Bandje over je wreef een gaatje strakker doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef Mula het volgende:
Ik heb een paar Turins gekocht. Lijken op Gizeh, maar het stuk bovenop je voet is een stuk korter. Lopen heerlijk, alleen; ik krijg bloedende wonden tussen mijn tenen.
Ik had iig hetzelfde, ik dacht eerst echt; wtfffquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:03 schreef Mula het volgende:
Zal het zo simpel zijn?![]()
Bedankt voor de tip. Ik zal het proberen!
Toen ik net mijn bandjes strakker deed, besefte ik ineens dat de bandjes strakker doen tot nu toe de oplossing van al mijn birkenstock-problemen is geweest. Het zou me niet verbazen dat ik zelf ergens in deze reeks ook deze tip al heb gegeven!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had iig hetzelfde, ik dacht eerst echt; wtfffEn toen een gaatje strakker loste alles op
Je schuift dan niet meer met je voet zo ver naar voren en wordt wat tegengehouden door het bandje
Very truequote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:50 schreef Mula het volgende:
Beauty is in the eye of the beholder he Leigh!
En daar heb je helemaal gelijk in. Dat ze goed zitten is het belangrijkste. Sowieso is het niet verstandig om schoenen te dragen waarbij je last krijgt van je rug/voeten etc.quote:Als ik moet kiezen tussen charmant en aantrekkelijk zijn of niet lekker in mijn vel zitten vanwege pijn in mijn rug/benen/voeten met elegante slippertjes waar ik niet op kan lopen, dan is de keuze wat mij betreft snel gemaakt.
En zo lelijk vind ik de hippere soorten helemaal niet.
Hmm, ik dacht dat dit het topic was om over Birkenstock te praten. Maar je mag dus alleen een mening geven als deze positief is. Da's behoorlijk eenzijdig, Mirjam. Dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef Mirjam het volgende:
vind je ze lelijk?
open dan je eigen topic, dit is niet de plek om te piepen dat je ze lelijk vindt
ervaring leert dat topics hier dan enkel overspoeld worden door 'lelijke kutzooi' en verzin zo nog maar 100 reacties van dezelfde strekking.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:48 schreef Leigh het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat dit het topic was om over Birkenstock te praten. Maar je mag dus alleen een mening geven als deze positief is. Da's behoorlijk eenzijdig, Mirjam. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Ah, gelukkig kon mijn reply dan nog wel door de beugel.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ervaring leert dat topics hier dan enkel overspoeld worden door 'lelijke kutzooi' en verzin zo nog maar 100 reacties van dezelfde strekking.
en nee, da's inderdaad niet de bedoeling, dan kun je beter naar klaagbaak gaan.
Hey, die wil ik al heel lang.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze gescoord bij de kruidvat
Die heb ik ook. Ik vind ze lekker lopen, maar ze zitten wel erg los. Ik heb laatst Turins gekocht (lijkt op Gizeh, maar dan met korter stukje) en die blijven stukken beter aan je voeten zitten. Loopt toch wel lekkerder. Maar voor gewoon rondhangen zijn deze wel erg lekker!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gizehs van die kleur gehaaldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb maat 36 hiervan, die zitten niet zo los, vind ze wel fijn, heb al een paar gizehs en madrids dus dit keer piazzaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:19 schreef Mula het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Ik vind ze lekker lopen, maar ze zitten wel erg los. Ik heb laatst Turins gekocht (lijkt op Gizeh, maar dan met korter stukje) en die blijven stukken beter aan je voeten zitten. Loopt toch wel lekkerder. Maar voor gewoon rondhangen zijn deze wel erg lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb maat 36 hiervan, die zitten niet zo los, vind ze wel fijn, heb al een paar gizehs en madrids dus dit keer piazzaallemaal ice pearl kleuren
die onderste kleur vind ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ma komt net thuis met nog een paar gizehs voor mij,. omdat ze dacht dat ik ze niet had gevonden bij de kruidvat![]()
[..]
ik heb maat 36 hiervan, die zitten niet zo los, vind ze wel fijn, heb al een paar gizehs en madrids dus dit keer piazzaallemaal ice pearl kleuren
Mijn piazza`s zijn eigenlijk een maatje te groot. Misschien dat het daar ook wel aan ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die Ice pearl-kleuren ook allemaal zo mooi. Past perfect bij al mijn kleren! Ik heb nu deze; http://www.vd.nl/accessoi(...)search&from=overview en ookal vind ik ze errrug leuk...ze passen toch niet zo mooi bij blauwe/paarse/grijze kleren. Dus eigenlijk ben ik wel verplicht om nog een paar te kopen, he?![]()
[..]
Ik ben helemaal verliefd op madridjes. Ik heb nu 4 paar en dat vind ik eigenlijk wel genoeg, maar als ik weer ergens een paar zie van een mooi kleurtje dat ik nog niet heb, sta ik niet voor mezelf inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik zou het niet weten, de kruivaten waar ik was hadden ze wel de rode versie maar dan wel in lak.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hebben ze bij de Kruidvat ook de smalle versie? Wil sowieso Gizehs hebben maar bijna nergens hebben ze de smalle versie. Anders morgen toch maar online bestellen...het liefst de rode versie
[ afbeelding ]
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb 3 weken geleden ook birkenstocks gekocht, en ze zitten lekker
Ik ben er best blij meequote:
Als ze bij de kruidvat niet de rode hebbe is dat geen ramp hoor...maar het ging mij voornamelijk om de smalle versie.....Dan kan ik bijv bij de Kruidvat eerst een ander paar kopen en als ze bevallen de rode alsnog bestellen....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, de kruivaten waar ik was hadden ze wel de rode versie maar dan wel in lak.
nee, daar kan ik helaas geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Als ze bij de kruidvat niet de rode hebbe is dat geen ramp hoor...maar het ging mij voornamelijk om de smalle versie.....Dan kan ik bijv bij de Kruidvat eerst een ander paar kopen en als ze bevallen de rode alsnog bestellen....
iK heb er 55euro voor betaaldquote:
heb er toevallig naar gekeken allemaal "normaal" voetbedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Als ze bij de kruidvat niet de rode hebbe is dat geen ramp hoor...maar het ging mij voornamelijk om de smalle versie.....Dan kan ik bijv bij de Kruidvat eerst een ander paar kopen en als ze bevallen de rode alsnog bestellen....
Prr, gisteren weer een poging gedaan om op te lopen maar nee, ze zitten gewoon niet lekker. Iemand interesse om ze voor een tientje over te nemen? Madrid zilvergrijs, maat 38 dus. Ik kan ook fotos makenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:13 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben al een paar jaar in het bezit van model Madrid die achteraf gezien toch iets te groot zijn (heb normaal 38 en 38 genomen, maar misschien was 37 beter geweest). Bandjes aanpassen heeft een beetje geholpen, maar bij mijn rechtervoet is de laatste gaatje te strak en die daarvoor weer te los
Ik heb deze ook maar in het blauw.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Prr, gisteren weer een poging gedaan om op te lopen maar nee, ze zitten gewoon niet lekker. Iemand interesse om ze voor een tientje over te nemen? Madrid zilvergrijs, maat 38 dus. Ik kan ook fotos maken
Ik heb wel interesse, denk ikquote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Prr, gisteren weer een poging gedaan om op te lopen maar nee, ze zitten gewoon niet lekker. Iemand interesse om ze voor een tientje over te nemen? Madrid zilvergrijs, maat 38 dus. Ik kan ook fotos maken
Ok, zal ik doen als ik thuis ben!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, denk ikwil je een foto maken?
Ik heb net een veto gekregen thuisquote:Op maandag 16 mei 2011 09:44 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ok, zal ik doen als ik thuis ben!
Oh echt XD Ja, de tip is hier al eens eerder gegeven hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:18 schreef Mula het volgende:
[..]
Toen ik net mijn bandjes strakker deed, besefte ik ineens dat de bandjes strakker doen tot nu toe de oplossing van al mijn birkenstock-problemen is geweest. Het zou me niet verbazen dat ik zelf ergens in deze reeks ook deze tip al heb gegeven!![]()
Maar wel bedankt voor het herinneren. Ze lopen inderdaad beter nu!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |