Jonge, vanavond Mental Theo en Charly Lownoise in Middelburg! BAM BAM BAM!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben echt moe nu. Vanavond maar eens vroeg naar bed.
Dat is zooooo 1995! Ouwe sok.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
Jonge, vanavond Mental Theo en Charly Lownoise in Middelburg! BAM BAM BAM!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
leugens! Ik was er donderdag en vrijdag nog. De ticketautomaat op het station kon m'n pinpas niet eens aanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien dat jouw stad nog zooooo 1995 is, Zeeland is dat niet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef jna het volgende:
[..]
leugens! Ik was er donderdag en vrijdag nog. De ticketautomaat op het station kon m'n pinpas niet eens aan
Vlissingen jonge! De Gekstuhhhquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef vencodark het volgende:
[..]Wat doe jij hier in Middelburg?
Btw, dat is wel een saaie stad hoor.Goes is leuker.
Mn tijdmachine uitproberenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vlissingen.Nog saaier. Wat deed jij in Vlissingen?
Oh, dat moet ook een vooruitgang zijn geweest, vanuit 1890.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had 'm ingesteld op 1970. Toen kwam ik uit in Vlissingen
Ja toch, ze dachten allemaal dat ik Jimi Hendrix wasquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat moet ook een vooruitgang zijn geweest, vanuit 1890.![]()
Weed man.
Goh, dat is wel uniek, zo vlak voor zijn dood.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ja toch, ze dachten allemaal dat ik Jimi Hendrix was
Was ie bijna in Vlissingen overledenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh, dat is wel uniek, zo vlak voor zijn dood.
Zo, dat had nog wat unieker geweest. Maar dan krijgt Nederland de schuld vanwege het drugsbeleid.quote:
Dan zou ie natuurlijk van dat ene hoge gebouw springenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo, dat had nog wat unieker geweest. Maar dan krijgt Nederland de schuld vanwege het drugsbeleid.
Nee, zo is Jimi niet gestorven. Die zou geen zelfmoord plegen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou ie natuurlijk van dat ene hoge gebouw springen
Een feestje in Duitsland is gecancelled..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zo is Jimi niet gestorven. Die zou geen zelfmoord plegen.
En zo vreselijk is Vlissingen nu ook weer niet.![]()
Nee, dat feest hebben ze letterlijk plat gespeeldquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een feestje in Duitsland is gecancelled..
Nederland krijgt overal de schuld van.. ongeacht wij er iets mee te maken hebben gehad.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo, dat had nog wat unieker geweest. Maar dan krijgt Nederland de schuld vanwege het drugsbeleid.
Indd. Ask Dr.Phil. Die haat ons.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nederland krijgt overal de schuld van.. ongeacht wij er iets mee te maken hebben gehad.
Ja, door de drugsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je gokt er al op dat hij dan vast vrijwillig van een gebouw zou zijn gesprongen.
Het ziet er indd. niet helemaal lekker uit, de verhoudingen enzo. Vindt het ook geen mooie foto.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:30 schreef jna het volgende:
Ligt het nou aan mij of lijkt deze foto zwaar photoshop?
[ afbeelding ]
Je bent gewoon geskimd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef jna het volgende:
[..]
leugens! Ik was er donderdag en vrijdag nog. De ticketautomaat op het station kon m'n pinpas niet eens aan
Dan snappen ze het niet helemaal in Zeeland want ik kreeg niet eens de kans om mn pincode in te voerenquote:
We lopen hier nog wat achter, hè. Dat zei je zelf. Ze hebben nu in ieder geval je "pinpas" al.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dan snappen ze het niet helemaal in Zeeland want ik kreeg niet eens de kans om mn pincode in te voeren
Speciaal voor jouquote:
Ik zie ook Jim'squote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook
L.no toverde de site van die artiest tevoorschijn
Klink hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |