en bij de betere pc-winkel voor ¤25quote:Op zondag 18 juli 2010 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn huidige DVD-speler (voor in de PC). Voor 35 euro gekocht, bij MM precies dezelfde voor ¤ 45.
Het duurde even, maar dan heb je ook wat.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef jna het volgende:
Ik heb zo vaak bij de media markt gezegd: JONGE BIJ DIE ANDERE MEDIAMARKT IS HET GOEDKOPER!
Kreeg ik het voor die prijs
In de omgeving Den Haag en Rotterdam zijn er wel een zooi te vinden..quote:Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef jna het volgende:
Ik heb zo vaak bij de media markt gezegd: JONGE BIJ DIE ANDERE MEDIAMARKT IS HET GOEDKOPER!
Kreeg ik het voor die prijs
welkomquote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Mdrop het volgende:
Ook maar is eens proberen mee te gaan doen, na de vakantie afsluitende stage voor een half jaar bij Bolletje te Almelo (MBO 4 - Ict Beheerder)
Halloquote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Mdrop het volgende:
Ook maar is proberen mee te gaan doen, na de vakantie afsluitende stage voor een half jaar bij Bolletje te Almelo (MBO 4 - Ict Beheerder)
Hoi, zo strik op het taalgebruik hier?, want hier de helft van de tijd niet op zinsbouw/woord keuzequote:
|Je bent de eerste die deze opmerking maaktquote:
Kon het niet latenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:34 schreef Mdrop het volgende:
|Je bent de eerste die deze opmerking maakt![]()
.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoi, zo strik op het taalgebruik hier?, want hier de helft van de tijd niet op zinsbouw/woord keuze.
[..]
Oke, dan ga ik er hier maar zo veel mogelijk op letten, maar ik beloof nietsquote:Op zondag 18 juli 2010 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De echte Taalnazi is weg, maar goed Nederlands is de basis.
Twenteeeee!quote:
Hij is aan het zorgen dat de arme studenten/scholieren (is het mbo/hbo/wo-gezeur ook over), hun stufi krijgen..quote:Op zondag 18 juli 2010 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]De echte Taalnazi is weg, maar goed Nederlands is de basis.
Overdag ben ik hier doordeweeks toch niet te vinden, dus dan kan je je gang gaan.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik er hier maar zo veel mogelijk op letten, maar ik beloof niets.
Ja, oke, over inrichting van winkels weet ik wel iig.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze willen juist dat je naar hun winkel komt. Gezien de opbouw van hun winkels proberen ze ook zo lang mogelijk vast te houden.
Zie bijvoorbeeld bij de MM in Rotterdam. De games en de dvd's zitten helemaal bovenin, hierdoor moet je de gehele winkel door..
Over hoe je je winkel in moet richten zijn hele theorieën over geschreven.
Okequote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Overdag ben ik hier doordeweeks toch niet te vinden, dus dan kan je je gang gaan.
Zelf maak ik ook wel eens taalfouten, maar ik erger me mateloos aan "is" terwijl men "eens" bedoeld.![]()
Dat is, denk ik, bij de meeste zo, helaas.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, ow volgens mij denk ik die bij die twee woorden helemaal nooit na
.
Daaromquote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de omgeving Den Haag en Rotterdam zijn er wel een zooi te vinden..
Den Haag
Rijswijk
Rotterdam 3x
Zoetermeer (maar wie wil daar nou heen...)
nee, meer de (after)sales is afzetterij.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:45 schreef L.no het volgende:
Oh, omdat het duurder is bij bepaalde plaatsen is het meteen een afzetterij.
Kut TT
Jij als winkelier moet gewoon beter kijken, dat ligt niet aan de winkels vind ik zelf.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee, meer de (after)sales is afzetterij.
Nicequote:Op zondag 18 juli 2010 22:18 schreef Bravebart het volgende:
Woei, 7.5 voor de her van mijn slechtste vak ooitVan een 1.5 naar een 7.5 gegaan
Idd, voelt goedquote:
Ze zeggen zelf dat ze de goedkoopste zijn, maar dat Wijn ze dus helemaal niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij als winkelier moet gewoon beter kijken, dat ligt niet aan de winkels vind ik zelf.
Mja, ik wil er ook geen discussie van maken eigenlijk.
Ras alcoholist ben je ook!quote:Op maandag 19 juli 2010 06:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf dat ze de goedkoopste zijn, maar dat Wijn ze dus helemaal niet.
Ik was nog niet helemaal wakker.quote:
Jahoor. Het is alleen best wel warm.quote:
Daar ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:31 schreef PieterBas het volgende:
Hier is het ook prima.. wordt slecht slapen vanavond... erg warm hier op zolder
Nu. Aankomende week volgens mij ook nog.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer die is.
Kan je daar niet gewoon langs de zijkant gaan staan?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit net even te kijken naar de prijs voor een ticket voor de Bavaria City Racing in Rotterdam. Is het foking ¤ 77,50
Geen idee. Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:34 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je daar niet gewoon langs de zijkant gaan staan?
quote:
Lijkt me sterk dat ze voor dat hele parcours alles afzettenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben daar nog nooit geweest.
Ook niet al te best geslapen vannachtquote:Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor.
Het is wel precies in mijn vakantie, dus misschien ga ik die dag wel even naar Rotterdam.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:36 schreef jna het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze voor dat hele parcours alles afzetten
OOk dat niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook niet al te best geslapen vannacht
Ja, dat zag ik, maar iets goedkopers kon ik niet vinden.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:43 schreef jna het volgende:
Die 77 euro is voor de tribune en toegang tot de paddock Luc.
De staanplaatsen langs de hekken zijn gewoon gratisquote:Op maandag 19 juli 2010 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik, maar iets goedkopers kon ik niet vinden.
De Nederlandse plekkenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:45 schreef jna het volgende:
[..]
De staanplaatsen langs de hekken zijn gewoon gratis
nee, daarvoor vind ik F1/auto's toch net niet interessant genoeg. Maar als je die 2 vip tickets wint wil ik wel meequote:Op maandag 19 juli 2010 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Nederlandse plekken![]()
Neem ik mijn fotocamera mee.![]()
Kom je ook?
of pitspoes... maar Luctor is natuurlijk een vent, dus de kans dat hij in zo'n sexy pakje te vinden is.. is vrij klein.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:47 schreef jna het volgende:
Gewoon F1 coureur worden, mag je zelfs meedoen
Dat wordt inderdaad lastig.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of pitspoes... maar Luctor is natuurlijk een vent, dus de kans dat hij in zo'n sexy pakje te vinden is.. is vrij klein.
Doen we ff.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:47 schreef jna het volgende:
Gewoon F1 coureur worden, mag je zelfs meedoen
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef jna het volgende:
[..]
nee, daarvoor vind ik F1/auto's toch net niet interessant genoeg. Maar als je die 2 vip tickets wint wil ik wel mee
Of als dat broertje.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:23 schreef PieterBas het volgende:
hij doet zich zeker voor als Lewis Hamilton
seks = seks.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:26 schreef PieterBas het volgende:
dat is wel zielig.. maar dan krijg je wel pity sex
Wesley is toch helemaal geen F1 coureur?quote:
Niet alle dwergen zijn Wesleyquote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wesley is toch helemaal geen F1 coureur?
daar heb je een puntquote:
Je moet idd niet echt heel lang zijn om in zo'n Formule1 wagen te stappen.quote:
Moet je Jenn vragen of die van haar het wel doetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
Nondeju. Mijn schoolmail doet het niet.(niet dat ik nog school heb). Maar toch.
Waar is ze? Ze staat niet meer achter de boom hier in mijn tuin.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je Jenn vragen of die van haar het wel doet
Kan misschien liggen aan ADSL KPN storingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
Nondeju. Mijn schoolmail doet het niet.(niet dat ik nog school heb). Maar toch.
Ik ga dr nieuwe locatie niet prijsgeven maar ik zal het aan dr vragenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is ze? Ze staat niet meer achter de boom hier in mijn tuin.
Ah, die had ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:35 schreef jna het volgende:
[tolk] omdat ze er vorige week een mail over kreeg[/tolk]
Zeeland kennende over 3 maanden..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, die had ik niet gelezen.![]()
Wanneer is het weer op orde?
De vraag nu is... welke formatie komt er nuquote:
Dat is wel rap hoor! Die server moet helemaal van het vasteland komen hè!quote:
De storm de laatste tijd was altijd in het oosten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:01 schreef PieterBas het volgende:
en je weet maar nooit.. misschien is er wel een storm op komst
- VVD-PVV-CDA, wil het CDA niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De vraag nu is... welke formatie komt er nu
Ik geloof nog eerder dat Jezus zich zal laten zien, dan een kabinetsformatie VVD PVV en de PvdAquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon de drie grootste partijen moeten er maar uit zien te komen, dus VVD, PVV en PvdA.![]()
Ik zie beide ook nog niet gebeuren in mijn huidige leven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik geloof nog eerder dat Jezus zich zal laten zien, dan een kabinetsformatie VVD PVV en de PvdA
Ik ben er al hoor..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik geloof nog eerder dat Jezus zich zal laten zien, dan een kabinetsformatie VVD PVV en de PvdA
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is wel rap hoor! Die server moet helemaal van het vasteland komen hè!
Goed bezig, snel inspelen op een mogelijk trio.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:02 schreef The_Dean het volgende:
*aait
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:23 schreef jna het volgende:
[..]
Goed bezig, snel inspelen op een mogelijk trio.
Zo zijn ze eenmaal, steeds de zelfde grappen gebruiken met een ander jasje.quote:
Epicquote:Hoi QTPi, Bravebart en CrazyChicken,
Gefeliciteerd: jullie hebben het boek gewonnen over Geert Wilders!
Het boek zal binnenkort bij jullie in de brievenbus vallen.
Groeten,
pussydeluxe
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:51 schreef jna het volgende:
ik ga voortaan ook meedoen met prijsvragen, maakt niet uit wat ik win
of het pretpakket wat Bootje kreegquote:
Ik wist niet eens dat dat de prijs was. Anders had ik niet meegedaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:45 schreef PieterBas het volgende:
De vraag is.. heb je meegedaan omdat je een opblaasschaap kon winnen...
Dat stond er niet bij, pas nadat ik gewonnen had, stond er bij wat er gewonnen was.quote:
Het had dus ook een erotisch pakket kunnen zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij, pas nadat ik gewonnen had, stond er bij wat er gewonnen was.
Zet het lekker op twitter ofzo...quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:19 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. ook mijn Twitteraccount gedeactiveerd.
Had eigenlijk moeten posten "Goodbye dear world"quote:
quote:A great deal of the universe does not need any explanation. Elephants, for instance. Once molecules have learned to compete and to create other molecules in their own image, elephants and other things resembling elephants, will in due course be found roaming through the countryside
P.W. Atkins
Vaak heb je geen besef dat je een briljante of geniale uitspraak heb gedaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zal ik ook ooit zo'n geniale uitspraak gaan doen?
Dat is waar!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vaak heb je geen besef dat je een briljante of geniale uitspraak heb gedaan.
Old Spice is geniaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:33 schreef PieterBas het volgende:
mensen die de "I'm on horse" grap niet snappen
Look at your man, look at me, back at your man, back at me, he isn't, but he could smell like me..
youtube.com/oldspicequote:Op donderdag 22 juli 2010 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind hem wel grappig, maar gewoon in het algemeen... er zal vast iets meer achter zitten
Om half 5 ging het goed los hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Waar blijft die verwachte regen nou?Mijn auto heeft nodig een wasbeurt nodig.
Toen scheen net zo als nu nog steeds het zonnetje.quote:
Oh nee, hier was het echt een rode/roze vlek op de buienradarquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen scheen net zo als nu nog steeds het zonnetje.![]()
Tijdens mijn middagrondje door de stad/centrum heb ik welgeteld één druppel gevoeld.
Dus in Zeeland zijn we er weer eens goed van af gekomen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh nee, hier was het echt een rode/roze vlek op de buienradar
Slecht voor de tuin die droogte!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus in Zeeland zijn we er weer eens goed van af gekomen.
Dat weer wel, maar roze vlekken lijken me ook weer niet goed voor de tuin.quote:
ja, mijn auto heeft ff geen schoonmaakbeurt nodigquote:
Leuk, die bouwvakquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:54 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Nog nooit zo snel op kantoor geweest (en nee, ik heb me netjes aan de snelheidslimiet gehouden)
Niet alleen dat hoorquote:
Hier zijn ineens heel wat van die witte werkbusjes minder, ik vind het wel lekker zoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoorKom niet zo veel bouwvakkers tegen..
Doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:33 schreef PieterBas het volgende:
Ik zit er sterk over na te denken, om mijn hyvesaccount stop te zetten.. Ik doe er geen reet (meer) mee...
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:33 schreef Etcetera het volgende:
WOOOOOHOOOOOOOOOOO
scriptie gemaild naar begeleider
Campzone kan beginnen
WOOOOHOOOOOOOOOOOO
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is wel erg stil de laatste tijd.
Dat heb ik voorlopig nog niet. Ook helemaal geen tijd voor trouwens.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
[..]
Dat heb ik voorlopig nog niet. Ook helemaal geen tijd voor trouwens.
Ik heb de komende drie weken de "leiding" over mijn afdeling. Dus ik moet ervoor zorgen dat mijn collega's werk houden. Alleen zijn er een aantal zaken die kan ik eigenlijk niet door een ander laten doen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.. Ik ben de komende twee weken de enige van mijn afdeling.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:41 schreef Etcetera het volgende:
Nadeel van stress die van je afvalt: je bent daarna zó intens moe![]()
Maar goed slapen: ho maar
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:16 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat gaan we maandag doenWe zijn zo'n beetje klaar voor vertrek, dus heb m'n pc nog maar weer aangesloten en ga zo een beetje WoWen ofzo
Daar zul je je over verbazenquote:
quote:
quote:
Jonge, vanavond Mental Theo en Charly Lownoise in Middelburg! BAM BAM BAM!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben echt moe nu. Vanavond maar eens vroeg naar bed.
Dat is zooooo 1995! Ouwe sok.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
Jonge, vanavond Mental Theo en Charly Lownoise in Middelburg! BAM BAM BAM!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
leugens! Ik was er donderdag en vrijdag nog. De ticketautomaat op het station kon m'n pinpas niet eens aanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien dat jouw stad nog zooooo 1995 is, Zeeland is dat niet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef jna het volgende:
[..]
leugens! Ik was er donderdag en vrijdag nog. De ticketautomaat op het station kon m'n pinpas niet eens aan
Vlissingen jonge! De Gekstuhhhquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef vencodark het volgende:
[..]Wat doe jij hier in Middelburg?
Btw, dat is wel een saaie stad hoor.Goes is leuker.
Mn tijdmachine uitproberenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vlissingen.Nog saaier. Wat deed jij in Vlissingen?
Oh, dat moet ook een vooruitgang zijn geweest, vanuit 1890.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had 'm ingesteld op 1970. Toen kwam ik uit in Vlissingen
Ja toch, ze dachten allemaal dat ik Jimi Hendrix wasquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat moet ook een vooruitgang zijn geweest, vanuit 1890.![]()
Weed man.
Goh, dat is wel uniek, zo vlak voor zijn dood.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ja toch, ze dachten allemaal dat ik Jimi Hendrix was
Was ie bijna in Vlissingen overledenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh, dat is wel uniek, zo vlak voor zijn dood.
Zo, dat had nog wat unieker geweest. Maar dan krijgt Nederland de schuld vanwege het drugsbeleid.quote:
Dan zou ie natuurlijk van dat ene hoge gebouw springenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo, dat had nog wat unieker geweest. Maar dan krijgt Nederland de schuld vanwege het drugsbeleid.
Nee, zo is Jimi niet gestorven. Die zou geen zelfmoord plegen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou ie natuurlijk van dat ene hoge gebouw springen
Een feestje in Duitsland is gecancelled..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zo is Jimi niet gestorven. Die zou geen zelfmoord plegen.
En zo vreselijk is Vlissingen nu ook weer niet.![]()
Nee, dat feest hebben ze letterlijk plat gespeeldquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een feestje in Duitsland is gecancelled..
Nederland krijgt overal de schuld van.. ongeacht wij er iets mee te maken hebben gehad.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo, dat had nog wat unieker geweest. Maar dan krijgt Nederland de schuld vanwege het drugsbeleid.
Indd. Ask Dr.Phil. Die haat ons.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nederland krijgt overal de schuld van.. ongeacht wij er iets mee te maken hebben gehad.
Ja, door de drugsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je gokt er al op dat hij dan vast vrijwillig van een gebouw zou zijn gesprongen.
Het ziet er indd. niet helemaal lekker uit, de verhoudingen enzo. Vindt het ook geen mooie foto.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:30 schreef jna het volgende:
Ligt het nou aan mij of lijkt deze foto zwaar photoshop?
[ afbeelding ]
Je bent gewoon geskimd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef jna het volgende:
[..]
leugens! Ik was er donderdag en vrijdag nog. De ticketautomaat op het station kon m'n pinpas niet eens aan
Dan snappen ze het niet helemaal in Zeeland want ik kreeg niet eens de kans om mn pincode in te voerenquote:
We lopen hier nog wat achter, hè. Dat zei je zelf. Ze hebben nu in ieder geval je "pinpas" al.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dan snappen ze het niet helemaal in Zeeland want ik kreeg niet eens de kans om mn pincode in te voeren
Speciaal voor jouquote:
Ik zie ook Jim'squote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook
L.no toverde de site van die artiest tevoorschijn
Klink hier.
En Kurtsquote:
Wow, het duurde ff voor ik zag wat het moest voorstellen maar het is echt super!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef The_Dean het volgende:
En deze
Dat detail met die het cassettebandje zelf
[ afbeelding ]
Cover van de cd London Calling van The Clashquote:Op zondag 25 juli 2010 00:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow, het duurde ff voor ik zag wat het moest voorstellen maar het is echt super!
Nice!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Cover van de cd London Calling van The Clash
[ afbeelding ]
Teamorders mag toch niet meerquote:Op zondag 25 juli 2010 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best wel een saaie race was het eigenlijk.En teamorders bij Ferrari.
Voor half 2 ongeveer.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe laat/vroeg lag je er in?
Ferrari krijgt boete en moet naar WMSCquote:Op zondag 25 juli 2010 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel duidelijk.
100.000 euro boete.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ferrari krijgt boete en moet naar WMSC
Daar gaan we al.. De FIA is dus niet meer de Ferrari International Assistance meer
whehehequote:
quote:
Officieel sinds de 23equote:
Huh?quote:
Ik ben vandaag er echt niet helemaal bij...quote:
Zo'n vermoeden heb ik ookquote:
Dat duurt nog wel evenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |