Dit is pas scene 1.. dat staat er toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dit alles? Ik heb ooit een verhaal geschreven van 10 pagina's en 3 hoofdstukken ofzo, daarna was ik het zatGing over drugsverslaafden/dealers.
Korte scénequote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Dit is pas scene 1.. dat staat er toch?
Jij bent Ronniequote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Korte scéne
Dus hierna komt normaal beeld (dus geen handycam) en touren ze over route 66. WHOHOO roepen ze en je ziet de auto keihard de horizon inracen terwijl de titel in beeld komt
Nee, de hele film blijft in de handycam style.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Korte scéne
Dus hierna komt normaal beeld (dus geen handycam) en touren ze over route 66. WHOHOO roepen ze en je ziet de auto keihard de horizon inracen terwijl de titel in beeld komt
Ik heb de mensen al een soort van hoorquote:
Ah... waarom niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:47 schreef Maraca het volgende:
Ik weet niet of ik kan acterenMaar een foto kan je sowieso vergeten, dus geen carrièreswitch voor mij
Blijf graag mysterieusquote:
Niet als ze pics post, als ik het goed begrijpquote:
Tot over een half uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |