quote:De McFlurry Vers Fruit is voor een kwart gevuld met vers fruit, zoals appel, ananas en druiven.
quote:
Wil je het echt weten? Het is geen fris verhaalquote:Op maandag 19 juli 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat hebben jullie allemaal meegemaakt op deze enerverende mooie zomerse maandagmorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil de GreekMac ook wel proberen
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil de GreekMac ook wel proberen
[..]
Wil je het echt weten? Het is geen fris verhaalNee dat wilde ik niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg je nou dat ik een Flurry van je krijg?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik makkelijker een Flurry dan jij een nieuwe DigiD
IK OOK!quote:
Die is er al langer toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dat wrapding met kip er in en sweet chili!
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een Flurry van je krijg?
Oh ik dacht te begrijpen dat jij zo makkelijk een Flurry had dat je die ff kwam brengen, om mijn woede jegens het DigID te systeem ietwat af te koelenquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys woont niet in Brabant he, dus het zal wel meevallenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:20 schreef Muis006 het volgende:
Grees, als je vandaag of morgen een Flurry besluit te halen, moet je niet tot 's avonds wachten want dan is het ijs op.
Nee da's overal hetzelfdequote:Op maandag 19 juli 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys woont niet in Brabant he, dus het zal wel meevallen
Nou, hier in Noord-Holland hebben ze zelfs om 2 uur 's nachts nog Flurry'squote:Op maandag 19 juli 2010 10:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee da's overal hetzelfdedat heeft niks met de provincie te maken.
Het ijs op? Dat heb ik nou echt nog nooit gehad als ik een Flurry ging halenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:20 schreef Muis006 het volgende:
Grees, als je vandaag of morgen een Flurry besluit te halen, moet je niet tot 's avonds wachten want dan is het ijs op.
Ik heb echt al in geen tijden een flurry opquote:Op maandag 19 juli 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook regelmatig () midden in de nacht een Flurry gehad
Meestal Utrecht en omgeving
SsssssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 19 juli 2010 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Muis gaat het vandaag en morgen 's avonds gewoon overal leegeten! Ik heb r wel door!
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:36 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees, zoals Tom Hanks zou zeggen:
You've got mail.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb de frustratie even van me af ge-Paint
Jawel.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar verder ben je ook geen aandachtshoer he?
quote:
quote:
Dat lijntje poepluier - flurry was ieeets te kort.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bis bisquote:Op maandag 19 juli 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
Ll, laat zien die paint, ik kan niet wachten, hou ons niet langer in spanning na zulks een zinneprikkelende aankondiging!
Nou Greys, wilde hem eigenlijk voor m'n privé collectie houden. Maar aangezien je zo aandringt zal ik hem hier plaatsen.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
Ll, laat zien die paint, ik kan niet wachten, hou ons niet langer in spanning na zulks een zinneprikkelende aankondiging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem al gezien.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
Ja,quote:Op maandag 19 juli 2010 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had hem ook al ergens anders gepost?
Zal ik er nog een apart KLB topic voor openen?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had hem ook al ergens anders gepost?
Ik zeg doen!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik er nog een apart KLB topic voor openen?
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou Greys, wilde hem eigenlijk voor m'n privé collectie houden. Maar aangezien je zo aandringt zal ik hem hier plaatsen.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Zeg gaat het lekker? Je wilt serieus genomen worden door DigiD, een Twitter nemen...quote:Op maandag 19 juli 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik 'm nog op m'n Feesboek zetten? Of een Twitter nemen speciaal voor deze Paint
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg gaat het lekker? Je wilt serieus genomen worden door DigiD, een Twitter nemen...
Zet deze er dan ook bij:quote:Op maandag 19 juli 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik 'm nog op m'n Feesboek zetten? Of een Twitter nemen speciaal voor deze Paint
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zet deze er dan ook bij:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh, laat hem dat laatste restje geloofwaardigheid dat hij nog had nou ook gewoon te grabbel gooien!
Jij bent van de organiseeshunquote:Op maandag 19 juli 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
Wat kosten die banners achter die vliegtuigen tegenwoordig?
Want je wilt Ll ten huwlijk vragen?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
okee okee, en muis ookquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik denk dat mijn artistieke talenten op zo'n hoogte niet goed te zien zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, hem helpen zijn paint verder te verspreiden.
Nou, dat vind ik bijna net zo lief als hem ten huwelijk vragen hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Gatverdamme Greesquote:Op maandag 19 juli 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik bijna net zo lief als hem ten huwelijk vragen hoor![]()
Misschien he, heel misschien zijn jouw artistieke talenten juist alleen leuk om naar te kijken als ze op zo'n hoogte zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat mijn artistieke talenten op zo'n hoogte niet goed te zien zijn
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel liever nog zelfs.
Als hij met me getrouwd zou zijn, dan zou hij binnen 2 dagen wensen dat hij zelf achter zo'n vliegtuigje hing
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien he, heel misschien zijn jouw artistieke talenten juist alleen leuk om naar te kijken als ze op zo'n hoogte zijn
Formaat 50m x 50m valt wel op hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien he, heel misschien zijn jouw artistieke talenten juist alleen leuk om naar te kijken als ze op zo'n hoogte zijn
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel liever nog zelfs.
Als hij met me getrouwd zou zijn, dan zou hij binnen 2 dagen wensen dat hij zelf achter zo'n vliegtuigje hing
Nee hoor, helemaal nietquote:Op maandag 19 juli 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan niet met je trouwen Greys![]()
Hoe graag ik het ook zo willen, je hebt vast daar ook wel weer ergens je DigID bij nodig
OF... Jij hebt het verkeerd begrepenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:13 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben érgens in bovenstaande posts toch iets verkeerd begrepen
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Nou Greys, je hoort het
Wil je een zomer- of herfstbruid zijn?
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm zit er op Alexandrium een zaakje waar je een nieuwe batterij in je horloge kan laten zetten? Vast wel hé
Vraag het aan die ene serveerster.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm zit er op Alexandrium een zaakje waar je een nieuwe batterij in je horloge kan laten zetten? Vast wel hé
Ik weet alleen die Lucardi ellende op Alexandrium. Die zit nl. tegenover de Bram Ladagequote:Op maandag 19 juli 2010 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke juwelier doet dat.
Zo niet élke.
Elke Julewier kan dat.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom is dat de Dutch version? Het is toch sowieso engelstalig? Hoe is de VS/UK version dan?
Kun je meteen een broodje halenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet alleen die Lucardi ellende op Alexandrium. Die zit nl. tegenover de Bram Ladage
Bij haar jaquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet alleen die Lucardi ellende op Alexandrium. Die zit nl. tegenover de Bram Ladage
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat nummer blèrt zo lekker mee. En het klopt ook, want ik ben ook nobody's wife.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik blèr het ook graag mee
En bij mij klopt het ook!
Het is idd een meezingerquote:Op maandag 19 juli 2010 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat nummer blèrt zo lekker mee. En het klopt ook, want ik ben ook nobody's wife.
JAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ze zingt toch "I'll never be nobody's wife"?
Ik zal nooit niemands vrouw zijn dus![]()
Dus Ll --> ZE ZEGT JA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit juist in dat huwelijk om de harem eigenlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
Ik hou niet zo van harems.
Not that kinda gallll.
Yessssssssssssquote:Op maandag 19 juli 2010 11:39 schreef Muis006 het volgende:
Don't let go van En Vogue blert ook lekker mee.
Of Unbreak my heart van Toni Braxton
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit juist in dat huwelijk om de harem eigenlijk![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE het was net uit mijn hoofd!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef JJH het volgende:
Don't Speak van No doubt past ook wel in dat rijtje.
Die vind ik dan echt weer niksquote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef JJH het volgende:
Don't Speak van No doubt past ook wel in dat rijtje.
Nou, tot nu toe wordt er weinig gedeeld eigenlijk hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet van delen.
En misschien nog wel belangrijker: het zou de snelste scheiding ooit worden, dus zonde van de tijd en moeite
BUT OEHOEHHHHHHHHHHHHH YOU DON'T SEEM TO MIND!quote:
Met Gwen?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die vind ik dan echt weer niks![]()
![]()
Te vaak gehoord denk ik, verder een hoop van No Doubt wel leuk. Komt weer nieuw CD'tje van aan
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alanis.
En die zingt wat anders volgens mij![]()
Die zingt THIS COULD toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alanis.
En die zingt wat anders volgens mij![]()
Dankjequote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
IN YOUR HEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD IN YOUR HEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD ZO-OMBIE ZO-OMBIE ZO-OMBIE E E E !!!!!
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zingt THIS COULD toch?
Greys heeft het al meegemaakt, die weet het zeker
quote:
quote:
quote:Ik pieker d'r niet over
Da's iets voor van die KLB en ONZ pubers
Of Elies.
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
MAAAAAMAAAAAAA I LOOOOOOOOOOOOVE YOUUUUUUUUUUUU MAAAAAAAAAMAAAAAAA MY FRIENDDDDD!
Ik vind stiekem die oude liedjes ook wel leukquote:Op maandag 19 juli 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vond ik stiekem best leuk, die video
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vond ik stiekem best leuk, die video
Tututututu tududududuuuuuuuuuuuuuuuduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 19 juli 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
MAAAAAMAAAAAAA I LOOOOOOOOOOOOVE YOUUUUUUUUUUUU MAAAAAAAAAMAAAAAAA MY FRIENDDDDD!
WHO DO YOU THINK YOU ARE!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Muis006 het volgende:
Swing it shake it move it make it
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
* Doet vingers in oren.
LALALALALALALALALALALAAAALALALAALALALALAALALALALALA
Ik had dat nummer ooit met mijn mr op singstar gedaan, want hij kende t nietquote:
Want your bad romance!quote:
Oeh la la.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
"en dan draag ik een matrozenmuts,
en niet veel meer dan datOEH-LA-LA!"
quote:
En dat is dan muziek voor kleuters hequote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat is dan muziek voor kleuters he
Nu wel ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
You come and go!
You come and gooooo!
(eigenlijk best ranzig)
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
You come and go!
You come and gooooo!
(eigenlijk best ranzig)
Mijn moeder (muziekjuffrouw op basisschool) had in een van haar liedjesboeken het liedje staan met de tekst:quote:Op maandag 19 juli 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat is dan muziek voor kleuters he
Viespeukje!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
when you call my name
it's like a little prayer
I'm down on my knees
I wanna take you there
Mijn moeder zong vroeger toen we klein waren het liedje:quote:Op maandag 19 juli 2010 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn moeder (muziekjuffrouw op basisschool) had in een van haar liedjesboeken het liedje staan met de tekst:
"Mag ik even voelen even hier even daar?
Mag ik even voelen, even maar..."
Whut!quote:
Wij zongen altijd:quote:Op maandag 19 juli 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn moeder zong vroeger toen we klein waren het liedje:
"ga je mee naar boven,
ga je mee naar bed.
onder de warme dekens,
jongens wat een pret.
Vader en moeder zijn niet thuis,
die zitten in het ziekenhuis,
en ik hou van mijn vriendje,
en mijn vriendje houdt van mij"
![]()
Ik zei laatst; Dat gaat gewoon over seks hoor mam!
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
Wij zongen helemaal niet vroegah bij het naar bed gaan.
En als ik dat zo lees is dat maar goed ook
Voorlezen ook altijd inderdaad.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]echt niet? Wij altijd
Boekje lezen en dan zingen
Jaquote:
Ik ken Wipneus en Pim alleen maar van de muziek.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wipneus en Pim verslond ik ook. Supereng met de knuppelmannetjes enzo
! En het muggeneiland
!!! Die voorkant mocht niet zichtbaar zijn als ik ging slapen.
[ afbeelding ]
Indiana Jonesquote:Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
Sprookjesboeken hier ook.
Maar ik had veel meer interesse in boeken over Egypte en pyramides en vooral de boobytraps in de pyramides waardoor men de kostbare schatten moeilijk kon stelen
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel of ik een abonnement zal nemen op die stomme Harlequin boekjes (als je ziet hoeveel ik er nu verslind per maand, in bad enzo) want da's veul goedkoper. Of zal ik een e-reader kopen en die dingen daarop lezen, dat kan ook nog. Keuzes keuzes keuzes. Ik ben er zó goed in, dat ik denk dat ik ze het komende half jaar maar gewoon bij de supermarkt blijf kopen.
Zo, ook weer opgelost
Ik vond sowieso geschiedenis altijd erg interessantquote:Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
Sprookjesboeken hier ook.
Maar ik had veel meer interesse in boeken over Egypte en pyramides en vooral de boobytraps in de pyramides waardoor men de kostbare schatten moeilijk kon stelen
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi zou een abbo nemen dan
Die e-reader overleeft het bad niet
Bij een abonnement kun je natuurlijk niet zelf kiezen welke je wilt lezenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel of ik een abonnement zal nemen op die stomme Harlequin boekjes (als je ziet hoeveel ik er nu verslind per maand, in bad enzo) want da's veul goedkoper. Of zal ik een e-reader kopen en die dingen daarop lezen, dat kan ook nog. Keuzes keuzes keuzes. Ik ben er zó goed in, dat ik denk dat ik ze het komende half jaar maar gewoon bij de supermarkt blijf kopen.
Zo, ook weer opgelost
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm ja ook weer waar. Maar ik blijf het zo 'zonde' vinden ergens dat je zoiets 1 keer leest en dan eigenlijk maar laat verstoffen of wegdondert. Of doorstuurtHeb je ze al uit?
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij een abonnement kun je natuurlijk niet zelf kiezen welke je wilt lezen
'quote:Op maandag 19 juli 2010 12:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee had ze in m'n strandtas laten zittenvanavond even op m'n nachtkastje parkeren.
Maarja dat heb ik met alle boeken 1x lezen is genoeg.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
'
Maar 'echte' boeken zijn het bewaren wel waard
Da's met deze niet zo. En voor je het weet slingeren er 13 door je slaapkamer, 6 op de badrand en 24 onder de salontafel
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op zich wel ja maar heel eerlijk lees jij echte boeken een 2e keer?
Ah, okee, dat wist ik nietquote:Op maandag 19 juli 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt voor een bepaalde serie kiezen. Of je de keurige of de ranzige wilt, en nog wat daar tussen, even plat gezegdEn dan kan je nog kiezen hoeveel per maand je er thuisgestuurd wilt krijgen, zonder verzendkosten.
Goeie boeken lees ik wel meer dan eens eigenlijk (als ik tijd hebquote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel soms. Maar die vind ik het dus uiteraard wel waard om te bewaren.
Die Harlequinboekjes zijn dingen die je eigenlijk daarna wel weg kunt gooien. Bij echte boeken zou ik dat niet in mijn hoofd halen.
Ga je weg, of kom je terug?quote:
tientje?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kom terug.
Weet je wat een nieuwe batterij in je horloge kost in Rotterdam!
Ik had je ook al gemist uiteraardquote:Op maandag 19 juli 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kom terug.
15 euro?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kom terug.
15 euroquote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
15 euro![]()
Laatste keer heb ik 'm aan mn moeder meegegeven, die had het in Papendrecht bij een juwelier laten doen, was het 5 euro volgens mij
quote:
Ik heb the Hobbit al een paar keer gelezenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op zich wel ja maar heel eerlijk lees jij echte boeken een 2e keer?
Ik heb de Hobbit al heeeeeeeeeeel vaak gelezenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb the Hobbit al een paar keer gelezen
En Paarden poepen op WC's
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan de batterij hier een keer gratis laten vervangen bij de juwelier omdat ik m' n horloge daar gekocht heb
ik heb alleen wel een kinetic...
Ik had één zo'n Bouqetboekje en dat was zó grappig. Hij is razend knap maar ontzettend onhandig en verlegen. Zij is lang, dunnig en niet zo aantrekkelijk maar ze worden dus wel verliefd op elkaarquote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel soms. Maar die vind ik het dus uiteraard wel waard om te bewaren.
Die Harlequinboekjes zijn dingen die je eigenlijk daarna wel weg kunt gooien. Bij echte boeken zou ik dat niet in mijn hoofd halen.
menu/opties -> vernieuwen / pagina herladenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
bij vend is het ook niet duur. Hoe f5 je eigk mobiel zit ik me af te vragen
Okee... In natura?quote:
Nee, ik moest ook in harde cash betalen bij die horlogetoko. Alhoewel het een schattig indo'tje was ofzo. Dus als het in natura kon, had ik het gedaan.quote:
De Hobbit vind ik echt superquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb de Hobbit al heeeeeeeeeeel vaak gelezenEn De LOTR trilogie ook
En Jill Mansell boeken lees ik ook makkelijk meerdere keren
Oh, nou in dat geval laat ik de prijs aan me voorbij gaanquote:Op maandag 19 juli 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik moest ook in harde cash betalen bij die horlogetoko. Alhoewel het een schattig indo'tje was ofzo. Dus als het in natura kon, had ik het gedaan.
OMGquote:
Heel mooi is de trilogie, maar soms lees ik voorbij de drie-pagina's-durende beschrijving van 1 bloemquote:Op maandag 19 juli 2010 13:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De Hobbit vind ik echt superde LOTR trilogie heb ik nog niet gelezen, maar mijn vader en zus zeggen dat t de moeite waard is dus ik zal er binnenkort eens aan beginnen.
Oscar Wilde lees ik ook vaaken nu ga ik zwemmen
Ik zat te denken aan een kuis kusje op de wang eigenlijkquote:
En in de kinderen van Hurin vooral ook ingewikkeldquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een kuis kusje op de wang eigenlijk![]()
Maar na de reactie van meneer weiger ik
Ja wat?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG![]()
Anders maak je even een goedkope hoer van me hier![]()
Of nummerenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon al je kinderen Derp noemen, en het probleem is opgelost
quote:
* kras kras kras *quote:
Verzonnen topicsquote:Op maandag 19 juli 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
pffffrrrhhhttttwwhhahahahahaha
Gedrogeerd en nu gechanteerd door een lelijke chick
geloof er echt niks van!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
pffffrrrhhhttttwwhhahahahahaha
Gedrogeerd en nu gechanteerd door een lelijke chick
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had één zo'n Bouqetboekje en dat was zó grappig. Hij is razend knap maar ontzettend onhandig en verlegen. Zij is lang, dunnig en niet zo aantrekkelijk maar ze worden dus wel verliefd op elkaar![]()
Aan iemand uitgeleend en nooit meer teruggekregen
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo gaan ongeveer al die verhalen jaMaar het blijft lekker weglezen.
Ik bekijk ook altijd goed die voorkantfoto voor ik ga lezen, zodat ik dan die koppen er bij zie tijdens het lezen van het verhaal. ()
Jij maakt je niet bijster geliefd bij mij vandaagquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ALWEER![]()
En wat is trouwens negatief aan dan
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh een afspraak met de directeur vergeten is altijd erg slim
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]Hoe jij mij bestempelt en uitlacht is niet negatief?
How on earth is that positive!?
Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor om dat soort vragen niet te stellenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Mopje, geen energie in steken in dat soort vragen, trust me
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Mopje, geen energie in steken in dat soort vragen, trust me
en jij vraagt je af waarom je steeds de lul (quote:Op maandag 19 juli 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor om dat soort vragen niet te stellen
Nee hoor, dat vraag ik toch ook niet!?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en jij vraagt je af waarom je steeds de lul ()bent?
quote:
WIE zei hier dat ik alles x2 voor 7,50 doe???quote:Op maandag 19 juli 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens tombo, begon jij ZELF met het aanbieden van jezelf
Ik!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WIE zei hier dat ik alles x2 voor 7,50 doe???
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik!
Maar je gooide jezelf dus al voor 7,50 in aanbieding
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een kuis kusje op de wang eigenlijk![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor om dat soort vragen niet te stellen
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaahw
Daar doe ik het ook voor hoor
Ach, dat houdt het leven spannend hequote:
Damnitquote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij krijgt helemaal niks meer van mij![]()
Maak het eerst maar eens goed![]()
Ja, en dan minstens alles x2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan minstens alles x2
DamnitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damnit
Je vergeet dequote:
Ja, DAHAG!quote:
Heb ik je al over m'n DigID perikelen verteld?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, DAHAG!
Je krijgt van mij echt geen medelijden meer vandaag hoor
Had ik je al verteld dat iemand me uitmaakte voor goedkope hoer?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb ik je al over m'n DigID perikelen verteld?
Nooooooooooooh wie doet dat? Sturen we de FOK!knokploeg er op afquote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat iemand me uitmaakte voor goedkope hoer?
Wacht, ik gooi zn adres wel even in KLBquote:Op maandag 19 juli 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nooooooooooooh wie doet dat? Sturen we de FOK!knokploeg er op af
Ik zeg doenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wacht, ik gooi zn adres wel even in KLB
quote:[ Bericht 100% gewijzigd door tombolafan op 19-07-2010 15:34 ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Heb je wel meteen een eerste echte note wegens 'dagboektopic' wssquote:Op maandag 19 juli 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
ik heb nog nooit eerder een topic geopend in KLB!
Dat wordt dan dus alweer mn eerste notequote:Op maandag 19 juli 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je wel meteen een eerste echte note wegens 'dagboektopic' wss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |