Iedereen is zeker op vakantiequote:Op maandag 19 juli 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
tjee dit ben ik niet van jullie gewend hoor![]()
ben ik de enige die niet hard aan het werk is?
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:48 schreef TAV74 het volgende:
Thuis werkenVanochtend zitten overleggen, nu alles wat besproken is verwerken in het plan dat ik aan het schrijven ben. Dan nog twee klussen op de todo list voordat ik vakantie heb
Dat scheelt een boel onder werktijd gezette posts.quote:
Nano!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
weer op kantoor
Wat zeggen jullie, nano of shuffle?
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat scheelt een boel onder werktijd gezette posts.
Ik heb de shufflequote:Op maandag 19 juli 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
weer op kantoor
Nano, want met scherm en meer capaciteit.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
weer op kantoor
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
weer op kantoor
Hehe, ik heb geen hekel aan Apple op zich, hooguit aan de fans die een merk verwarren met een sektequote:Op maandag 19 juli 2010 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nano dan denk ik maar het blijft apple
dat dusquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb geen hekel aan Apple op zich, hooguit aan de fans die een merk verwarren met een sekte
quiche?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
De dames hebben prei uitgekozen voor vanavond. Maar wat doet een mens met prei?![]()
Roerbakken?
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb geen hekel aan Apple op zich, hooguit aan de fans die een merk verwarren met een sekte
Ik ben niet zo'n quiche-fan.quote:
Ovenschotelquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
De dames hebben prei uitgekozen voor vanavond. Maar wat doet een mens met prei?![]()
Roerbakken?
Dat heb ik ook. gaat mij gewoon om een goede spelerquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
staat hier misschien iets van je gading bij?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n quiche-fan.
Ik wil er eigenlijk ook niet veel werk van hebben. Gewoon koken of bakken, zeg maar.
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
Roerbakken?
Dat zijn het gewoon. Ik ben over mijn ipod classic echt super tevreden (op de kanttekeningen die ik eerder postte na, maar dat zijn details). Meer producten heb ik ook niet van ze.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. gaat mij gewoon om een goede speler
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OvenschotelGehakt rul bakken, prei erdoorheen en ff meebakken, goed kruiden
, in ovenschotel mikken, aardappelpuree eroverheen, veeeeeeeeeel geraspte kaas
En dan 15 min. in de oven
preischotel!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OvenschotelGehakt rul bakken, prei erdoorheen en ff meebakken, goed kruiden
, in ovenschotel mikken, aardappelpuree eroverheen, veeeeeeeeeel geraspte kaas
En dan 15 min. in de oven
Dus je zegt eerder de Nano dan de shuffle?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zijn het gewoon. Ik ben over mijn ipod classic echt super tevreden (op de kanttekeningen die ik eerder postte na, maar dat zijn details). Meer producten heb ik ook niet van ze.
lekker toch?quote:
Wel lekker maar niet langer dan 20 minuten voor mij....quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker toch?![]()
net in de pauze lag ik heerlijk te zonnen met mn broodjes aardbei![]()
nu helaas weer binnen met de airco... wat stom dat iedereen nu vakantie heeft (of bijna).
ben ik straks de enige poster
Zou ik echt doen. Ik vind een scherm om te kunnen navigeren echt een heel groot voordeel. Ik zou er gek van worden dat ik niet snel een nummer kan opzoeken of een bepaald album kan afspelen. En een Nano is al superklein, dus ik zie niet veel voordelen meer voor een shuffle.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dus je zegt eerder de Nano dan de shuffle?
Het wordt steeds hipper om Apple als bedrijf maar te bashen geloof ikquote:Op maandag 19 juli 2010 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nano dan denk ik maar het blijft apple
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het wordt steeds hipper om Apple als bedrijf maar te bashen geloof ik.
Maar goed, gebruik het eens en oordeel dan.
Logisch gevolg van de overdreven hype die Apple en zijn fans zelf creëren in combinatie met het bashen van alle andere merken.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat het maar een select groepje is wat je vooral op internet tegenkomt. Ik geef Apple groot gelijk om daarop in te springen. Ze zijn erg goed in Marketing, ongeacht of het product goed is of niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Logisch gevolg van de overdreven hype die Apple en zijn fans zelf creëren in combinatie met het bashen van alle andere merken.
Klopt, die heb ik net zo hardquote:Ze hebben zeker goede producten, maar er zijn ook genoeg argumenten om niet voor Apple te kiezen.
Iphone 4G al getestquote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar goed, gebruik het eens en oordeel dan.
Ipad vind ik dus echt een zinloos gedrocht, maar goed, als een ander het handig vindt hou ik hem/haar niet tegenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe bevalt de iPad?
De 4g komt hier zodra het kan om mijn 2 jaar oude 3G te vervangen.
Ik zie er wel een markt voorquote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ipad vind ik dus echt een zinloos gedrocht, maar goed, als een ander het handig vindt hou ik hem/haar niet tegen![]()
IPad was wel grappig maar zou hem nooit kopen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe bevalt de iPad?
De 4g komt hier zodra het kan om mijn 2 jaar oude 3G te vervangen.
Mag ook wel @ hardware. Zeker de laptops zijn echt belachelijk duur als je kijkt wat je er voor krijgt.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:26 schreef z80 het volgende:
het "nadeel" van Appel apparatuur is het verplichte gebruik van Appel software.
enerzijds omdat je verplicht wordt Windows of macOS te gebruiken.
anderzijds de gebruikers voorwaarden waar dingen in staan waar ik het niet mee eens ben. (oa dat de ingevulde gegevens gebruikt mogen worden door derde, en plaats locatie gegevens verkocht mogen worden).
maar de hardware op zich ziet er wel mooi en strak uit.
Ik kan gewoon Linux installeren op mijn Macbook hoor, als ik dat wilquote:Op maandag 19 juli 2010 14:26 schreef z80 het volgende:
het "nadeel" van Appel apparatuur is het verplichte gebruik van Appel software.
enerzijds omdat je verplicht wordt Windows of macOS te gebruiken.
anderzijds de gebruikers voorwaarden waar dingen in staan waar ik het niet mee eens ben. (oa dat de ingevulde gegevens gebruikt mogen worden door derde, en plaats locatie gegevens verkocht mogen worden).
maar de hardware op zich ziet er wel mooi en strak uit.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef borisz het volgende:
Ziggo en Xs4all winnen de rechtzaak tegen Brein.
maar probeer eens een prog. op je ipod of iphone te zetten zonder iets van Appel te gebruiken.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan gewoon Linux installeren op mijn Macbook hoor, als ik dat wil.
Begin eens met je punt dan duidelijk te maken. Eerst zijn het alle Apple produkten, nu zijn het de iPods en iPhones. Waar wil je heen?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:49 schreef z80 het volgende:
maar dat is mijn punt niet
Dat gaat niet. Maar dat kan je ook niet bij je TomTom, Zune, Sony MP3 speler of noem nog meer van zulke apparaten opquote:Op maandag 19 juli 2010 14:49 schreef z80 het volgende:
[..]
maar probeer eens een prog. op je ipod of iphone te zetten zonder iets van Appel te gebruiken.
en dan bedoel ik niet een gekraakte ipod/iphone.
en op mijn pc kan ik ook een macOS installeren, maar dat is mijn punt niet.
Evert ten Napel te gast bij radio Tourquote:Op maandag 19 juli 2010 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:die wielrenners boffen weer met het uitzicht zeg
HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN ...quote:Op maandag 19 juli 2010 14:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Evert ten Napel te gast bij radio Tour![]()
TV op geluid uit en radio aan
laatst uiensoep op met een vleugje tomaat... ook lekkerquote:Op maandag 19 juli 2010 14:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kopje bijhoudt
Beetje kaas & stokbrood erbij graag
Go Steerquote:Op maandag 19 juli 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
Groot zat voor mezelf dacht ik
Ik ga tot donderdag en wie weet of ik alleen blijf
ziet er netjes uitquote:Op maandag 19 juli 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig hotel, aardig personeel
Bad, badjas, waterkoker, internet
Nu de stad in
tomtom en de Sony MP3 player zijn normale usb apparaten.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Maar dat kan je ook niet bij je TomTom, Zune, Sony MP3 speler of noem nog meer van zulke apparaten op.
Vroeger kon je ook geen NES spellen op je SEGA Master System spelen en omgekeerd. Of een SNES spel op je SEGA Genesis. Vendor lockin is niet iets van deze tijd.
Ziet er prima uit.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
Groot zat voor mezelf dacht ik
Ik ga tot donderdag en wie weet of ik alleen blijf
Leg mij eens uit hoe je een nieuwe kaart op je geweldige TomTom Navigatie apparaat krijgt zonder de software van TomTom? En bij Sony zonder dat crappy Sonic Stage? Slepen via Finder of Windows Verkenner? Dat werkt net zo goed als het slepen naar een iPod. het kan wel, maar het apparaat doet er verder geen fuck mee. Ergo, je hebt een dure portable Harddisk maar daar houd het bij op. De apparaten waarbij het wel kan zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:26 schreef z80 het volgende:
[..]
tomtom en de Sony MP3 player zijn normale usb apparaten.
en ook normaal zonder extra software te benaderen en aan te passen. (de Zune ken ik niet).
Uiteraard ligt het aan de hardware, maar zonder naar de hardware te kijken weet jij ook wel dat die bedrijven niet samen gaan werken om het voor ons makkelijk te maken om een spel te kunnen spelen op een willekeurige console.quote:dat een spel alleen werkt op de hardware waarvoor deze is geschreven is iets anders dan op een gebruiks apparaat je eigen muziek, films of data via speciale software moet zetten.
waarbij er ook nog bepaalde voorwaarde en systeem eisen aan vast zitten die niet bij de aanschaf van het product vermeld worden.
quote:en even voor de duidelijkheid.
ik heb in een Appel reparatie bedrijf gewerkt, en heb ook met de nodige mp3 players gespeeld.
dus weet redelijk waarover ik het heb.
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
De goalposts zijn weer verzet van applicaties naar mp3's, An. Wel blijven opletten.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe je een nieuwe kaart op je geweldige TomTom Navigatie apparaat krijgt zonder de software van TomTom? En bij Sony zonder dat crappy Sonic Stage? Slepen via Finder of Windows Verkenner? Dat werkt net zo goed als het slepen naar een iPod. het kan wel, maar het apparaat doet er verder geen fuck mee.
Dat kanquote:Op maandag 19 juli 2010 14:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kopje bijhoudt
Beetje kaas & stokbrood erbij graag
Nog even en we komen bij het kabeltje.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
De goalposts zijn weer verzet van applicaties naar mp3's, An. Wel blijven opletten.
JE hebt wel kabeltjes nodig met gouden contacten hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 15:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog even en we komen bij het kabeltje.
Die zitten ook in mijn auto audio systeem. Nu hoor ik alles 20x beter en harder. Het is amazingquote:Op maandag 19 juli 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JE hebt wel kabeltjes nodig met gouden contacten hoor
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die zitten ook in mijn auto audio systeem. Nu hoor ik alles 20x beter en harder. Het is amazing.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kanHeb twee kopjes over
Dus morgen tussen de middag weer soep
En eentje in de vriezer
Hij was echt goddelijk
Een van de lekkerste soepjes die ik zelf gefabriceerd heb
Ik ben altijd zeer behulpzaamquote:
Heeft PdeHoog brownies voor je gebakken gisteren?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
schiet me alsjeblieft![]()
ik ben denk verliefd
Dat is toch juist leuk?!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
schiet me alsjeblieft![]()
ik ben denk verliefd
ja hoor, maakt niet uit. als ik me maar niet meer verliefd ga voelenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben altijd zeer behulpzaam
[ afbeelding ]
Dit groot genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |