uuhh , ja. Dit is te hoog niveau voor mijquote:Op zondag 18 juli 2010 23:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
- Mijnheer, ik ga naar Medemblik.
Zoo jongen, dat is prachtig; wat ga je daar doen?
- Fotografeeren.
?
- Maar u weet toch wel, dat vandaag de nieuwe gemalen voor den Wieringermeerpolder geopend worden?
Man, ben je niet lekker? Ben je het fort aan de Biltstraat vergeten? Wil je dat ze je in Medemblik houden?
Zo erg is het nu ook weer niet, maar ongetwijfeld zijn de vrouwen wel bewust dat mijn ogen even naar beneden afdwaalde. En ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
onbewust kan gebeuren maar de hele tijd door is a no-no
Houd je bezig met de fotos posten ipv te blijven reagerenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
uuhh , ja. Dit is te hoog niveau voor mij
Met behulp van westers bloed?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het verschil is dat er op het Afrikaanse continent maar om en nabij de 3 mooie mensen zijn voortgebracht en waarschijnlijk ook nog met behulp van westers bloed.
10 kleine nikkertjes?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:38 schreef Penisbaard het volgende:
http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap001%3Aa0004
Hier wat leesvoer voor tijdens het wachten de bachten.
Nee, ik bedoel dat alleen mixjes zoals Beyonce mooi zijn. Geen diepzwarte negerinnen. En niet zo inhoudelijk graag, daar ben ik niet zo van.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:39 schreef pleinsud het volgende:
[..]
Met behulp van westers bloed?
Waar doel je op, dat alleen Afrikaanse vrouwen met ´´westerse kenmerken´´ mooi zijn. Anyways, als je kijkt naar het Oosten van Afrika, dan zie je dat deze vrouwen totaal niet op West-Afrikanen lijken, zonder ´´hulp´´ van zogenaamde westers bloed.
Met andere woorden Afrikanen zijn het meest divers.
Oh ja, ik vind haar soms ook een neppe uitstraling hebben maar feit is dat ze zonder make-up ook een prachtige vrouw is. Kijk maar naar haar jeugdfoto's. Oh en arabieren vergelijken met Perzen, dat zijn echt twee totaal verschillende volkenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik weet wel wie dat is, een één of andere perzische beroemdheid. Er zijn echt veel mooiere arabische vrouwen dan haar. Zelf arabische vrouwen vinden haar neppig (teveel make-up etc)
Die zaten meestal toch in de kelder?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je wist niet beter vroeger, dat was alles wat je had.
en we zijn nu al 7 (!!!!!) min later xD En nog geen pics! Komop TS!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:41 schreef FreezePop het volgende:
Door 11 paginas gegaan voor pics van TS, en op pagina 10 pas goed nieuws.
In ieder geval goed nieuws.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:41 schreef FreezePop het volgende:
Door 11 paginas gegaan voor pics van TS, en op pagina 10 pas goed nieuws.
Wegens te grote drukte op deze site is het momenteel niet mogelijk alle vragen te verwerken. Onze excuses hiervoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:38 schreef Penisbaard het volgende:
http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap001%3Aa0004
Hier wat leesvoer voor tijdens het wachten de bachten.
Maak ons blij.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:43 schreef Relko het volgende:
Ik snap niet dat mensen dit topic interessant vinden zonder pics van extreem uit de kluiten gewassen tieten.
~quote:Op zondag 18 juli 2010 23:43 schreef 9611Niels het volgende:
Ha ha, snel dit topic vol posten zodat aychelle geen pics meer kan posten
Jammerquote:Op zondag 18 juli 2010 23:42 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Wegens te grote drukte op deze site is het momenteel niet mogelijk alle vragen te verwerken. Onze excuses hiervoor.
Wij verzoeken u het later nogmaals te proberen.
Fokkers massaal op geklikt natuurlijk
Dikke kans op.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
~
Volgensmijn wacht ze daar idd op
achja dan zijn er nog altijd aardige fokkers die een deel2 aanmaken
Waar kan ik me aanmelden? (A)quote:Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef Relko het volgende:
Een of andere duivel moet straks even een deel 2 openen om de TS te zieken, dat is leuk.
Pf beyoncé mooi. Dit is een verloren zaak. Nevermindquote:Op zondag 18 juli 2010 23:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat alleen mixjes zoals Beyonce mooi zijn. Geen diepzwarte negerinnen. En niet zo inhoudelijk graag, daar ben ik niet zo van.
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:43 schreef 9611Niels het volgende:
Ha ha, snel dit topic vol posten zodat aychelle geen pics meer kan posten
Helaas broeder, het kwaad is reeds geschiedquote:Op zondag 18 juli 2010 23:48 schreef Penisbaard het volgende:
Dus TS pics beloven en vervolgens gewoon wachten tot het topic vol is. Deel 2 zal wel weer gesloten worden door die matige mod die niet weet hoe je hoofdletters en leestekens moet gebruiken.
Who cares?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:48 schreef Alib99 het volgende:
Wat je vind vader ervan dat je je tieten op FOK! post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |