quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon?
En tegelijkertijd skypen en fokken?
Ik deed een tijdje RCT 2 met mijn vriendin, eindelijk gamen met haarquote:
Pics!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:42 schreef Maraca het volgende:
Ah bah, er zit hier een heel groot eng beest
Camera heeft geen flitsquote:
Een gemuteerde motquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat voor beest is het dan
Maar je bent te lui om de wiki te updaten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:05 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben mijn script aan het schrijven voor mijn eindexamen over 1,5 jaar...
Ja, want mijn script is awesome...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar je bent te lui om de wiki te updaten?
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:07 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, want mijn script is awesome...
dat wordt echt de vetste film ooit...
Jouw cookie-monster staat ook nog in de OPquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar je bent te lui om de wiki te updaten?
Ja, maar ik klaag er niet overquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jouw cookie-monster staat ook nog in de OP
Over een groepje jongeren die in de bossen van de Ardennen gaan kamperen.quote:
Spannendquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:12 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Over een groepje jongeren die in de bossen van de Ardennen gaan kamperen.
Maar als ze al na de eerste nacht, 's morgens wakker worden, is hun auto opeens weg en kunnen ze daar dus niet weg. ze zitten in de middle of no where dus moeten ze zien te overleven in het bos.. maar ze zijn niet alleen..
Eiwit en eigeel van elkaar scheiden en door een tube koken ofzo..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
HOE MAKEN ZE DIT???
Is dat niet gewoon marsepein?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
HOE MAKEN ZE DIT???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |