Iedereen is zeker op vakantiequote:Op maandag 19 juli 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
tjee dit ben ik niet van jullie gewend hoor![]()
ben ik de enige die niet hard aan het werk is?
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:48 schreef TAV74 het volgende:
Thuis werkenVanochtend zitten overleggen, nu alles wat besproken is verwerken in het plan dat ik aan het schrijven ben. Dan nog twee klussen op de todo list voordat ik vakantie heb
Dat scheelt een boel onder werktijd gezette posts.quote:
Nano!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
weer op kantoor
Wat zeggen jullie, nano of shuffle?
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat scheelt een boel onder werktijd gezette posts.
Ik heb de shufflequote:Op maandag 19 juli 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
weer op kantoor
Nano, want met scherm en meer capaciteit.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
weer op kantoor
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
weer op kantoor
Hehe, ik heb geen hekel aan Apple op zich, hooguit aan de fans die een merk verwarren met een sektequote:Op maandag 19 juli 2010 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nano dan denk ik maar het blijft apple
dat dusquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb geen hekel aan Apple op zich, hooguit aan de fans die een merk verwarren met een sekte
quiche?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
De dames hebben prei uitgekozen voor vanavond. Maar wat doet een mens met prei?![]()
Roerbakken?
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb geen hekel aan Apple op zich, hooguit aan de fans die een merk verwarren met een sekte
Ik ben niet zo'n quiche-fan.quote:
Ovenschotelquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
De dames hebben prei uitgekozen voor vanavond. Maar wat doet een mens met prei?![]()
Roerbakken?
Dat heb ik ook. gaat mij gewoon om een goede spelerquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
staat hier misschien iets van je gading bij?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n quiche-fan.
Ik wil er eigenlijk ook niet veel werk van hebben. Gewoon koken of bakken, zeg maar.
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
Roerbakken?
Dat zijn het gewoon. Ik ben over mijn ipod classic echt super tevreden (op de kanttekeningen die ik eerder postte na, maar dat zijn details). Meer producten heb ik ook niet van ze.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. gaat mij gewoon om een goede speler
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OvenschotelGehakt rul bakken, prei erdoorheen en ff meebakken, goed kruiden
, in ovenschotel mikken, aardappelpuree eroverheen, veeeeeeeeeel geraspte kaas
En dan 15 min. in de oven
preischotel!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OvenschotelGehakt rul bakken, prei erdoorheen en ff meebakken, goed kruiden
, in ovenschotel mikken, aardappelpuree eroverheen, veeeeeeeeeel geraspte kaas
En dan 15 min. in de oven
Dus je zegt eerder de Nano dan de shuffle?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zijn het gewoon. Ik ben over mijn ipod classic echt super tevreden (op de kanttekeningen die ik eerder postte na, maar dat zijn details). Meer producten heb ik ook niet van ze.
lekker toch?quote:
Wel lekker maar niet langer dan 20 minuten voor mij....quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker toch?![]()
net in de pauze lag ik heerlijk te zonnen met mn broodjes aardbei![]()
nu helaas weer binnen met de airco... wat stom dat iedereen nu vakantie heeft (of bijna).
ben ik straks de enige poster
Zou ik echt doen. Ik vind een scherm om te kunnen navigeren echt een heel groot voordeel. Ik zou er gek van worden dat ik niet snel een nummer kan opzoeken of een bepaald album kan afspelen. En een Nano is al superklein, dus ik zie niet veel voordelen meer voor een shuffle.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dus je zegt eerder de Nano dan de shuffle?
Het wordt steeds hipper om Apple als bedrijf maar te bashen geloof ikquote:Op maandag 19 juli 2010 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nano dan denk ik maar het blijft apple
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het wordt steeds hipper om Apple als bedrijf maar te bashen geloof ik.
Maar goed, gebruik het eens en oordeel dan.
Logisch gevolg van de overdreven hype die Apple en zijn fans zelf creëren in combinatie met het bashen van alle andere merken.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat het maar een select groepje is wat je vooral op internet tegenkomt. Ik geef Apple groot gelijk om daarop in te springen. Ze zijn erg goed in Marketing, ongeacht of het product goed is of niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Logisch gevolg van de overdreven hype die Apple en zijn fans zelf creëren in combinatie met het bashen van alle andere merken.
Klopt, die heb ik net zo hardquote:Ze hebben zeker goede producten, maar er zijn ook genoeg argumenten om niet voor Apple te kiezen.
Iphone 4G al getestquote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar goed, gebruik het eens en oordeel dan.
Ipad vind ik dus echt een zinloos gedrocht, maar goed, als een ander het handig vindt hou ik hem/haar niet tegenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe bevalt de iPad?
De 4g komt hier zodra het kan om mijn 2 jaar oude 3G te vervangen.
Ik zie er wel een markt voorquote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ipad vind ik dus echt een zinloos gedrocht, maar goed, als een ander het handig vindt hou ik hem/haar niet tegen![]()
IPad was wel grappig maar zou hem nooit kopen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe bevalt de iPad?
De 4g komt hier zodra het kan om mijn 2 jaar oude 3G te vervangen.
Mag ook wel @ hardware. Zeker de laptops zijn echt belachelijk duur als je kijkt wat je er voor krijgt.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:26 schreef z80 het volgende:
het "nadeel" van Appel apparatuur is het verplichte gebruik van Appel software.
enerzijds omdat je verplicht wordt Windows of macOS te gebruiken.
anderzijds de gebruikers voorwaarden waar dingen in staan waar ik het niet mee eens ben. (oa dat de ingevulde gegevens gebruikt mogen worden door derde, en plaats locatie gegevens verkocht mogen worden).
maar de hardware op zich ziet er wel mooi en strak uit.
Ik kan gewoon Linux installeren op mijn Macbook hoor, als ik dat wilquote:Op maandag 19 juli 2010 14:26 schreef z80 het volgende:
het "nadeel" van Appel apparatuur is het verplichte gebruik van Appel software.
enerzijds omdat je verplicht wordt Windows of macOS te gebruiken.
anderzijds de gebruikers voorwaarden waar dingen in staan waar ik het niet mee eens ben. (oa dat de ingevulde gegevens gebruikt mogen worden door derde, en plaats locatie gegevens verkocht mogen worden).
maar de hardware op zich ziet er wel mooi en strak uit.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef borisz het volgende:
Ziggo en Xs4all winnen de rechtzaak tegen Brein.
maar probeer eens een prog. op je ipod of iphone te zetten zonder iets van Appel te gebruiken.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan gewoon Linux installeren op mijn Macbook hoor, als ik dat wil.
Begin eens met je punt dan duidelijk te maken. Eerst zijn het alle Apple produkten, nu zijn het de iPods en iPhones. Waar wil je heen?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:49 schreef z80 het volgende:
maar dat is mijn punt niet
Dat gaat niet. Maar dat kan je ook niet bij je TomTom, Zune, Sony MP3 speler of noem nog meer van zulke apparaten opquote:Op maandag 19 juli 2010 14:49 schreef z80 het volgende:
[..]
maar probeer eens een prog. op je ipod of iphone te zetten zonder iets van Appel te gebruiken.
en dan bedoel ik niet een gekraakte ipod/iphone.
en op mijn pc kan ik ook een macOS installeren, maar dat is mijn punt niet.
Evert ten Napel te gast bij radio Tourquote:Op maandag 19 juli 2010 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:die wielrenners boffen weer met het uitzicht zeg
HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN ...quote:Op maandag 19 juli 2010 14:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Evert ten Napel te gast bij radio Tour![]()
TV op geluid uit en radio aan
laatst uiensoep op met een vleugje tomaat... ook lekkerquote:Op maandag 19 juli 2010 14:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kopje bijhoudt
Beetje kaas & stokbrood erbij graag
Go Steerquote:Op maandag 19 juli 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
Groot zat voor mezelf dacht ik
Ik ga tot donderdag en wie weet of ik alleen blijf
ziet er netjes uitquote:Op maandag 19 juli 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig hotel, aardig personeel
Bad, badjas, waterkoker, internet
Nu de stad in
tomtom en de Sony MP3 player zijn normale usb apparaten.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Maar dat kan je ook niet bij je TomTom, Zune, Sony MP3 speler of noem nog meer van zulke apparaten op.
Vroeger kon je ook geen NES spellen op je SEGA Master System spelen en omgekeerd. Of een SNES spel op je SEGA Genesis. Vendor lockin is niet iets van deze tijd.
Ziet er prima uit.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
Groot zat voor mezelf dacht ik
Ik ga tot donderdag en wie weet of ik alleen blijf
Leg mij eens uit hoe je een nieuwe kaart op je geweldige TomTom Navigatie apparaat krijgt zonder de software van TomTom? En bij Sony zonder dat crappy Sonic Stage? Slepen via Finder of Windows Verkenner? Dat werkt net zo goed als het slepen naar een iPod. het kan wel, maar het apparaat doet er verder geen fuck mee. Ergo, je hebt een dure portable Harddisk maar daar houd het bij op. De apparaten waarbij het wel kan zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:26 schreef z80 het volgende:
[..]
tomtom en de Sony MP3 player zijn normale usb apparaten.
en ook normaal zonder extra software te benaderen en aan te passen. (de Zune ken ik niet).
Uiteraard ligt het aan de hardware, maar zonder naar de hardware te kijken weet jij ook wel dat die bedrijven niet samen gaan werken om het voor ons makkelijk te maken om een spel te kunnen spelen op een willekeurige console.quote:dat een spel alleen werkt op de hardware waarvoor deze is geschreven is iets anders dan op een gebruiks apparaat je eigen muziek, films of data via speciale software moet zetten.
waarbij er ook nog bepaalde voorwaarde en systeem eisen aan vast zitten die niet bij de aanschaf van het product vermeld worden.
quote:en even voor de duidelijkheid.
ik heb in een Appel reparatie bedrijf gewerkt, en heb ook met de nodige mp3 players gespeeld.
dus weet redelijk waarover ik het heb.
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
De goalposts zijn weer verzet van applicaties naar mp3's, An. Wel blijven opletten.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe je een nieuwe kaart op je geweldige TomTom Navigatie apparaat krijgt zonder de software van TomTom? En bij Sony zonder dat crappy Sonic Stage? Slepen via Finder of Windows Verkenner? Dat werkt net zo goed als het slepen naar een iPod. het kan wel, maar het apparaat doet er verder geen fuck mee.
Dat kanquote:Op maandag 19 juli 2010 14:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kopje bijhoudt
Beetje kaas & stokbrood erbij graag
Nog even en we komen bij het kabeltje.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
De goalposts zijn weer verzet van applicaties naar mp3's, An. Wel blijven opletten.
JE hebt wel kabeltjes nodig met gouden contacten hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 15:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog even en we komen bij het kabeltje.
Die zitten ook in mijn auto audio systeem. Nu hoor ik alles 20x beter en harder. Het is amazingquote:Op maandag 19 juli 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JE hebt wel kabeltjes nodig met gouden contacten hoor
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die zitten ook in mijn auto audio systeem. Nu hoor ik alles 20x beter en harder. Het is amazing.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kanHeb twee kopjes over
Dus morgen tussen de middag weer soep
En eentje in de vriezer
Hij was echt goddelijk
Een van de lekkerste soepjes die ik zelf gefabriceerd heb
Ik ben altijd zeer behulpzaamquote:
Heeft PdeHoog brownies voor je gebakken gisteren?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
schiet me alsjeblieft![]()
ik ben denk verliefd
Dat is toch juist leuk?!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben denk verliefd
ja hoor, maakt niet uit. als ik me maar niet meer verliefd ga voelenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben altijd zeer behulpzaam
[ afbeelding ]
Dit groot genoeg?
Kan nietquote:
waar heb ik het over enkel mp3 bestanden?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
De goalposts zijn weer verzet van applicaties naar mp3's, An. Wel blijven opletten.
omvat volgens mij alles, in elk willekeurig bestands formaat.quote:dat een spel alleen werkt op de hardware waarvoor deze is geschreven is iets anders dan op een gebruiks apparaat je eigen muziek, films of data via speciale software moet zetten.
waarbij er ook nog bepaalde voorwaarde en systeem eisen aan vast zitten die niet bij de aanschaf van het product vermeld worden.
Alleen met gouden onderdelen hoor. Anders schiet je zo een halve centimeter minderquote:Op maandag 19 juli 2010 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben altijd zeer behulpzaam
[ afbeelding ]
Dit groot genoeg?
haha nee die houdt iequote:Op maandag 19 juli 2010 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft PdeHoog brownies voor je gebakken gisteren?
Nou, een keer geraakt worden door een kogel uit dit ding en je voelt niets meerquote:Op maandag 19 juli 2010 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hoor, maakt niet uit. als ik me maar niet meer verliefd ga voelen
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:43 schreef z80 het volgende:
[..]
waar heb ik het over enkel mp3 bestanden?
En dat was het citaat waar Annie op reageerde.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:49 schreef z80 het volgende:
[..]
maar probeer eens een prog. op je ipod of iphone te zetten zonder iets van Appel te gebruiken.
ah joh, je kent me alleen via internet, in het echt val ik vast enorm tegenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben denk verliefd
Neequote:Op maandag 19 juli 2010 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft PdeHoog brownies voor je gebakken gisteren?
Kwestie van dichtbij genoeg gaan staanquote:Op maandag 19 juli 2010 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen met gouden onderdelen hoor. Anders schiet je zo een halve centimeter minder.
waarom niet eigenlijk? Is het onmogelijk of is het eigenlijk een idioot?quote:
Het had je kans geweest!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeZe wilde niet eens mee omdat ze op dat stomme eiland zat
Zat ik daar weer in mijn eentje op het strand
oh ik dacht juist andersomquote:Op maandag 19 juli 2010 15:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ah joh, je kent me alleen via internet, in het echt val ik vast enorm tegen
Jaquote:
Ik probeer het uit je hoofd te praten, werk even meequote:
is mijn date sinds eind april/begin mei. maar toen was net zijn relatie van 3 jaar uit (waarvan 1 jaar samengewoond). hij wil nog geen relatie nu en dat begrijp ik goed. anders gaat hij mij met zijn ex vergelijken zegt hij. dus ik zeg stoer; ik wil ook niks. en wil rustig aan doen (wil ik ook).quote:Op maandag 19 juli 2010 15:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
waarom niet eigenlijk? Is het onmogelijk of is het eigenlijk een idioot?
oh hehe sorry. het helpt wel hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 15:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik probeer het uit je hoofd te praten, werk even mee
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:52 schreef FutureFairytale het volgende:
dus shoot me of bind me vast, maar heeelllppp alsjeblieft
Vertel!!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben denk verliefd
Neequote:
Weet niet of dat gaat helpen hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
heb ik reeds verteld hier![]()
echt, ik HAAT mezelf nu!!!!!!!!!![]()
ik met al mn negatieve ervaringen en ieder keer zeggen NOOIT meer verliefd te worden en zeker niet op mannen waar ik niks mee kan lijk net een stomme puber!![]()
ik ga em maar vragen of ie iets onwijs beledigends wil zeggen zodat ik er vanaf kom
quote:
Aanstellerquote:Op maandag 19 juli 2010 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heule bakkes aan de virtuele uiensoep van Pee
Kan je er niet van proberen te genieten? Het kan toch ook goed gaan?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
heb ik reeds verteld hier![]()
echt, ik HAAT mezelf nu!!!!!!!!!![]()
ik met al mn negatieve ervaringen en ieder keer zeggen NOOIT meer verliefd te worden en zeker niet op mannen waar ik niks mee kan lijk net een stomme puber!![]()
ik ga em maar vragen of ie iets onwijs beledigends wil zeggen zodat ik er vanaf kom
ok thanks. hij weet al dat ik het niet leuk vind als hij nog een scharrel heeft, maar ik mag wel toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Weet niet of dat gaat helpen hoor![]()
Het beste is gewoon even andere scharrel tussendoor, maar ja, dat is makklijker gezegd dan gedaan
nee want hij wil me niet vast (voorlopig). komt net uit een relatie van 3 jaarquote:Op maandag 19 juli 2010 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je er niet van proberen te genieten? Het kan toch ook goed gaan?
Ja tuurlijk! Zo zit het in elkaar hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok thanks. hij weet al dat ik het niet leuk vind als hij nog een scharrel heeft, maar ik mag wel toch?
Hmm en dat vind jij niet genoeg?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee want hij wil me niet vast (voorlopig). komt net uit een relatie van 3 jaar
als ik verliefd ben en hij wil dat niet dan is het niet helemaal gezond. het liefst was ik dus niet verliefd.quote:
Waarom 2ehands?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
grrr, de juiste ipod vinden is nog niet zo makkelijk. zeker niet tweedehands
ik heb hier te weinig ervaring voor om tips te gevenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ik verliefd ben en hij wil dat niet dan is het niet helemaal gezond. het liefst was ik dus niet verliefd.
misschien idd maar scharrel bellen.
joh ik kocht paar jaar geleden degene die media markt toen had en klaar was FFquote:Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
grrr, de juiste ipod vinden is nog niet zo makkelijk. zeker niet tweedehands
Mannenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
Soms ben ik zo blij dat ik vrijgezel ben en weinig last heb van dit soort dingen en gewoon man ben
ik ben ook zo vrijgezel en zo blij ermee. maar als je verliefd word is dat kut... heb je dat niet?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
Soms ben ik zo blij dat ik vrijgezel ben en weinig last heb van dit soort dingen en gewoon man ben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Yoquote:Op maandag 19 juli 2010 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
AanstellerBen jij nou een stoere zuster?
Maar een paar keer last van gehad de afgelopen 8 jaarquote:Op maandag 19 juli 2010 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben ook zo vrijgezel en zo blij ermee. maar als je verliefd word is dat kut... heb je dat niet?
Een heeeeeeeel lekker bakje koffie maken voor een pauze?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:29 schreef Sarabi het volgende:
trouwens relaties zijn ook niet alles hoor, vriendje zit al 5 uur achter de computerterwijl ik hier ben voor hem
maar volgens mij is het wel voor zijn afstudeerproject dus mag niet helemaal zeuren
Hij lust geen koffiequote:Op maandag 19 juli 2010 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een heeeeeeeel lekker bakje koffie maken voor een pauze?
als het een week gebeurt geeft het niet tochquote:Op maandag 19 juli 2010 16:29 schreef Sarabi het volgende:
trouwens relaties zijn ook niet alles hoor, vriendje zit al 5 uur achter de computerterwijl ik hier ben voor hem
maar volgens mij is het wel voor zijn afstudeerproject dus mag niet helemaal zeuren
iets maken waarmee hij gaat knoeien. of vragen of hij je wilt helpen bed opmaken ofzoquote:Op maandag 19 juli 2010 16:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij lust geen koffieheb wel al noodles gemaakt maar die at hij op achter de computer
Deur/raam open, kleding uit, op een handdoekje gaan liggen, en maar wachten tot ie door heeft dat je in je naakte niks ligtquote:Op maandag 19 juli 2010 16:29 schreef Sarabi het volgende:
beter, ik zou dat best van jou over willen nemenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar een paar keer last van gehad de afgelopen 8 jaarWeinig ervaring dus
Er zijn heeeeeeeeeeele andere dingen om hem van zijn werk af te leiden hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een heeeeeeeel lekker bakje koffie maken voor een pauze?
Dat laatste zal hij wel willenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iets maken waarmee hij gaat knoeien. of vragen of hij je wilt helpen bed opmaken ofzo
Kijk, Lein snapt hetquote:Op maandag 19 juli 2010 16:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Deur/raam open, kleding uit, op een handdoekje gaan liggen, en maar wachten tot ie door heeft dat je in je naakte niks ligt![]()
Daar had Lein al een voorzet voor gegeven.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn heeeeeeeeeeele andere dingen om hem van zijn werk af te leiden hoorVeel effectiever dan drank
zijn vader kan elk moment thuis komenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Deur/raam open, kleding uit, op een handdoekje gaan liggen, en maar wachten tot ie door heeft dat je in je naakte niks ligt![]()
Meer mannelijke eigenschappen overnemenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beter, ik zou dat best van jou over willen nemen
Die zag ik te laatquote:Op maandag 19 juli 2010 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar had Lein al een voorzet voor gegeven.
Balen man. Er moet toch wel IETS te vinden zijn. Hebben ze in de politiek niets voor je?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:34 schreef borisz het volgende:
De vacature als archiefmedewerker laten varen. Twee dingen
1. Geen reiskostenvergoeding al was dat nog niet het belangrijkste. Eerste twee weken in augustus heb ik alleen korting niet volledig.
2. Het is alleen van 9-17 en het is niet mogelijk flexibel de boel in te delen ivm collegerooster komend jaar. Ik heb in de periode september/oktober vier dagen 1 of 2colleges. Als ik het dan kan combineren met 4 of 6 uur werk was dat een prima mogelijkheid maar dat zit er niet in.
oh kinkyquote:Op maandag 19 juli 2010 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
zijn vader kan elk moment thuis komendus deze tip bewaar ik voor een ander moment
Je kunt ook te ver gaan.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:34 schreef borisz het volgende:
1. Geen reiskostenvergoeding al was dat nog niet het belangrijkste. Eerste twee weken in augustus heb ik alleen korting niet volledig.
2. Het is alleen van 9-17 en het is niet mogelijk flexibel de boel in te delen ivm collegerooster komend jaar. Ik heb in de periode september/oktober vier dagen 1 of 2colleges. Als ik het dan kan combineren met 4 of 6 uur werk was dat een prima mogelijkheid maar dat zit er niet in.
mag je dan niet 4 dagen vrij nemen?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:34 schreef borisz het volgende:
Ohw. Dan zou ik als ik jou was, onopvallend opvallend je slipje op zijn bureau gooien. Maar de rest van je kleding aanhoudenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:34 schreef Sarabi het volgende:
zijn vader kan elk moment thuis komendus deze tip bewaar ik voor een ander moment
wel schoon ajb!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohw. Dan zou ik als ik jou was, onopvallend opvallend je slipje op zijn bureau gooien. Maar de rest van je kleding aanhouden
Ga ergens anders lopen zuigen. Die knul zoekt een BIJbaan voor naast zijn STUDIE.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:36 schreef rubje het volgende:
wat een luxe en keuze als je weet dat tig duizend mensen een moord zouden doen nu voor die fulltime baan.
Schoon? Neuh. Kijk, je moet m niet al 2 dagen (quote:
ach wat lief P.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
En omdat ik mijn lunch net 1,4 uur geleden heb genuttigd en nog vol zit en dus geen avondeten hoef voorlopig, ga ik eerst maar eens even kijken of ik ergens een paar kilo spareribs op kan duiken. Krijg woensdag eters en ik wil spareribs maken voor de kidsEen van de twee is ernstig ziek en ze zijn allebei vleesmaniakken geworden dus spareribs moet goed zijn
Iemand nog lekkere marinades?
ik kreeg een keer een grijze boxer naar me gegooid op het podium....inclusief remsporenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Schoon? Neuh. Kijk, je moet m niet al 2 dagen () dragen, maar als je m net een paar uurtjes aanhebt (en je een goede veger bent), kan het best hoor
Het is een project van drie maanden met ''all or nothing'' zeg maar. Dus geen vrije dagen etc. College gaat voor die bijbaan dus dan doe ik het niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag je dan niet 4 dagen vrij nemen?
at your servicequote:Op maandag 19 juli 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yepdankjewel
dan ga ik nu maar in mijn eentje het einde van de etappe kijken
Van een Belg? Geel voor, bruin achter?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg een keer een grijze boxer naar me gegooid op het podium....inclusief remsporen
dat is balen. en ik snap hoe moeilijk het kan zijn om voor 3 maanden iets te zoeken...quote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een project van drie maanden met ''all or nothing'' zeg maar. Dus geen vrije dagen etc.
Brabander. Ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van een Belg? Geel voor, bruin achter?
Ik was net even bezig het eten voor te bereiden, maar de trek is een beetje weg nu.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Schoon? Neuh. Kijk, je moet m niet al 2 dagen () dragen, maar als je m net een paar uurtjes aanhebt (en je een goede veger bent), kan het best hoor
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was net even bezig het eten voor te bereiden, maar de trek is een beetje weg nu.
je hoeft nog niet te eten. koken en vieze verhalen gaan goed samen hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was net even bezig het eten voor te bereiden, maar de trek is een beetje weg nu.
Ik wil vanaf nu wel een fatsoenlijke bijbaan beetje CV vullenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is balen. en ik snap hoe moeilijk het kan zijn om voor 3 maanden iets te zoeken...![]()
![]()
succes
Hoezo? Ik begin niet eens over knapperige kaaskorstjes onder eikel-rimpeltjesquote:Op maandag 19 juli 2010 16:42 schreef golfer het volgende:
aaaaaaaaaah nu hoef ik ook niks meerquote:Op maandag 19 juli 2010 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezo? Ik begin niet eens over knapperige kaaskorstjes onder eikel-rimpeltjes
Ik heb wel trek eigenlijk. Van de hele dag in de zon hangen met mijn lange, slanke, rondborstige zus krijg ik trekquote:Op maandag 19 juli 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
aaaaaaaaaah nu hoef ik ook niks meer![]()
hahaha gek!
Die kaasplank toch.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
haha lekker naar huisquote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga sluiteeeeeeeeeeee![]()
Tot aan de andere kant van de heuvels tunnel
Vorige week op de VU tijdens een congres gewerkt maar dat is het wel. Iets met bang zijn om op iets af te stappen enzoquote:
heb ik nou nog nooit gegeten. zijn die lekker? bolletje had ze toch?quote:
woensdag al?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
pff wat is t warm zeg ... woensdag regen hoorde ik, en dan koelt het meteen wat af, das wel lekker.
Nee. Je moet gewoon een zakje zoute sticks en een pot pindakaas halen. Die van Bolletje zijn te droogquote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
heb ik nou nog nooit gegeten. zijn die lekker? bolletje had ze toch?
Ik vind ze wel lekkerquote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik nou nog nooit gegeten. zijn die lekker? bolletje had ze toch?
zeiden ze vanmorgen op de Vlaamse radio.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
woensdag al?ik dacht dat donderdag pas de hel los ging breken
gefeliciteer Boriiiiissssssszquote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Vorige week op de VU tijdens een congres gewerkt maar dat is het wel. Iets met bang zijn om op iets af te stappen enzo. Heb daar nu iets minder last van dan vroegah maar het speelt nog wel. Niet het initiatief durven nemen.
Dat wil nu eindelijk eens gaan inhalen.
En goed nieuws een 7 voor Boekhouden. Kortom de orginele planning kan blijven staan. Bachelor in januari binnen halen
ik vind die gewone zoute sticks echt niks aan. net als die naturel en paprika sticks van smiths. met pindakaas moet ik eens proberenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Je moet gewoon een zakje zoute sticks en een pot pindakaas halen. Die van Bolletje zijn te droog
bestaan die nog? ben benieuwdquote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind ze wel lekkermaar die met kaasvulling vind ik lekkerder
oh niks aan de hand. regen in België magquote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeiden ze vanmorgen op de Vlaamse radio.
Tja.. is een beetje het risico van het vak he.. het is geen enorm tragisch ongeluk of iets wat door invloed van buitenaf gebeurt. Dan zou ik het wel zo-zo vinden idd..quote:Op maandag 19 juli 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
Discutabel als je gaat rijden als een ander door de ketting heen trapt.
Maar goed. Contador heeft de gele trui.
Nep-Zeeuw.quote:
Echt, waar doe je moeilijk om. Ga gewoon naar de Mediamarkt en koop een goedkope MP3 speler. Het is toch voor je vakantie! Aan het eind van je vakantie kan je er een Vietnamees blij mee maken.quote:
Ik vond het wel kunnenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
Discutabel als je gaat rijden als een ander door de ketting heen trapt.
Maar goed. Contador heeft de gele trui.
De grootste vrekken hebben vaak juist geld zatquote:
zo erg ben ik ook weer nietquote:Op maandag 19 juli 2010 17:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De grootste vrekken hebben vaak juist geld zat
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:28 schreef TAV74 het volgende:
De grootste vrekken hebben vaak juist geld zat
Goed bezig neef Bquote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef borisz het volgende:
Vorige week op de VU tijdens een congres gewerkt maar dat is het wel. Iets met bang zijn om op iets af te stappen enzo. Heb daar nu iets minder last van dan vroegah maar het speelt nog wel. Niet het initiatief durven nemen.
Dat wil nu eindelijk eens gaan inhalen.
En goed nieuws een 7 voor Boekhouden. Kortom de orginele planning kan blijven staan. Bachelor in januari binnen halen
Cola light ookquote:Op maandag 19 juli 2010 17:05 schreef Sunnythesun het volgende:
hmm.. soms is een corona best lekker..
Dat vind ik echt ongelofelijk. Echt waar. Hoe kan het dat Desi Bouterse president kan worden?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:56 schreef borisz het volgende:
Bouterse de nieuwe president van Suriname.
De jongeren daar hebben geen besef van die decembermoorden. Ze hebben er niets mee, althans als ik de reportages op tv mag geloven. Ze zien in Bouterse iemand die het land er weer bovenop kan helpen.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat vind ik echt ongelofelijk. Echt waar. Hoe kan het dat Desi Bouterse president kan worden?
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:56 schreef borisz het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:11 schreef Isabeau het volgende:
!
Baan is leuk! Veel nieuwe mensen ontmoet vandaag en veel informatie op me af gekomen, maar het komt allemaal goed. Morgen alleen overdag èn 's nachts werken
Blijkbaar leren ze op school hun eigen geschiedenis niet. Moordenaar en drugsmokkelaar tot president kiezen.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:10 schreef borisz het volgende:
De jongeren daar hebben geen besef van die decembermoorden. Ze hebben er niets mee, althans als ik de reportages op tv mag geloven. Ze zien in Bouterse iemand die het land er weer bovenop kan helpen.
quote:
Mooiquote:Op maandag 19 juli 2010 17:56 schreef borisz het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:40 schreef DarkElf het volgende:
desi bouterse president? hét bewijs dat stemrecht highly overrated is imo.
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo'n flauwe bui, kan er niks aan doen![]()
Ja en in de jungle was ronnie brunswijk zijn 'vijand' en nu zijn ze vrienden? Ik snap niks van mensenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:40 schreef DarkElf het volgende:
wat een handige samenvattingen heb jij toch altijd, ik ben gelijk weer bijquote:Op maandag 19 juli 2010 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt??Wat een grap. Mooi dat je een goed cijfer hebt, borisz en de PVV zocht nog beleidsmedewerkers. Niets voor jou?
(als infiltratie zeg maar)
DE, ik vind het echt super dat je al zover bent met EvyMoet idd een hele boost zijn dat je zo goed gaat vergeleken met een paar maanden terug.
FFT, verliefdheid is slechts een kwestie van neurotransmitters in je brein. Prozac of elk ander SSRI werkt dat uitstekend tegen. Alleen kan je het helaas niet zomaar bij de trekpleister halen, sorry.
Steer, kleine kamer, maar je hebt niet echt meer nodig dan een bed, internet en een badwant het lijkt me niet de bedoeling dat je op die hotelkamer blijft de hele dag. Hoop dat je veel plezier hebt!
Baan is leuk! Veel nieuwe mensen ontmoet vandaag en veel informatie op me af gekomen, maar het komt allemaal goed. Morgen alleen overdag èn 's nachts werken
helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat een handige samenvattingen heb jij toch altijd, ik ben gelijk weer bij
Ik heb nog wel happy pills in een andere smaak liggen als je ze echt wilt hebben. Maar voor anti depressiva moet je een recept van huisarts of psychiater hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; Prozac klinkt bekend. Kan ik dat kopen bij de apotheek of moet t echt op recept?
Het 2e voorbeeld dat stemrecht niet alleen goed is. 1e voorbeeld is (natuurlijk) de verkiezingsuitkomst van dit jaar. Geert Wildersquote:Op maandag 19 juli 2010 18:40 schreef DarkElf het volgende:
Mooi! Zie je het ook als een lange termijn optie? En kan je voor die paar uurtjes niet een piketkamer pakken? Of wil je langs huis?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:11 schreef Isabeau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar die is geen premier geworden dus dat scheelt iets..quote:Op maandag 19 juli 2010 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het 2e voorbeeld dat stemrecht niet alleen goed is. 1e voorbeeld is (natuurlijk) de verkiezingsuitkomst van dit jaar. Geert Wilders
Is het eigenlijk al duidelijk wie er wel premier gaat worden hier?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef DarkElf het volgende:
ja maar die is geen premier geworden dus dat scheelt iets..
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal vast wel goed komen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]snel ben je, ik was net aan het edit-sletten.
Een stuk? Wat dacht je van een blok van 1 kg?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke Lein stukje chocola geeft
Balkenende, gewoon gezelligquote:Op maandag 19 juli 2010 19:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is het eigenlijk al duidelijk wie er wel premier gaat worden hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik gun het Lein van harte, met nootjes, butterscotch, zout, noem maar op!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een stuk? Wat dacht je van een blok van 1 kg?
Je bent liefquote:Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke Lein stukje chocola geeft
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Balkenende, gewoon gezellig
Gezellig? Hoe dan? Ik vind er niks gezelligs aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef TAV74 het volgende:
Balkenende, gewoon gezellig
Helaas Mark Rutte en niet Edwin RuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs 1 kilo zou niet helpen....quote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
Een stuk? Wat dacht je van een blok van 1 kg?
Iedereen heeft dat wel eens johquote:Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bent liefMaar chocola heeft so far nog niet geholpen. *zucht*
wat ben ik aan het zeiken, het is heerlijk weer, kaas houdt van me, ik heb nog vakantie, op het strand gelegen met zus en het is gewoon nog steeds niet goedrupsje nooitgenoeg.
Je bent niet aan het zeiken, je blaast even stoom af. En soms geniet je even niet, zo is dat gewoon.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bent liefMaar chocola heeft so far nog niet geholpen. *zucht*
wat ben ik aan het zeiken, het is heerlijk weer, kaas houdt van me, ik heb nog vakantie, op het strand gelegen met zus en het is gewoon nog steeds niet goedrupsje nooitgenoeg.
Niet?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gezellig? Hoe dan? Ik vind er niks gezelligs aan.
Laat ik het zo zeggen: CUL is een forum met heel verschillende mensen. Ik kan me weinig mensen indenken die het niet naar hun zin zouden hebben op een meet. Behalve..........quote:
Ik lul ook maar wat joh, heb niks met de goede man, zal hem geen seconde missenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: CUL is een forum met heel verschillende mensen. Ik kan me weinig mensen indenken die het niet naar hun zin zouden hebben op een meet. Behalve..........
Ik moest het gewoon even kwijt.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat joh, heb niks met de goede man, zal hem geen seconde missen
Ehm, ja, ik kan niet anders dan hem gelijk geven.....quote:Op maandag 19 juli 2010 19:56 schreef freecell het volgende:
STEEEER
Ik sta (niet) in je SIG en ik zie het nu pas
Ow en ken je die van die Freecell die de hele week al dacht: hmmm, buikpijn....
en dan tegen de avond erger, maar 's morgens viel het wel weer mee....
En dus gewoon doorlopen
ja, hoi. Was blaasontsteking.
Nierbekkenontsteking nuen gevloerd.
En een niet-zo-heel-vriendelijk verzoek van de huisarts om nou eens te stoppen met doorlopen tot ik hem echt woest nodig heb![]()
lekkerquote:Op maandag 19 juli 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
LOL! Ik heb 7 kruiden en de enige gewone is rozemarijn..... Ik moet nog een etagere kopen!
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:56 schreef freecell het volgende:
STEEEER
En dus gewoon doorlopen
En een niet-zo-heel-vriendelijk verzoek van de huisarts om nou eens te stoppen met doorlopen tot ik hem echt woest nodig heb![]()
Oh ja lavendel, ook gewoon. En citroenverbena, salie-die-naar-ananas-ruikt, hyssop, dragon, en dat was het, ik heb verkeerd geteld. Komt ervan als je in de volle zon gaat staan verpotten.quote:
Brandende braamstruikenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
Freecell, ik weet dat jullie kerk al druk is. Maar is een kerktuin iets voor jullie?
Dus een tuin bij de kerk met planten die in de bijbel voorkomen.
Dat zal wel weer niet mogen.quote:
Als vrouw vind ik het niet onlogisch in tijden van crisis. Gek he?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als vrouw vind ik het niet onlogisch in tijden van crisis. Gek he?
Nee!!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
En dan te bedenken dat ik amper chocola eet... Is dat nou empathie?quote:
* krakkemieke geeft Lein een chocolade schoonheidsbehandeling. Wel de geur, geen calorieeen!quote:
quote:
Domboquote:Op maandag 19 juli 2010 19:56 schreef freecell het volgende:
STEEEER
En dus gewoon doorlopen
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij het reukoffer werden ook planten verbrand. In de thora dus. Maar die groeien hier niet zo goed......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |