Iedereen is zeker op vakantiequote:Op maandag 19 juli 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
tjee dit ben ik niet van jullie gewend hoor![]()
ben ik de enige die niet hard aan het werk is?
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:48 schreef TAV74 het volgende:
Thuis werkenVanochtend zitten overleggen, nu alles wat besproken is verwerken in het plan dat ik aan het schrijven ben. Dan nog twee klussen op de todo list voordat ik vakantie heb
Dat scheelt een boel onder werktijd gezette posts.quote:
Nano!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
weer op kantoor
Wat zeggen jullie, nano of shuffle?
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat scheelt een boel onder werktijd gezette posts.
Ik heb de shufflequote:Op maandag 19 juli 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
weer op kantoor
Nano, want met scherm en meer capaciteit.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
weer op kantoor
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
weer op kantoor
Hehe, ik heb geen hekel aan Apple op zich, hooguit aan de fans die een merk verwarren met een sektequote:Op maandag 19 juli 2010 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nano dan denk ik maar het blijft apple
dat dusquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb geen hekel aan Apple op zich, hooguit aan de fans die een merk verwarren met een sekte
quiche?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
De dames hebben prei uitgekozen voor vanavond. Maar wat doet een mens met prei?![]()
Roerbakken?
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb geen hekel aan Apple op zich, hooguit aan de fans die een merk verwarren met een sekte
Ik ben niet zo'n quiche-fan.quote:
Ovenschotelquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
De dames hebben prei uitgekozen voor vanavond. Maar wat doet een mens met prei?![]()
Roerbakken?
Dat heb ik ook. gaat mij gewoon om een goede spelerquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
staat hier misschien iets van je gading bij?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n quiche-fan.
Ik wil er eigenlijk ook niet veel werk van hebben. Gewoon koken of bakken, zeg maar.
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
Roerbakken?
Dat zijn het gewoon. Ik ben over mijn ipod classic echt super tevreden (op de kanttekeningen die ik eerder postte na, maar dat zijn details). Meer producten heb ik ook niet van ze.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. gaat mij gewoon om een goede speler
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OvenschotelGehakt rul bakken, prei erdoorheen en ff meebakken, goed kruiden
, in ovenschotel mikken, aardappelpuree eroverheen, veeeeeeeeeel geraspte kaas
En dan 15 min. in de oven
preischotel!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OvenschotelGehakt rul bakken, prei erdoorheen en ff meebakken, goed kruiden
, in ovenschotel mikken, aardappelpuree eroverheen, veeeeeeeeeel geraspte kaas
En dan 15 min. in de oven
Dus je zegt eerder de Nano dan de shuffle?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zijn het gewoon. Ik ben over mijn ipod classic echt super tevreden (op de kanttekeningen die ik eerder postte na, maar dat zijn details). Meer producten heb ik ook niet van ze.
lekker toch?quote:
Wel lekker maar niet langer dan 20 minuten voor mij....quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker toch?![]()
net in de pauze lag ik heerlijk te zonnen met mn broodjes aardbei![]()
nu helaas weer binnen met de airco... wat stom dat iedereen nu vakantie heeft (of bijna).
ben ik straks de enige poster
Zou ik echt doen. Ik vind een scherm om te kunnen navigeren echt een heel groot voordeel. Ik zou er gek van worden dat ik niet snel een nummer kan opzoeken of een bepaald album kan afspelen. En een Nano is al superklein, dus ik zie niet veel voordelen meer voor een shuffle.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dus je zegt eerder de Nano dan de shuffle?
Het wordt steeds hipper om Apple als bedrijf maar te bashen geloof ikquote:Op maandag 19 juli 2010 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nano dan denk ik maar het blijft apple
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het wordt steeds hipper om Apple als bedrijf maar te bashen geloof ik.
Maar goed, gebruik het eens en oordeel dan.
Logisch gevolg van de overdreven hype die Apple en zijn fans zelf creëren in combinatie met het bashen van alle andere merken.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het wordt steeds hipper om Apple als bedrijf maar te bashen geloof ik.
Ja, alleen jammer dat het maar een select groepje is wat je vooral op internet tegenkomt. Ik geef Apple groot gelijk om daarop in te springen. Ze zijn erg goed in Marketing, ongeacht of het product goed is of niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Logisch gevolg van de overdreven hype die Apple en zijn fans zelf creëren in combinatie met het bashen van alle andere merken.
Klopt, die heb ik net zo hardquote:Ze hebben zeker goede producten, maar er zijn ook genoeg argumenten om niet voor Apple te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |