Ik heb niet eens 5000, max 3500 en dan is al mn geld ook op! Dus eventuele reparaties kan ik dan niet eens betalen!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Niet dat ik leningen propageer ofzo.
Overigens kan je prima 2e hands auto"s kopen voor weinig. Mijn bus is 18 jaar oud en heeft met ¤ 2800 gekocht (+ 1000 geplande reparaties), de BMW-cabrio van mijn man was ook maar iets van ¤ 5000 ofzo. En onze derde auto (die van mij waarmee ik minimaal 4000 km per maand rijd) was wat duurder (10.000 ofzo), maar ook tweedehands. Heb ook een nieuwe gehad, maar zie weinig aanvullend voordeel. Een auto met minder dan 100.000 km is prima en hoeft zeker neit duur te zijn.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik heb niet eens 5000, max 3500 en dan is al mn geld ook op! Dus eventuele reparaties kan ik dan niet eens betalen!
Een fatsoenlijke auto, met km onder de 100.000, licht in gewicht (ivm wegenbelasting), maar toch hoger dan 1.3L/60 pk auto voor 3000 or less, die bestaat gewoon niet.
Dus ik ga ondertussen lekker door met mn uitelkaarval auto te repareren, morgen weer een reparatie
* j.t gaat erheen, auto blijkt niets ... j.t moet terug ... weer een hele tank weg, dus minder geld voor autoquote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Even linkje kopieren. En volgens mij is er nog wel meer te vinden. |
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bikm42j43xis
Ik heb van die dagen dat ik alles als ontbijt kan etenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:58 schreef AIara het volgende:
Spinazie als ontbijt? GetverderrieIk vind het zelfs bij het avondeten al niks bijzonders (maar andere 'vieze' dingen zoals spruitjes, blauwe kazen en zwarte olijven vind ik dan weer héérlijk) niet dat ik daar wel mee zou ontbijten dan
same here dus ...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een leuk geprijsd tweedehands auto. En ik wil graag bij een erkende dealer kopen, want ik (en eigenlijk iedereen in mijn omgeving) heb er zo weinig verstand van dat ik iets als marktplaats niet aandurf. En de goedkoopste auto die je dan tegenkomt is meestal zeker 3500 euro. Op zich kan ik het betalen, maar dan heb ik geen reserves meer over...
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader voor iedereen die Duits kan lezen en altijd wel goede redenen kan bedenken om iets niet te doen. Er is ook een Schweinehund boek over lijnen, maar dat heb ik niet gelezen.
Het boek is erg grappig. En nuttig.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het boek is erg grappig. En nuttig.![]()
Enig probleem: je accepteert na het lezen geen smoesjes meer, van niemand
Goede site Tink!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Even linkje kopieren. En volgens mij is er nog wel meer te vinden. |
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bikm42j43xis
En soms is het niet eens een smoesjequote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het boek is erg grappig. En nuttig.![]()
Enig probleem: je accepteert na het lezen geen smoesjes meer, van niemand
Het gaat meer om zaken als: ik kan niet sporten, want het regent, ik heb andere verplichtingen, ik ben te moe....quote:Op maandag 19 juli 2010 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En soms is het niet eens een smoesjeVertrouw je dan ook niemand meer die zegt dat ie niet kan?
Soms lijkt het idd moeilijker dan het is.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat meer om zaken als: ik kan niet sporten, want het regent, ik heb andere verplichtingen, ik ben te moe....
Of: ik kan daar niet heen, want het is te ver, niet bereikbaar, ik heb geen auto....
Of: ik wil graag werken, maar ik kan niets vinden, het salaris is met te laag, het werk is niet leuk, ze willen me niet hebben..
Natuurlijk zijn er altijd externe factoren aan te wijzen waarom iets niet kan of niet lukt, maar 9 van de 10 x zit het toch echt in je eigen hoofd en heeft iets anders meer prioriteit. Wat niet erg is, maar wees dan gewoon eerlijk, ook naar jezelf toe.
Nee, eentje, zag de reacties net pas. Maar hij was zo dikbelegd dat ie niet eens dichtgevouwen kon wordenquote:
Hahaha die titelquote:Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader voor iedereen die Duits kan lezen en altijd wel goede redenen kan bedenken om iets niet te doen. Er is ook een Schweinehund boek over lijnen, maar dat heb ik niet gelezen.
Gewoon de joetjoep-link plakken! Fok maakt er dan automatisch zo'n schermpje vanquote:Op maandag 19 juli 2010 13:56 schreef j.t het volgende:
Hoe doe je filmpje in je post zetten? Heb ook leuk wedding filmpje, die ik later als ik groot ben ga doen![]()
Ondertussen lunch: bakje magere yoghurt met wellness flakesWilde mn lunch eigenlijk wat langer uitstellen, want mn ontbijt was om 12 uur ofso, maar mn maag protesteerde!
das handig. Dit ga ik dus later doen:quote:Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gewoon de joetjoep-link plakken! Fok maakt er dan automatisch zo'n schermpje van
Ja! Die is cool!quote:
broccoli salade? Do tellquote:Op maandag 19 juli 2010 13:59 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O: yoghurt met banaan, halve appel en halve nectarine en muesli (niet gewogen...)
L: 2 gebakken eieren met wat spekjes en oude kaas, halve komkommer en 2 blokjes chocola
T: geen idee
D: of broccolisalade met amandelen en rozijnen, of gebakken aardappelen met broccoli en een stukje kip
T: kopje thee met stukje nougat..
Hahaha, je bent goed voorbereid iigquote:Op maandag 19 juli 2010 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga zo naar de Forecast, in de hoop dat ze me een nieuw jurkje willen meegeven omdat de ander na 9 dagen al stuk gaatZonder bon, mét uitdraai van internet-bankieren en een informatiepagina waarop staat dat een bankafschrift ook als bon kan tellen. Ben benieuwd!
Heb 'm in mn bladwijzers gezet. Heb mn lenzen in,d an wil leeswerk achter de computer niet. Dus ik lees 'm laterquote:Op maandag 19 juli 2010 14:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
http://smittenkitchen.com/2009/05/broccoli-slaw/
I like big buttsquote:
Thanks! Ik hoop het, ik vind dat een jurkje van 70 euro niet zo snel stuk mag gaanquote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef Phaidra het volgende:
Succes Maria! Toen ik nog in een winkel werkte, was een uitdraai van het afschrift idd ook geldig als aankoopbewijs.
Bahahaha! Awesome!quote:
Ow ja, vergeten ... 1: 16 minstens! Benzine en 1:12 en dan 150km per dag, dat is niet te betalen. Nu met 1:16 al niet. En 1:16 is wat mn oude uitelkaarval suzuki bakje tot nu toe altijd keurig minimaal haaltquote:Op maandag 19 juli 2010 14:10 schreef loveli het volgende:
O ja, een oude Audi 100 is niet vreselijk zwaar (max. 30 euro/maand wegenbelasting), meer dan 1.3L/60 pk, 1:12 moet makkelijk te doen zijn, hij kost minder dan 3500 en je rijdt als een vorst. Valt onder Duitse degelijkheid, dus behalve slijtageonderdelen valt het onderhoud mee.
Tsja, op een minimale bijdrage van m'n ouders na heb ik alles helemaal zelf betaald. Tijdens m'n studietijd m'n rijbewijs gehaald, voor een paar maand naar Zimbabwe geweest, besloten in Zweden te gaan studeren, en ik krijg al 3 jaar geen studiefinanciering meer. Ik heb tijden 3 baantjes tegelijkertijd gehad, maar in Zweden wou ik niet werken en kon ik niet werken ivm taal.....quote:Op maandag 19 juli 2010 14:16 schreef Laureline het volgende:
Wat leent iedereen hier veel voor de studie!
Ik ben zo'n ouderwetsche tut dat ik dat nooit heb gedaan, het leek me altijd het uiterste noodmiddel. Dan maar weer een extra avondje achter de bar! Ik heb eigenlijk een gruwelijke hekel aan lenen (passief lenen dan, ik spring wel altijd vriendinnen bij). Zelfs hypotheken probeer ik zo snel mogelijk af te lossen, ik voel het, als ik me in de materie verdiep, altijd als een molensteen om mijn nek hangen.
Wij rijden nu in een lichte auto op LPG, dat is misschien ook het overwegen waard? De wegenbelasting is belachelijk hoog, maar een volle tank is 15 tot 20 euroquote:Op maandag 19 juli 2010 14:13 schreef j.t het volgende:
[..]
Ow ja, vergeten ... 1: 16 minstens! Benzine en 1:12 en dan 150km per dag, dat is niet te betalen. Nu met 1:16 al niet. En 1:16 is wat mn oude uitelkaarval suzuki bakje tot nu toe altijd keurig minimaal haalttoch wel beetje trots op 'm
Verder goede tips!
Jij bent dan ook een uitzondering met je bereisdheid.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tsja, op een minimale bijdrage van m'n ouders na heb ik alles helemaal zelf betaald. Tijdens m'n studietijd m'n rijbewijs gehaald, voor een paar maand naar Zimbabwe geweest, besloten in Zweden te gaan studeren, en ik krijg al 3 jaar geen studiefinanciering meer. Ik heb tijden 3 baantjes tegelijkertijd gehad, maar in Zweden wou ik niet werken en kon ik niet werken ivm taal.....
Ik moest alles zelf betalen. Mijn moeder kon echt niet opbrengen op mij te helpen betalen. dus had ik een lening en aanvullende beurs. Dat was iets van 500 euro in de maand en daarbij werkte ik dan. En zo kwam ik rond. En dan eindig je uiteindelijk ergens rond de 15.000quote:Op maandag 19 juli 2010 14:16 schreef Laureline het volgende:
Wat leent iedereen hier veel voor de studie!
Ik ben zo'n ouderwetsche tut dat ik dat nooit heb gedaan, het leek me altijd het uiterste noodmiddel. Dan maar weer een extra avondje achter de bar! Ik heb eigenlijk een gruwelijke hekel aan lenen (passief lenen dan, ik spring wel altijd vriendinnen bij). Zelfs hypotheken probeer ik zo snel mogelijk af te lossen, ik voel het, als ik me in de materie verdiep, altijd als een molensteen om mijn nek hangen.
Dat had ik ook!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:02 schreef Ewelina het volgende:
Heb een paar jaar volledig geleend ivm geen stufi. En nu kan ik dat niet eens meer en ben ik nog niet klaar
*boks*quote:Op maandag 19 juli 2010 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn ouders hebben 5 jaar studie gefinancierd. Alles wat ik er langer over deed, moest ik zelf betalen. Nja, ik werkte er wel bij, maar moest ook naar college. En moest toch ook eten enzo. Dus ja, toen ben ik gaan lenen.
Ik kijk alleen maar naar de definitieve lening als ik wil weten wat m'n studieschuld is. Heb er nooit aan getwijfeld dat ik binnen 10 jaar zou afstuderen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat had ik ook!
Mijn studieschuld was ook iets van 50.000 euro, maar daar is de prestatiebeurs vanaf getrokken oid, en nu is het nog 32.000 geloof ik
waarom niet als ik vragen mag? (Als t te persoonlijk is, ook goedquote:Op maandag 19 juli 2010 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Mijn vader heeft altijd mijn collegegeld betaald en de eerste twee jaar ook mijn boeken (daarna had ik geen / weinig boeken meer nodig, dus toen betaalde ik ze zelf, ook kopieën). Ik heb wel een tijdje 100 euro per maand gehad van mijn vader, als tegemoetkoming in de kosten. Een baantje vinden was problematisch voor mij, aangezien de typische studentenbanen niet voor mij weggelegd waren.
Zo Gronings.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Al 3 keer dit topic ervoor gehad, maar ik vergeet steeds wat te zeggen.
Omdat ik ernstig slechthorend ben en dus moeilijk communiceer, vooral met vreemde mensen. Dus geen horeca, geen callcenter oid. Nou ja, ik wist niet wat er dan nog overbleefquote:Op maandag 19 juli 2010 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet als ik vragen mag? (Als t te persoonlijk is, ook goed)
En ik ben niet eens een geboren Groningsequote:Op maandag 19 juli 2010 14:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zo Gronings.![]()
Ik moet altijd lachen als mijn schoonmoeder aan de telefoon vraagt of ik pa er ook nog even voor wil hebben.
Dat maakt het inderdaad een stuk lastiger...quote:Op maandag 19 juli 2010 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik ernstig slechthorend ben en dus moeilijk communiceer, vooral met vreemde mensen. Dus geen horeca, geen callcenter oid. Nou ja, ik wist niet wat er dan nog overbleef.
Ben je eigenlijk ooit bij een uitzendbureau oid langsgeweest? Ik heb ook baantjes gehad waarbij ik helemaal niet hoefde te praten: spoelkeuken, catering, schoonmaak, fabriek, mimen op straat, bollenpellen...quote:Op maandag 19 juli 2010 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik ernstig slechthorend ben en dus moeilijk communiceer, vooral met vreemde mensen. Dus geen horeca, geen callcenter oid. Nou ja, ik wist niet wat er dan nog overbleef.
Outlet?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef AKnynke het volgende:
ik ga naar de ikea en het winkelgebied ernaast waar ze merkkleding voor minder geld verkopen (kan het woord niet meer herinneren, de collecties van vorige jaren enzo worden er verkocht...)
outletquote:Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef AKnynke het volgende:
ik ga naar de ikea en het winkelgebied ernaast waar ze merkkleding voor minder geld verkopen (kan het woord niet meer herinneren, de collecties van vorige jaren enzo worden er verkocht...)
Alles is dichtquote:Op maandag 19 juli 2010 14:41 schreef P.F het volgende:
Zijn er ook kickboksscholen zonder zomerstop? Ik heb nu zin/tijd maar de eerste zoveel die ik gevonden heb zijn dicht ivm vakantie
Ik heb ook alles zelf betaald en ik baal nu wel van het terugbetalen. Dat is niet omdat ik het vervelend vind dat ik terug moet betalen (dat is immers inherent aan leningenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb gewoon alles geleend omdat ik alles zelf betaald heb. En je kan er prima mee leven, zoals ik al een paar keer gezegd hebt. Gewoon het beste maken van de omstandigheden en niet over piekeren.
De eerste keer dat mijn vriendje zei dat de Matrix ervoor kwam vanavond, snapte ik helemaal niet wat hij bedoeldequote:Op maandag 19 juli 2010 14:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zo Gronings.![]()
Ik moet altijd lachen als mijn schoonmoeder aan de telefoon vraagt of ik pa er ook nog even voor wil hebben.
Irritant..quote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alles is dichtIk hang tegenwoordig weer in de apparaten.
Mimen op straatquote:Op maandag 19 juli 2010 14:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ooit bij een uitzendbureau oid langsgeweest? Ik heb ook baantjes gehad waarbij ik helemaal niet hoefde te praten: spoelkeuken, catering, schoonmaak, fabriek, mimen op straat, bollenpellen...
Niet dat het nu nog wat uitmaakt, maar ik vroeg het me zomaar af.
Heb je een koffiezetapparaat nodig om pizzadeeg te maken?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef sigme het volgende:
Ik heb een koffiezetapparaat en een oventje gekocht, dus ik ga pizzadeeg maken.
If so, dan ben ik erg nieuwsgierig naar het recept!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je een koffiezetapparaat nodig om pizzadeeg te maken?.
En dan wel betaalbaar houden svpquote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef j.t het volgende:
* j.t denkt dat ze zelf ooit op een coupeusecursus oid ga om zelf BH's te maken en rijk te worden door uiteindelijk mn eigen lijn te hebben erin
Natuurlijk! Snap sowieso niet dat een BH cup B tientallen euro's moet verschillen met BH cup F. Zoveel cm2 aan stof gebruik je niet extra (tenzij je dus debiele grote ronde cups maakt)quote:
He wat leuk, vertel straks meer!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:24 schreef Noukjee het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie!
Heerlijke vakantie gehad met m'n vriendje in Griekenland!!
Ga nu even snel soepje eten met stokbrood.
Tot zo
quote:
Ja, dat ja. Bij mexx een broek gekocht voor 2 tientjes, en bij de esprit een leuk topje voor een tientje. Vooral topjes ontbreken nog in mijn kledingkast, dus dat was wel goed...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Grappig, ik heb vanmiddag nog aan je gedacht. Waar je was enzo en dat je zeker op vakantie wasquote:Op maandag 19 juli 2010 17:24 schreef Noukjee het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie!
Heerlijke vakantie gehad met m'n vriendje in Griekenland!!
Ga nu even snel soepje eten met stokbrood.
Tot zo
Hahaquote:Op maandag 19 juli 2010 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Grappig, ik heb vanmiddag nog aan je gedacht. Waar je was enzo en dat je zeker op vakantie was.
Was naar Zakynthos (Eiland bij Griekenland).quote:Op maandag 19 juli 2010 18:04 schreef j.t het volgende:
@Noukje.
Klinkt erg leuk. Die douches zijn sowieso in het buitenland altijd kut. Zelfs met douchegordijn etc is het bij mij een watergevecht![]()
Waar zat je ook weer in Griekenland, heb ik even gemist denk? En wat fijn dat je lichter thuis bent gekomen! Dat gaat bij mij niet lukken. Wij zijn 's avonds net Engelsen: we ZUIPEN!! Worden alleen niet dronken ...
Hitte en zweten helpt ook wel! En Zakynthosquote:Op maandag 19 juli 2010 18:10 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Was naar Zakynthos (Eiland bij Griekenland).
Nou ik heb ook aardig wat gezopen haha. Elke avond beetje lammig met m'n vriend.
Hadden jammer genoeg alleen breezers (word je gelukkig niet echt dronken van) maar zit al snel ruim 100 kcal in 1 flesje, en paar per dag. En soms witte wijn met 7up (heet daar Spritze) en cocktails, dus komt gewoon door het vele bewegen en het gezonde (avond) eten denk ik
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
krijgen we vanochtend een smsje van een vriend van 't motorforum. Of wij het erg vinden dat hij iemand meeneemt achterop..
Nou ja, eigenlijk zaten we daar niet op te wachten, omdat we persoon in kwestie dus niet kennen en zo vlak voor de bruiloft alles al doorgegeven hebben en zulks, én we dus bij niemand van wie we de partner niet kennen deze ook niet uitgenodigd hebben.
Dus eerst 'Ok, dan niet' terug gehad, en nu een heel smsje met daarin hoe belachelijk hij het wel niet vindt, en dat bruiloften ALTIJD MET PARTNER zijn en dat het 'op deze manier niet hoeft' en hij dus niet meer komt![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmm... Ja bruiloften zijn wel altijd met partner, maar het is jullie feestje.. Is het erg zo erg als de aanhang meekomt? Laat je feestje niet verpesten door zo iets he
Rustig maar! Ik zeg alleen maar dat het wel gebruikelijk is, maar als jullie dat niet willen, dan niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, bruiloften zijn niet altijd met partner, flikker op, je gaat toch geen totaal onbekenden op je bruiloft uitnodigen? Wij doen 't zo, en als hij 't nou nog eerder had gevraagd ofzo, maar 2 dagen van te voren
we willen mensen die WIJ kennen, WIJ uitgenodigd hebben en waar WIJ iets mee hebben, en ja, er komen er 2 mee geloof ik buiten familie om, maar die kénnen we op zijn minst nog (1 keer gezien ofzo). Zijn vriendin kennen we niet, en we hebben géén zin om ons op ONZE bruiloft voor te stellen aan onze gastenflikker op
en los daarvan is 't ook gewoon financieel niet fijn als er ineens allemaal mensen mee komen..
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het een goeie vriend Mo, of meer 'vage kennis'? Als het laatste het geval is, zou ik me er niet zo heeeel erg druk om maken. 't Is jullie feestje hoor.
Daar hoef je je niet voor te "quote:Op maandag 19 juli 2010 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tussenin... maar zelfs voor 'goede vrienden' is het nu wat laat.. en blijkbaar is de vriend(in) dus nieuw en hebben we die nog steeds nooit geziendus dan houdt het nog steeds op. We hebben het al niet zo breed
Cool! Uhm we gaan volgende week donderdag, dus 29e, dan gaan we 2 weken naar Fuerteventura. Een heel droog, duinerig eiland. Haha, maar wel zon enzoquote:Op maandag 19 juli 2010 18:34 schreef Noukjee het volgende:
@ j.t. wanneer ga je op vakantie? Ja het was echt schitterend! Ook nog een echte grote schildpad boven water gezien, zat er vlakbij in een bootje. Echt geweldig!
En all inclusive is echt geniaal haha! Ik had dat niet, maar ik had wel dat bij ons restaurantje tussen half 5 en half 7 alle cocktails voor de helft van de prijs waren
Jaquote:Op maandag 19 juli 2010 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Valt het op dat ik een zwak heb voor filmpjes met dansende mensen
Doen die wat Earplanes doen? De luchtdruk reguleren? Hoe duur waren ze?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had travel oordopjes van de HEMA en die bevielen prima.
Balen! kun je niet iemand uit je kennissenkring vragen om die taak over te nemen?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
en toen bleek de bijfotograaf een ongeluk gehad te hebben en niet meer te kunnen komen![]()
we wilden er sowieso een bij hebben voor de 'spontane foto's vanaf de zijkant', en dat gaat dus niet door
![]()
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)x?productid=11972013quote:Op maandag 19 juli 2010 18:43 schreef j.t het volgende:
[..]
Doen die wat Earplanes doen? De luchtdruk reguleren? Hoe duur waren ze?
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Balen! kun je niet iemand uit je kennissenkring vragen om die taak over te nemen?
thnx, zeker de helft goedkoper! Zal even langs de hema gaan van de week!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)x?productid=11972013
was idd wel slim geweest om te hebben haha. Heb (vooral de terug vlucht) erg last van m'n oren gehad. En ik maar kauwen op kauwgom, maar dat helpt niet bij mij!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)x?productid=11972013
Laatste vlucht die ik had kon ik wel janken. Deed zo'n zeer niet normaal! Heb nu zelfs af en toe dat mn oor dicht gaat zomaar. Dus leek me wel handig om nu zulke dingetjes te halen, wie weet helpt het!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:50 schreef Noukjee het volgende:
[..]
was idd wel slim geweest om te hebben haha. Heb (vooral de terug vlucht) erg last van m'n oren gehad. En ik maar kauwen op kauwgom, maar dat helpt niet bij mij!
Kant en klaar fototoestelletjes kopen en overal neerleggen, zodat iedereen foto"s kan nemen. Beetje ouderwets, maar wel leuk en verrassend.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
en toen bleek de bijfotograaf een ongeluk gehad te hebben en niet meer te kunnen komen![]()
we wilden er sowieso een bij hebben voor de 'spontane foto's vanaf de zijkant', en dat gaat dus niet door
![]()
Dat hebben we met mn mams dr verjaardag ook gedaan! Lekker veel foto's en er zit altijd wel wat leuks bijquote:Op maandag 19 juli 2010 18:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kant en klaar fototoestelletjes kopen en overal neerleggen, zodat iedereen foto"s kan nemen. Beetje ouderwets, maar wel leuk en verrassend.
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:05 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
@Mo'tje, vervelend van die vriend. Maar als het een goede vriend is vind ik het echt een rare reactie. True, je had misschien beter kunnen bellen om e.e.a. toe te lichten, maar een goede vriend begrijpt dat toch zou je denkenniet te druk over maken inderdaad! En die fotografe, hopelijk vind je nog iemand anders die het wil/kan doen.
@Noukjee, welkom terug! Heb je verslagje gelezen en het klinkt heeerlijk. Ben je lekker bruin geworden?
@j.t., ik vind met riem leuker
Of tijdens!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, liever dat je er nu achter komt dan na de bruiloft!
Ah well, meer taart voor ons. Als 'ie vraagt of jullie 't erg vinden moet 'ie niet gek opkijken als je 'ja' zegt. Anders had 'ie gewoon moeten melden dat 'ie een passagier meenam of gewoon onaangekondigd z'n pasasagier meezeulen.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
krijgen we vanochtend een smsje van een vriend van 't motorforum. Of wij het erg vinden dat hij iemand meeneemt achterop..
Nou ja, eigenlijk zaten we daar niet op te wachten, omdat we persoon in kwestie dus niet kennen en zo vlak voor de bruiloft alles al doorgegeven hebben en zulks, én we dus bij niemand van wie we de partner niet kennen deze ook niet uitgenodigd hebben.
Dus eerst 'Ok, dan niet' terug gehad, en nu een heel smsje met daarin hoe belachelijk hij het wel niet vindt, en dat bruiloften ALTIJD MET PARTNER zijn en dat het 'op deze manier niet hoeft' en hij dus niet meer komt![]()
Mijn browser werkt met Ctrl+Z, doet 'ie laatste venster open. Geen idee of dat werkt bij jou.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:40 schreef P.F het volgende:
Ik heb iets besteld op thuisbezorgd.nl, maar heb per ongeluk het track en trace scherm dichtgeklikt, hoe open ik die weer?
Blijkbaar verkopen ze tigduizend BH's cup B, waardoor er minder derving is van de niet-verkochte modellen. F-cup is lage productie aantallen en relatief veel niet verkochte stuks. Gok ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef j.t het volgende:
[..]
Natuurlijk! Snap sowieso niet dat een BH cup B tientallen euro's moet verschillen met BH cup F. Zoveel cm2 aan stof gebruik je niet extra (tenzij je dus debiele grote ronde cups maakt)
Even snel op internet gekeken, zijn best veel cursussen in de buurt![]()
*boksquote:Op maandag 19 juli 2010 21:01 schreef loveli het volgende:
Alleen jammer dat ik niets merk van die toename.
Vraag 'em!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen begint mijn schat weer met werken dus zo naar bed... Kwil niet!!
Ow en ik wil ook trouwen, gewoon omdat ik van hem hou en op huwelijkse voorwaarden want ik heb meer geld
Leuke vraagstelling, wel catchy in elk geval!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:23 schreef Perruche het volgende:
Ben trouwens die BBC documentairy aan het kijken over hoe mensen eigenlijk dik worden enzo. "why thin people are not fat".
Worden in de winkel van de BHs waarvan ze bv F cups maken, vaak maar 1 of 2 bezorgd. En laat ik die nou nooit zien, dus verkocht worden ze wel degelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Blijkbaar verkopen ze tigduizend BH's cup B, waardoor er minder derving is van de niet-verkochte modellen. F-cup is lage productie aantallen en relatief veel niet verkochte stuks. Gok ik.
Bright side: cupmaat van de NL vrouw schijnt toe te nemen, dus de verkrijgbaarheid zal toenemen en de prijzen zullen dalen.
Alleen jammer dat ik niets merk van die toename.
Nee werkt niet... Ik wil een review schrijven (vieze pizza) maar dat zie ik nergens staan..quote:Op maandag 19 juli 2010 20:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn browser werkt met Ctrl+Z, doet 'ie laatste venster open. Geen idee of dat werkt bij jou.
Ja, het maakt al niet meer uit, de pizza is er. Maar ik sloot hem af en ging op een andere computer dus dat werkte niet zoquote:
Schrijf je ook een review in het geval van een goeie pizza?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee werkt niet... Ik wil een review schrijven (vieze pizza) maar dat zie ik nergens staan..
Ja hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schrijf je ook een review in het geval van een goeie pizza?.
Wij moeten ook eens nieuwe balkonstoelen. Hebben nu houten gevallen die elk moment uiteen kunnen vallenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef AKnynke het volgende:
We hebben maar in de ikea gegeten. Ik had tuinstoelen gezien bij een bouwcentrum tegenover de ikea, en daar moesten we even naar kijken. En toen moesten we naar de ruitenwissers voor de auto kijken, de kratten om de auto in te pakken op vakantie en een afwasbakje kijken. Toen nog naar een ander bouwcentrum, en toen was de benzine goedkoop vlak bij de ikea, En toen was het 8 uur, dus maar bij de ikea gegeten...Men, wat een dag. Wel effectief. Ik zit nu voor het eerst even op m'n kont niets te doen...
We hebben wel hele mooie balkonstoelen, geel met oranje en rood, en een hoofd en voetensteun!
Lijstje:
O: yoghurt met banaan, halve nectarine en halve appel
L: 2 gebakken eieren met wat spekjes en kaas, halve komkommer
T: wat druivensuikersnoepjes
T: chocolade-zwieback (soort geroosterd witbrood met een laag chocolade erop)
T: banaan
D: zalm met wortelen en aardappeldingen..
T: biertje..
mwoah...
We wouden geen hout, want dat zit helemaal niet lekker. En aangezien je hier in de zomer zo heerlijk op het balkon kan zitten is het wel fijn om fijne stoelen te hebben. Maakt het appartementje net iets groter, wat wel fijn is als je met z'n tweeen bent. Deze hebben verstelbare rugleuning, en als je hem naar achter doet komt er ook iets naar voren waar je voeten op kunnen...En de kleuren zijn echt heel tof!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij moeten ook eens nieuwe balkonstoelen. Hebben nu houten gevallen die elk moment uiteen kunnen vallen.
Wij willen (tenzij je nu wel weer hout wilquote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
We wouden geen hout, want dat zit helemaal niet lekker. En aangezien je hier in de zomer zo heerlijk op het balkon kan zitten is het wel fijn om fijne stoelen te hebben. Maakt het appartementje net iets groter, wat wel fijn is als je met z'n tweeen bent. Deze hebben verstelbare rugleuning, en als je hem naar achter doet komt er ook iets naar voren waar je voeten op kunnen...En de kleuren zijn echt heel tof!
Dat kun je pas beoordelen als je er meer dan 1 gehad hebtquote:Op maandag 19 juli 2010 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou weltrusten...
En vragen voor huwelijk??
Whehe, zal ik over heel fok zijn email gooien, dat iedereen namens mij, hem ten huwelijk vraag?
Neeh laat maar, ben niet goed in huwelijken geloof ik
Oerwouden? Of wilden?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
We wouden geen hout, want dat zit helemaal niet lekker. En aangezien je hier in de zomer zo heerlijk op het balkon kan zitten is het wel fijn om fijne stoelen te hebben. Maakt het appartementje net iets groter, wat wel fijn is als je met z'n tweeen bent. Deze hebben verstelbare rugleuning, en als je hem naar achter doet komt er ook iets naar voren waar je voeten op kunnen...En de kleuren zijn echt heel tof!
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:26 schreef P.F het volgende:
Volgens mij is wij beter dan we en willen beter dan wouden? Als me wordt verbeterd in mijn, dan we ook in wijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:42 schreef Perruche het volgende:mijn nieuwe shortje, voor de eerste keer ooit dat ik zoiets heb
Succes morgen Vik!Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo één wou ik er ook maar mn X-benen vallen dan teveel op
![]()
Staat je mooi, mademoiselle![]()
Ik had vandaag het Roze Gruwelshirtje weer aan (wegens hobbels en kuilen) en kreeg van allemaal mensen te horen dat ie zo leuk stond![]()
We are our own worst critics enzo.
Mwoh, aardbeienkwark van Danio is best lekker
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja handig he! Ik heb ook niet zoveel van die mode-mensen in mijn omgeving, dus ik vind de ongezouten mening van de slankies altijd ERG handig!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:13 schreef Perruche het volgende:
Ik vind het eigenlijk best vet om foto's te posten en dat je er dan commentaar op krijgt enzo, net de live-modepolitie!!!
Zo"n broekje is juist heel makkelijk te combinerenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:13 schreef Perruche het volgende:
thanks voor de complimenten!
Tink, ik droeg eigenlijk altijd dingen tot op de knie omdat ik m'n knieën echt lelijk vind, met of zonder extra vetjesen ook omdat ik het vaak niet bij me vind passen qua stijl, ben een beetje een tutje en vind het vaak te sportief
maar dit vind ik wel leuk, slippertjes erbij en een singlet en wat lange kettingen en klaar
En ik ben ook wel een gemaks-mens dus dingen die moeilijk te combineren zijn (jaja voor mij is dit moeilijk) en te hippe items zou ik ook niet kopen. Zoals jullie zijn probeer ik daar verandering in te brengen
Ik vind het eigenlijk best vet om foto's te posten en dat je er dan commentaar op krijgt enzo, net de live-modepolitie!!!
Aww liefquote:Op maandag 19 juli 2010 23:14 schreef Perruche het volgende:
Oh, ik word zo sjagrijnig van geen water! In spanje is het blijkbaar gewoon om geen warm water te hebben in de zomeren ik was echt bloedlink toen ik om 7 uur 's-morgens onder de koude douche moest. gelukkig had onze gastvrouw toen speciaal voor la Holandesa de warmwaterkraan aangezet
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww lief![]()
Doet me denken aan mijn eerste/enige bezoek aan la familiaaa in Chili - ik was net 4 en dol op kaas. Maar oma had alleen raar smakende witte kaas (geitenkaas?), dus mn zus en ik gingen mn ouders wakker maken om te vragen hoe je gele kaas in het Spaans zei - "Queso amarillo". Mijn hulpvaardige zus zei toen tegen oma dat ik "queso molido" wou, en mijn oma keek wat raar maar kwam even later heel lief aan met een boterham met gemalen (witte!) kaas![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:13 schreef Perruche het volgende:
Tof, ik heb ook 2 lomo-camera's!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Heb dit besteld en vandaag ook een supercute piepklein blikken koffertje gekocht om de foto's dan in te doen.
ga een paar maanden naar afrika...Het ergst was als er geen water en geen stroom was, en het hele complex dezelfde wc gebruikte..boh, dat was vies!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:14 schreef Perruche het volgende:
Oh, ik word zo sjagrijnig van geen water! In spanje is het blijkbaar gewoon om geen warm water te hebben in de zomeren ik was echt bloedlink toen ik om 7 uur 's-morgens onder de koude douche moest. gelukkig had onze gastvrouw toen speciaal voor la Holandesa de warmwaterkraan aangezet
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ga een paar maanden naar afrika...Het ergst was als er geen water en geen stroom was, en het hele complex dezelfde wc gebruikte..boh, dat was vies!
Op de website, vandaar de link naar de website. Maar ik zag ze laatst ook in een winkeltje hier in de stad. Ik heb de Diana F+. En jij? Waar heb je hem gekocht?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:37 schreef AIara het volgende:
Wil ik even vanavond bijlezen, zie ik daar New York Super Fudge Chunk voorbij komen...![]()
lekkere trek nu!!
![]()
[..]
![]()
![]()
Je kan het inderdaad prima hebben, staat je erg leuk!
Ik heb hetzelfde 'probleem' als jij: ik vind mijn knieën niet mooi en de enige korte broek die ik heb is dan ook net over mijn knie. Maar in plaats van een tutje draag ik juist meestal gewoon een spijkerbroek en een shirtje erop (in deze hitte af en toe een (spijker-)rok) Niks met met jouw knietjes trouwens zo te zien van deze foto
[..]
Tof, ik heb ook 2 lomo-camera's!Welke heb jij gekocht? het linkje gaat gewoon naar de homepage Is echt superlollig als je een beetje van maffe kleurtjes en jaren 50/60/70-fotosfeertjes houdt! (eens kijken of ik wat lomo's online heb staan)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:37 schreef P.F het volgende:
Ik haat Amerika. Ik wou dat het niet bestond. En dat de wereld maar 500 x 500 km was of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:23 schreef _Calimero_ het volgende:
o, libido bestaat niet hoor ik net..
Wanneer is dé datum eigenlijk PF?Wat is er met libido??? En je komt donderdag gewoon, desnoods in burkaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er met libido??? En je komt donderdag gewoon, desnoods in burka
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Hij gaat over 8? Dagen weg maar hij moet zijn ticket nog boeken. Het idee was leuk, maar nu wordt het allemaal zo echt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:50 schreef Mini_rulez het volgende:
O hai.
Is hij nog steeds bezig met de voorbereidingen, PF? Of issie al vertrokken?
Ja, dat is wel leuk enzo maar indirect dus ook een bekentenis dat de kwaliteit dus gewoon steeds slechter wordt/slecht is.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens, hoera voor de service bij de Forecast!Heb een nieuw jurkje meegekregen, en mocht daar het zelfde probleem mee zijn dan kan ik ook mn geld terug krijgen
Maar nu heb ik dus gewoon een nieuwe
En ze accepteerden gewoon de bank-afschrift-ui~tdraai-dinges!
Ooh, ik snapte niet zo goed wat je met 'dit gekocht' bedoelde, omdat er natuurlijk zoveel op die website te kopen valtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Op de website, vandaar de link naar de website. Maar ik zag ze laatst ook in een winkeltje hier in de stad. Ik heb de Diana F+. En jij? Waar heb je hem gekocht?
Dies ook cool ja, maar ik denk dat ik die snel zat zou zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:46 schreef AIara het volgende:
Vik, wat een schatje zeg! Die kleintjes zien er altijd zo onschuldig uit (terwijl het soms zulke boefjes zijn)
[..]
Ooh, ik snapte niet zo goed wat je met 'dit gekocht' bedoelde, omdat er natuurlijk zoveel op die website te kopen valt
Ik heb ook de Diana F+! Echt een leuk ding, vooral de charme van die zoeker die ervoor Jan Doedel op zitOp mijn eerste rolletje zijn alle personen onthoofd en indsdien moet ik er iedere keer goed rekening mee houden dat 'ie een afwijking heeft naar rechtsonder
Daarvoor had ik al een Oktomat:
[ afbeelding ]
Superretro cameraatje waar gewoon 35mm-rolletjes ingaan en die 8 foto's per negatief maakt, in een seconde of 3 tijd geloof ik, komen er zo uit:
[ afbeelding ]
De foto's komen van een Hongaarse website, dus ik gok zo van nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vulcan: ja is ook zo, maar nu heb ik iig een nieuw jurkje!Misschien als er meer mensen klagen dat ze dan door hebben dat dit ze ook geld kost ofzo
![]()
AIara: die fotootjesBen jij dat?
Ewelina: da's niet "" da's "
"!!!1
Haha nee, dat plaatje heb ik gewoon even snel van Internet gejat geleend om te laten zien hoe het effect wasquote:
Het ging over de verering van Nederlandse heldinnen in de geschiedenisquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:24 schreef AIara het volgende:
Wow goed Ewelina! Wat voor een werkstuk was dat?
Ik ga vandaag ook weer een poging doen om naar de kapper te gaan na mijn 'dichte deur'-ervaring van gisteren
[..]
ik heb net een afspraak voor morgen gemaakt! Vanmiddag maar in de auto richting Nederland, zin in! Vind het altijd fijn om weer even terug te zijn!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:24 schreef AIara het volgende:
Wow goed Ewelina! Wat voor een werkstuk was dat?
Ik ga vandaag ook weer een poging doen om naar de kapper te gaan na mijn 'dichte deur'-ervaring van gisteren
[..]
Haha nee, dat plaatje heb ik gewoon even snel van Internet gejat geleend om te laten zien hoe het effect was
Oei, wel eventjes balen lijkt me dat Vik, juist omdat je er zo op rekende vandaag zijn as terug te krijgen. (wat raar ook dat ze eerst helemaal langskomen voor het geld??) Makkelijker gezegd dan gedaan, maar: even afwachten nog en dan heb hem zaterdag toch weer een beetje bij je en kan je het hopelijk met een goed gevoel afsluiten.
Gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:06 schreef Ewelina het volgende:
Vik, wat een schatje!Heel veel plezier ermee
Ik heb zojuist een 9,5 voor mijn werkstuk binnen.![]()
![]()
En ik ben naar de kapper geweest, mijn haar zit weer fatsoenlijk nu.
Mijn laptop is dood, dus een pic gaat niet. Maar het zit ongeveer hetzelfde als de vorige keer dat ik ging:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!
Foto!!!
Ik ben ook net terug, nu nog naar de schoonheidsspecialiste en de pedicure
Een beetje epileren is niet erg, dat maakt je blik opener. Maar kan dat niet met een gewoon pincet? Veel preciezer...\quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh, mag ik jullie raad even?
de kapster-make-up-mevrouw wil dus met zo'n touwtje mijn wenkbrouwen wat bijwerken donderdagochtenden a) ik ben daar als de dood voor en b) ik ben bang dat 't niet staat
![]()
wat zouden jullie doen?
Heb je zwarte borstelbrauwen? Zo ja, overwegen, zo nee, niet doen. Niets zo onhandig op je trouwdag als rode puntjes onder je wenkbrauwen. Naar de wc met een hoepel staat op plek 2.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh, mag ik jullie raad even?
de kapster-make-up-mevrouw wil dus met zo'n touwtje mijn wenkbrouwen wat bijwerken donderdagochtenden a) ik ben daar als de dood voor en b) ik ben bang dat 't niet staat
![]()
wat zouden jullie doen?
Ik ook niet. Zou eigenlijk nog naar de kapper moeten, maar geen tijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe geen toestanden voor donderdag hoor.
Ik heb pijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat kijk je verdrietig PFje, maar mooi haar
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe geen toestanden voor donderdag hoor.
quote:
Ik heb 2 ontstoken lippenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewoon gezellig komen donderdag, gaan we een gezellig feestje bouwen zodat je
![]()
naar huis gaat
![]()
Op gebeten uit stress, vervelende tik..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ontstoken lippen? Hoe krijg je dat voor mekaar?![]()
Phaidra: ja daar denk ik ook nog over! Omkleden in de wc op mn werk ofzo
Wat heb jij tot nu toe allemaal gegeten dan?quote:
Een halve boterham met oude kaas met een glas optimel, glas sinaasappelsap light en een cappuccino en nu bij de ikea een kleine friet met twee zakjes mayo, light, een pakje fristi en een taartje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat heb jij tot nu toe allemaal gegeten dan?
Dit is mijn planning!
O: snee brood met cream cheese (was nog niet zeker hoe ik het ging doen vandaag)
T: bakje Danio aardbeienkwark
T: 7 left-over falafelballetjes met wat komkommersalade en wat losse komkommerplakjes
L: tonijnsalade met cherrytomaatjes, rode ui, sperziebonen, mayo, kruiden
T: moet nog boodschappen doen! wat kaas misschien, of noten
D: keftedes met veel groentenzonder afbakbrood
T: beker melk
![]()
Moet nog even tellen of ik met deze hoeveelheden qua kcals een beetje ok zit, denk dat het zo goed in de richting zit!![]()
wow, heel mooi! En het lijkt allemaal zo makkelijk he!!! Is het alleen niet. Ben trouwens benieuwd naar dat nieuwe smokey-eye apparaat van max-factorquote:
Lol, hier mijn verslag:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:30 schreef j.t het volgende:
[..]
wow, heel mooi! En het lijkt allemaal zo makkelijk he!!! Is het alleen niet. Ben trouwens benieuwd naar dat nieuwe smokey-eye apparaat van max-factor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |