quote:Op maandag 19 juli 2010 12:48 schreef Flashwin het volgende:
Je bent deze klacht vergeten te noteren: Zwemmen met meisjes die je als het lieve broertje zien.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:48 schreef Flashwin het volgende:
Je bent deze klacht vergeten te noteren: Zwemmen met meisjes die je als het lieve, homofiele broertje zien.
true... slechte poging totquote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
AP-topics zijn bazen topics, dit nog niet
Eens een WOW' er altijd een WOW' er ouwe!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Verzonnen Topic omdat je wordt afgezeken in je vorige Topic probeer je het nu goed te maken door te zeggen dat je gaat naaktzwemmen met chicks, ja doei je bent een WoWer.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef Salatrel het volgende:
vriendinnen van de TS denken waarschijnlijk dat hij homo is waardoor ze hem uitnodigen
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:04 schreef 9611Niels het volgende:
Als dit topic van AP was, was ie leuk geweest.
Precies.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
TS is diegene die alleen staat op de achtergrond?
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef Rectum het volgende:
Verzonnen topics![]()
Veel plezier tijdens het raiden.
Nou nou wat een hoge verwachtingen. Daar zou ik mijn hond nog vanaf trappen, die zou ik hier dan echter speciaal voor moeten aanschaffen en dat gaat me wat ver.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Precies.
Terwijl hij hoopte op:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef Rectum het volgende:
Verzonnen topics![]()
Veel plezier tijdens het raiden.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:40 schreef Sinnie het volgende:
[ afbeelding ]
TS is toch naar roze maandag geweest zo te zien
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:40 schreef Sinnie het volgende:
[ afbeelding ]
TS is toch naar roze maandag geweest zo te zien
Grapjasquote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
AP-topics zijn bazen topics, dit nog niet
(kon niks beters vinden, en trouwens, zo slecht zien ze er niet uit hoor. Beetje jong misschien, maar ach...quote:Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nou nou wat een hoge verwachtingen. Daar zou ik mijn hond nog vanaf trappen, die zou ik hier dan echter speciaal voor moeten aanschaffen en dat gaat me wat ver.
Dat dusquote:Op maandag 19 juli 2010 12:48 schreef Flashwin het volgende:
Je bent deze klacht vergeten te noteren: Zwemmen met meisjes die je als het lieve broertje zien.
Dan ben je een dag te laat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:35 schreef Wruijff het volgende:
*gaat vanmiddag de hele Maas afspeuren op zoek naar pics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |