Ik heb niet eens 5000, max 3500 en dan is al mn geld ook op! Dus eventuele reparaties kan ik dan niet eens betalen!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Niet dat ik leningen propageer ofzo.
Overigens kan je prima 2e hands auto"s kopen voor weinig. Mijn bus is 18 jaar oud en heeft met ¤ 2800 gekocht (+ 1000 geplande reparaties), de BMW-cabrio van mijn man was ook maar iets van ¤ 5000 ofzo. En onze derde auto (die van mij waarmee ik minimaal 4000 km per maand rijd) was wat duurder (10.000 ofzo), maar ook tweedehands. Heb ook een nieuwe gehad, maar zie weinig aanvullend voordeel. Een auto met minder dan 100.000 km is prima en hoeft zeker neit duur te zijn.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik heb niet eens 5000, max 3500 en dan is al mn geld ook op! Dus eventuele reparaties kan ik dan niet eens betalen!
Een fatsoenlijke auto, met km onder de 100.000, licht in gewicht (ivm wegenbelasting), maar toch hoger dan 1.3L/60 pk auto voor 3000 or less, die bestaat gewoon niet.
Dus ik ga ondertussen lekker door met mn uitelkaarval auto te repareren, morgen weer een reparatie
* j.t gaat erheen, auto blijkt niets ... j.t moet terug ... weer een hele tank weg, dus minder geld voor autoquote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Even linkje kopieren. En volgens mij is er nog wel meer te vinden. |
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bikm42j43xis
Ik heb van die dagen dat ik alles als ontbijt kan etenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:58 schreef AIara het volgende:
Spinazie als ontbijt? GetverderrieIk vind het zelfs bij het avondeten al niks bijzonders (maar andere 'vieze' dingen zoals spruitjes, blauwe kazen en zwarte olijven vind ik dan weer héérlijk) niet dat ik daar wel mee zou ontbijten dan
same here dus ...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een leuk geprijsd tweedehands auto. En ik wil graag bij een erkende dealer kopen, want ik (en eigenlijk iedereen in mijn omgeving) heb er zo weinig verstand van dat ik iets als marktplaats niet aandurf. En de goedkoopste auto die je dan tegenkomt is meestal zeker 3500 euro. Op zich kan ik het betalen, maar dan heb ik geen reserves meer over...
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader voor iedereen die Duits kan lezen en altijd wel goede redenen kan bedenken om iets niet te doen. Er is ook een Schweinehund boek over lijnen, maar dat heb ik niet gelezen.
Het boek is erg grappig. En nuttig.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het boek is erg grappig. En nuttig.![]()
Enig probleem: je accepteert na het lezen geen smoesjes meer, van niemand
Goede site Tink!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Even linkje kopieren. En volgens mij is er nog wel meer te vinden. |
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bikm42j43xis
En soms is het niet eens een smoesjequote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het boek is erg grappig. En nuttig.![]()
Enig probleem: je accepteert na het lezen geen smoesjes meer, van niemand
Het gaat meer om zaken als: ik kan niet sporten, want het regent, ik heb andere verplichtingen, ik ben te moe....quote:Op maandag 19 juli 2010 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En soms is het niet eens een smoesjeVertrouw je dan ook niemand meer die zegt dat ie niet kan?
Soms lijkt het idd moeilijker dan het is.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat meer om zaken als: ik kan niet sporten, want het regent, ik heb andere verplichtingen, ik ben te moe....
Of: ik kan daar niet heen, want het is te ver, niet bereikbaar, ik heb geen auto....
Of: ik wil graag werken, maar ik kan niets vinden, het salaris is met te laag, het werk is niet leuk, ze willen me niet hebben..
Natuurlijk zijn er altijd externe factoren aan te wijzen waarom iets niet kan of niet lukt, maar 9 van de 10 x zit het toch echt in je eigen hoofd en heeft iets anders meer prioriteit. Wat niet erg is, maar wees dan gewoon eerlijk, ook naar jezelf toe.
Nee, eentje, zag de reacties net pas. Maar hij was zo dikbelegd dat ie niet eens dichtgevouwen kon wordenquote:
Hahaha die titelquote:Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader voor iedereen die Duits kan lezen en altijd wel goede redenen kan bedenken om iets niet te doen. Er is ook een Schweinehund boek over lijnen, maar dat heb ik niet gelezen.
Gewoon de joetjoep-link plakken! Fok maakt er dan automatisch zo'n schermpje vanquote:Op maandag 19 juli 2010 13:56 schreef j.t het volgende:
Hoe doe je filmpje in je post zetten? Heb ook leuk wedding filmpje, die ik later als ik groot ben ga doen![]()
Ondertussen lunch: bakje magere yoghurt met wellness flakesWilde mn lunch eigenlijk wat langer uitstellen, want mn ontbijt was om 12 uur ofso, maar mn maag protesteerde!
das handig. Dit ga ik dus later doen:quote:Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gewoon de joetjoep-link plakken! Fok maakt er dan automatisch zo'n schermpje van
Ja! Die is cool!quote:
broccoli salade? Do tellquote:Op maandag 19 juli 2010 13:59 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O: yoghurt met banaan, halve appel en halve nectarine en muesli (niet gewogen...)
L: 2 gebakken eieren met wat spekjes en oude kaas, halve komkommer en 2 blokjes chocola
T: geen idee
D: of broccolisalade met amandelen en rozijnen, of gebakken aardappelen met broccoli en een stukje kip
T: kopje thee met stukje nougat..
Hahaha, je bent goed voorbereid iigquote:Op maandag 19 juli 2010 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga zo naar de Forecast, in de hoop dat ze me een nieuw jurkje willen meegeven omdat de ander na 9 dagen al stuk gaatZonder bon, mét uitdraai van internet-bankieren en een informatiepagina waarop staat dat een bankafschrift ook als bon kan tellen. Ben benieuwd!
Heb 'm in mn bladwijzers gezet. Heb mn lenzen in,d an wil leeswerk achter de computer niet. Dus ik lees 'm laterquote:Op maandag 19 juli 2010 14:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
http://smittenkitchen.com/2009/05/broccoli-slaw/
I like big buttsquote:
Thanks! Ik hoop het, ik vind dat een jurkje van 70 euro niet zo snel stuk mag gaanquote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef Phaidra het volgende:
Succes Maria! Toen ik nog in een winkel werkte, was een uitdraai van het afschrift idd ook geldig als aankoopbewijs.
Bahahaha! Awesome!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |