het zo uitkomt, of een kroon, of haarband met strik van sneeuwwitjequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ja ik kan niet wachten![]()
ook zoiets stoms waar ik niet op kan wachten, dat ze per se mee wil in dr prinsessenverkleedjurk/megamindypak weet ik het wat voor spulik vind het prima, zo leuk
Oh echt? Wacht maar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt van gruwelen, het idee dat ik een dochter krijg die een megamindypak wil.
ik ook, vre-se-lijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt van gruwelen, het idee dat ik een dochter krijg die een megamindypak wil.
Mocht ik ook niet, lakschoentjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mocht van mijn moeder geen lakschoentjes omdat zij die zo vreselijk vond. Daar ben ik nog steeds verdrietig om, dus ik zou een eventuele dochter nooit die dingen ontzeggen, hoor.
Maar Mega Mindy, pfff...
megamindy is niet mijn dingquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat had ik met David en spidermanschoenen. Lelijk zeg ik je!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mocht van mijn moeder geen lakschoentjes omdat zij die zo vreselijk vond. Daar ben ik nog steeds verdrietig om, dus ik zou een eventuele dochter nooit die dingen ontzeggen, hoor.
Volgens mij zijn alle kindjes nudisten. Die van mij heeft straks in haar blote billen haar fiets opgeruimd voor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef Kersjes het volgende:
Oh lakschoentjes! Die mocht ik ook nooit![]()
Toby heeft nog weinig fratsen en rare wensen, hoewel ik hem ervan verdenk een nudistje te zijn. Zodra zijn luier uitgaat sjeest hij ervandoor
Ze is mooi!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef Stiemie het volgende:
Precies huup! Koop ondergoed met mega-mindy en je meiske is in de 7e hemel. Kleren erover en je ziet er niks van![]()
![]()
Ik ga soms ook boodschappen doen met mijn diva![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |